Part.14

42 9 4
                                    

Baek

,, Ja som hladný.. spravíš mi jesť?" väčšiu blbosť som povedať nemohol. Ale jej velké krásne oči ma znervózňovali. Jej výraz hovorilo tom že čakala trochu inú otázku. ,, Tuniekový sendvič môže byť?" prikyvol som jej na to a sledoval ju. Keď dokončila jedlo zarazu sa zarazila. S orovským úsmevom sa na mňa pozrela. ,, My tu máme párky a ananás." Nechápavo som sa na ňu pozrel. ,, Ty si hovoríš môj kamarát a ani nevieš čo všetko shipujem? No pche.. Sklamal si ma.." v mysli som sa musel zasmiať. ,, Teraz to už ale viem. Keď sme pri tom, koho shipuješ so mnou?"  aj v tme bolo vidieť ako sa jej trochu zväčšili zreničky. ,, Nepoviem." povedala a vyplazila na mňa jazyk. Priblížil som sa k nej a pritisol som ju na linku. ,, Naozaj?" v jej očiach sa zablesol strach. Pritisol som sa bližšie a donútil som ju posadiť sa na linku. Teraz vyzerala byť tak bezmocná až sa mi to začalo páčiť. ,, No povedz mi to.." naklonil osm sa k jej perám. Takmoc som ich chcel pobozkať ale nemôžem.  čo ma najviac prekvapilo, bolo keď práve ona prekonala ich vzdialenosť. Konečne som po tak dlhom čase pocítil tú krásnu malinovú chuť. Jaazykom som jej prešiel po spodnej pere. Trochu pootvorila ústa. Začal som jej ich skúmať. Lavú stranu líca mala vyhryzenú. Pomaly mi dochádzal kyslík. Odtiahol som sa od nej. V tom momente ako keby sa prebrala z tranzu. ,, Prepáč Baekie.. ja som nechcela.." aj keď nechcela mne sato páčilo. ,, Nevadí... stáva sa..Vieš Jess..ja ťa mám naozaj rád.." ,,Aj ja ťa mam rada.." povedala mi tiež. Potom ešte sebe niečo zamrmlala. To som už ale nepočul. Určite to ale myslela kamarátsky. Zoskočila dole z linky. Naše telá boli k sebe natisnuté. ,,Baek?Viešhrať na piano?" ,, Viem prečo?" ,, Budeš ma učiť?" Usmialsom sa na ňu. ,, Jasne že budem.." v tom momente ma chytila za ruku a začalama niekam ťahať. Nakoniec sme skončili v nejakej izbe uplne hore. Odomkla ju a vošli sme. Uprostred bolo nádherné piano. ,, Nebude nás počuť.. je to zvukotesná miestnosť." povedala a dvere zamkla.Ja som si sadol ku klavíru a začal som jej tam všetko vysvetlovať. Po hodine už vedela zahraťlahkú pieseň.  Celý čas mi sedela na nohách.  Vo mne vzrastaa túžba čím ďalej tým viac. Ani som si to neuvedomil a Jess už bola podomnou. Obaja sme ležali na tom piane. Ruky som jej držal nad hlavou. Vystrašene sa na mňa pozrela. Spojil som naše pery. Pomaly som jej začal dávať dole oblečenie. Nakoniec mi zostal pohľad na Jess len v športovej podprsenke a nohavičkách. Jej telo bolo.. dokonalé. Rukami sa snažila zakryť ale nejak sa jej to nedarilo. ,, Si nádherná.." ,, Baekie .. prosim pusti ma.." začala sami vzpierať. Chcela ešteneičo povedať ale to som ju už umlčal mojími ústami. Rukami som začalblúdiť po jej tele. Bože bolo dokonalé. Prešiel som jej po bokoch a rukou som putoval až k jej zadku ktorý som stlačil. Jess my vzdychla do pier. Perami som sa presunul na jej krk a nakoniec najej klúčnu kosť, do ktorej som zahryzol a vzápätí na tom naň dával drobné božteky. ,, Baekie.. prosím.. ja nechcem.." Rukou som ju pohladil po líci. ,, Neboj sa.. budem nežný na teba..." ,, Prosim ja naozaj nechcem.. ja nie som na niečo takéto pripravená.. A chcem tiež aby moje panictvo bolo vzté z ásky a nie z túžby..." druhú vetuuž zašepkala. Aj napriek tomu som ju ale počul. Zranilo ma to. Pozrel som sa na ňu.  Mala zahryznuté z vnútornej strany líso. Potichu vzlykala. Jej slzy ma boleli ešte viac. ,, Ja Jess... prapáč mi to.." Uvolnil som jej cestu. ,, Toto ti len tak ľahko neprepáčim.." povedala a nechala ma tam samého. Zosunul som sa na zem. Som to aleimbecil..

Jess

Zvyšné dni mi ubehli celkom rýchlo. Stále som bola nasáčkovaná pri Suhovi, Yeolovi a Rii. Tej som to všetko povedala. Ani som sa nenazdala a už sme sa s babami dusili v objatí.  Už sme plánovali prespávačku u mňa keďže moj rodičia idu do Japonska. Kvôli babam budú u mň spať aj chalani. Naozaj som zvedavá ako toto všetko dopadne. Hlavne po tom incidente. Povedala som o tom aj zvyško. boli celkom prekvapené že sa Baek tak zachoval. Potom ma ale nechali tak keďžeprišli ich drahé polovičky. Oprela som sa o Choi. ,, Aspoň ty ma neopustíš.." ,, Neboj Jessie..A to s Baekom sa nejako vyrieši.." ,, Ja neviem.. A vieš čo je na tom všetkom najhoršie Chi?" pokyvala hlavou že nevie. ,, To že som sa do Baeka zamilovala...."

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Where stories live. Discover now