Part.25

33 6 0
                                    

Baek

Od kedy sme v Čine mam pocit, že ten čas ubieha strašne pomaly. Áno som šťastný, že koncertujeme, len mi tu chýba Jess. Za dva dni ideme ale naspäť do Kórey. Tam som plne rozhodnutý ju prekvapiť....

Ria

,,Bože....on je tak blbý...."začala sa rozkrikovať Jess. Práve spolu pozeráme Fairy Tail. Dakedy si hovorím, že našej retardovanosti už nič nepomôže. ,, Počuj Ria... Mark mi píše... Chce isť so mnou na kávu..." ,, Hádam ťa nepohryzie... Musíš tomu čeliť.. Aj keď ho ja osobne nemám rada..."

Jess

Vošla som do kaviarne. Hodila som na seba len ľahší outfit. Mark tam už sedel. Prisadla som si k nemu. ,, Ahoj kráska.." ,, Neoslovuj ma tak .. Prosím..". , Ak si to želáš.." objednal mi latte a zákusok.

,, Nečudujem sa ti.. On je strašne divný." obaja sme sa zasmiali. Pravé sme riešili nášho profesora angličtiny. Keby som ho nepoznala, verila by som že sa zmenil. ,, Počuj Jessmine... ja chcem ti niečo povedať.." jeho tvár trochu potemnela a oči sa mu zaleskli. ,, Odpusť mi to.." Celá som zamrzla. Mohla som vedieť, že nie je zas až tak blbý. Nemo som na neho dolosne zazerala. Postavil sa a podišiel ku mne. ,, Viem, že som spravil chybu.. odpusť mi to prosím.." padol na kolená. Chytil mi ruku a sklonil hlavu. Nevedela som čo mam spraviť. Pri mojej povahe bolo ťažké mu neodpustiť. Druhú ruku som mu položila na rameno, ako keby som ho chcela odsunúť a objala som ho. ,,Celé roky sama to držali. Celý čas som si vravela, že ti to nikdy neodpustím." po tvary mi začali sekať slzy. ,,Ale.. teraz si tu predo mnou a aj neviem čo mám robiť. Každý si zaslúži druhú šancu, ale bojím sa že sa opäť popálim. Jedno ale viem. Ak by si mi znovu ublížil nieslo by sa to so mnou celý život. Bojím sa ti odpustiť.." Chcela som pokračovať, ale slzy ma nenechali. Zdvihol hlavu a objal ma. Jemne zotrel slzy. ,,Som ochotný spraviť čokoľvek, len aby si mi odpustila Min.. daj mi ešte jednu šancu a uvidíš, že tento krát ťa nesklamem." ,, Sľubuješ?" pozrela som sa mu do očí a nastavila som malíček. ,,Sľubujem." usmial sa a prijal ho.

Baek

Vedel som, že bude v tej kaviarni. Bol som si tým tak istý. Celý čas som sa tešil na to, ako ju prekvapím. A čo tu nevidím? Nejaký chalan ju objíma na zemi a prosí ju o druhú šancu. Kto to je? Jess mi nikdy nespomínala nikoho, kto by sa naňho podobal. Zúril som. Moc dobre so to vedel. Podišiel som k ním. ,, Nevyrušujem?" spýtal som sa pohľadom smerujúci na Jessinu tvár. Mala uplakané oči a slané cestičku na lícach. Jej pohlad sa zmenil na prekvapený. ,, Baek?" už som to nevydržal a otočil som sa. ,, Prepáčte, že som vás vyrušil.." Odišiel som odtiaľ ako hurikán. Posledné, pred tým než som nastúpil do auta som počul, ako Jess na mňa vykrikuje. Chcel som odísť ale postavila sa mi priamo do cesty. ,, Zle si si to vysvetlil." počul som ju len tlmene. ,, Ten chalan ma žiadal o odpustenie kvôli jednej veci, čo sa mi stala v minulosti. On je ten, ktorý mi spôsobil traumu." moje pľúca nevedeli ako dýchať. Celým telom mi prešiel mráz. Jess , medzitým usadla na miesto spolujazdca. Naklonila sa ku mne a pobozkala ma. ,, Nezabúdaj. Som len tvoja a tvojou aj zostanem.." Jej teplé pery mi ako keby vrátili život.

Lin

,, Nevyšilujte hneď.... určite to spolu nejako vyriešia. Aj keď trochu sa bojím, že bude Baek vyšilovať.." snažila som sa ich upokojiť, aj napriek tomu, že sama mám obavy. Ak Baek pristihne Jess a Marka spolu... Ani si to nechcem predstaviť. Nie ešte po tom čo nám o ňom povedala Ria. Mam taký, strašne divný pocit, že tento Mark sa ich bude snažiť rozdeliť. Zrazu sa ozval niekoho mobil. Až ma myklo. Keby tu bola Jess povedala by mi, že nemám čisté svedomie. Ukázalo sa, že to bol Suhov mobil. Jeho mimika tváre zjemnela len čo položil hovor. ,, Baek a Jess sú spolu a idú sem." padol mi kameň zo srdca. Pritúlila som sa k Sehunovi. Ten sa na mne len zasmial.

Po polhodinke sa tu konečne objavili. Celá natešená som skočila po Jess. ,, Už som sa bála, že sa rozídete..." Jess sa na mne len zasmiala. ,, Nebolo od toho ďaleko." poznamenala s poklesnutým úsmevom. Vražedne som sa otočila na Baeka. ,, Možno som si skoro nedal vysvetliť ako to v skutočnosti bolo, ale len skoro. Jediné šťastie bolo, že Jess vie, aký som tvrdohlavý. Skočila mi pred auto a jej tvrdohlavosť a neústupčivosť je jednoducho niečo neuveriteľné." Trochu silnejšie som ho buchla do pleca. ,, To máš teda šťastie.." na tom sme sa museli len všetci zasmiať. ,, Ako to inak dopadlo s Markom?" spýtala sa Ria. ,, Bol to vážne nečakaný zvrat. On sa mi ospravedlnil a prosil o druhú šancu... tak som mu ju dala.." Jess len mykla plecami, zatiaľ čo nám ostatným padla huba na zem. ,,To nemyslíš vážne.." povedala Ria. Bolo na nej vidieť ako toho chalana nenávidí...

Ayooo ľudkovia~ JA EŠTE ŽIJEM! Ale teraz vážne.. Po polročnej neaktivite na tomto príbehu sa opäť pohýňam. A taktiež... Ďakujem vám za krásnych 1K videní a toľko votes.. Vôbec som nečakala, že sa tento príbeh uchytí. Je tu pár veci čo by som chcela spomenúť. 1. Lili-enie odstúpila od tohto príbehu, čiže od teraz to bude len čisto môj príbeh. 2. S jednou milou osôbkou ,ktorú som nakazila kpopom, sme začali písať ďalší príbeh s BTS 3. Aj napriek mojej neaktivite mám rozpísaných pár.. Ehm dosť príbehov.. To jest všetko. Prajem vám pekný zvyšok dňa.
Min♥~


Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 02, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora