Baek
Bolo niečo po tretej hodine rannej a my sme si práve išli ľahnúť. Teda kto ako. Moja láska už spinkala. Vyzerala už o dosť lepšie. Dal som jej jemnú pusu na čelo a objal ju. S tým najkrajším pocitom som zavrel oči a odcestoval za ňou do ríše snov.
Ráno som sa zobudil na príjemnú vôňu. Teda neviem koľko bolo hodín ,ale pre mňa bolo ráno. Jess už pri mne neležala tak som vydedukoval, že dole niečo dobré pripravuje. Nechal som si len tepláky a zliezol som dolu za ňou. Sedela v kuchyni a pri nej bola Ria. Chcel som si trošku popočúvať ich rozhovor, ale odhalili ma. ,, Byun BaekHyun, vieš že sa cudzie rozhovory nemajú počúvať?!" pozrela sa na mňa prísne Jessmine.
Jess
Otvorila som očká a hneď ako prvé som sa pozrela na hodiny. Bolo niečo po desiatej. Nedonútila som sa viac už zaspať tak som zišla dolu. Spravila som si čaj a posadila som sa na barovú stoličku.,, Breee..." ozval sa za mnou rozospatý hlas Rii.,, Bree.." usmiala som sa na ňu. Spravila si kávu a sadla si ku mne. Ale len nachvíľku, keďže som začala pripravovať obed. Hneď čo dopila kávu mi začala pomáhať. V kuchyni je naozaj šikovná. Keď sme už mali mäso v trúbe tak sme si sadli. ,, Ako si dokázala Baekovi tak rýchlo odpustiť?" pozrela som sa jej do očí. ,, V srdci mám stále pochybnosti a strach, že sa niečo takéto stane zas. Ale, milujem ho a preto som mu odpustila. Zaslúži si druhú šancu, tak ako každý človek na svete. Vieš Ria.... láska hory prenáša a dokonca obmäkčila aj moje srdce, ktoré sa bálo vyliezť z chladu. Práve vďaka nemu som teraz aká som a nechcem ho stratiť. Viem že tu trepem piate cez deviate a tretie cez piate, ale je to zo srdca povedané." Zrazu sme ž len počuli sloní dupot. Baek musí byť už hore. Snažil sa tváriť nenápadne. ,, ,, Byun BaekHyun, vieš že sa cudzie rozhovory nemajú počúvať?!" pozrela som sa mu priamo do očí káravým pohľadom. ,, Ale keď mňa zaujíma o čom ste sa rozprávali.." pozrel na mňa, ako keby bol týraný pes. ,,Raz ti to poviem... dobre? Choď si ešte ľahnúť. Na dnes potrebuješ veeeľa energie."Usmial sa na mňa a už bol počuť len dupot jeho nôh.,, Jess?" otočila som sa naspäť na Riu. ,, Áno?" usmiala som sa a napila som sa vody. ,, Myslím...že som tehotná.." Už tú podlahu v kuchyni nebudem musieť umývať. Umyla som ju práve teraz tou vodou, čo som vyprskla. Zaskočila ma trochu viac. Niekedy som si takéto scény prehrávala v hlave, ale takto naživo to počuť....moja reakcia bola trochu prehnaná. Bože čo si o mne bude myslieť. Najskôr vyprsknem vodu a teraz na ňu čumím päť minút s kamenným pohľadom. Až teraz mi vlastne docvaklo čo povedala. ,,To je úžasne! Vie už o tom Suho. Samozrejme že nie keďže to viem asi ako prvá ja. Počkať prečo to viem ako prvá ja ?" Ria sa začala na mne smiať. ,, Klud Jess... áno vieš to prvá a preto lebo ťa považujem za najlepšiu kamarátku už od detstva." Vtiahla som ju do objatia. ,, Kedy to bude 100%?" ,, Keď pôjdem k doktorovi..",, To som nevedela že Suho je až takýto kanec v posteli.." na tom sme sa museli obe zasmiať. ,, Pravdupovediac.. čakala som že ako prvá za mňou príde Lin.." ,, Čo so mnou?" Ozvalo sa z obývačky. Mam tak pocit že to všetko počula. ,, Čo všetko si počula?" ,, Všetko." objavila sa pri nás.,, Tak hovor preháňaj Ria.. ako sa to stalo, kedy sa to stalo, aký to bol pocit , zážitok všetko!" a že ja som mala prehnanú reakciu. ,,Bože Lin... nechaj ju. Najskôr sa to musí potvrdiť a až potom ju vyspovedáme.... Inak aj ty by si mohla ísť na kontrolu. Pri tvojom sexuálnom živote človek nikdy nevie.." ,, Ha ha ha.. Velice vtipné Jessmine... neviem kto si to rozdával s Baekhyunom včera na streche-" ,, A ja zas neviem kto včera , predvčerom, par dni nazad a tak ďalej v hosťovskej izbe u nás, v bazéne, vírivke, v záhrade.. mam pokračovať?" ,, Dobre dobre.. vzdávam sa.." ,, Nikdy som neveril, že naše dievčaťa budú riešiť, kde ktorá to robila so svojim priateľom..."..
YOU ARE READING
School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]
Random„Škola môže spôsobiť veľa problémov. Môže nám, ale priniesť aj lásku. Na túto školu som chodila už od začiatku, no po štyroch rokoch mi niekto skrížil cestu. Dopadlo to však na moje prekvapenie inak ako som si myslela. Život by bol nuda ak by sa nie...