Jess
Vyskočilasom na nohy len čo som zacítilatú božskú vôňu. Zletela som dole po schodoch. To by som nebola aleja keby som nezakopla. Už som bola pripravená poctiť tvrdú zem. Namiesto to som ale pocítila dve svalnaté ruky. Otvorila som opatrne najskôr jedno očka a potom aj to druhé.,,Ďakujem za chytenie .. ideš do kuchyne Baekie?" ,, No som trochu hladný..a niečo tu zavoňalo.." chytila som ho za ruku a dovliekla som ho tam. Moja mama tam stála nad misou plnou môjho asi najoblúbenejšieho jedla. ,, Mama give me dat jedlo..." v bruchu mi už hrali muzikanti. Moja mama sa len zasmiala, pokrútila nadomnou hlavu a podala mi natretí chleba s tatarákom. Spokojne som si chrumkala. Potom som si všimla Baekhyuna a tak som mu ponúkla. Kúsok si odhryzol. Jeho očká sarozžiarili. Komu by predsa nechutil tatarák. Schálvali sme ani neviem kolko z toho. Jediné čo som vedela bolo že moe bruško je spokojné. Vydala som sa pripraviť do izby. Chceli sme si ešte skočiť na ryby, keďže tu sme už len zajtra a otom hurá na loď.
Väčšiu srandu som ešte nezažila. Chalanom to vôbec nešlo a ja somsa tam na nich udrbávala. dokonca aj otec sa na tom zasmial. Zvyšné "dámy"v podaní Leya, mami a Aby zostali na chatke. Ich to nikdy nelákalo. Preto som milovala chodiť do hôr. Tu som dokázala stráviť čas s mojím otcom. Len čo sme sa vrátili vyčerpanm som spadla do postele. Netrápilo ma že páchnem po rybách. Potrebovala som svôj spánok.
Ráno som sa zobudila o piatej. Pripravila som všetko potrebné a nakoniec počkala na zvyšok. Spoločne sme sa opäť vybrali na ryby. Chalani s otcom už išli do vody. Ja som sa na chvílku posadila na breh. Trochu mnou myklo keď si ku mne sadol Sehu. Nečakala som ho. ,,Nevolala si včera s Lin?" ,, Nie.. Len čo omprišla tak ma hodilo o postel..dnes jej ale mm v pláne volať. Pôjdeš so mnou?"iba mina to priývol. Niektosa mi dotkol ramena a mňa vystrelo. ,, Baekie... toto mi nerob.." ,, Nemáš čisté svedomie.." ,, Máš pravdu... ono je čiernejšie ako moja duša. "usmiala som sa nad tym.Baekhyun si ma pritiahol k sebe a objal ma. ,, Čo máš zase maznaciu náladu?" odpoveďou mi bolo to keď polžil jeho hlavu pri môjkrk. Jeho teplý dych ma trochu šteklil. Jeho jemné pery sa dotkli môjho krko amnou prešlo asi 100 000 watov. Jeho zovretie okolo môjho pásu zosilnelo. ,, Deje sa niečo?" ,, Bojim sa.. páči sa mi jedno dievča a ja jej to neviem nijako povedať...bojím sa jej reakcia..uplne sa mi dostala pod kožu.." Otočila som sa celm telom k nemu a nohy som omotala okolo jeho tela. ,, Podla mňa by si jej to mal povedať... ty si jeden úžasný chalan. Mala by vedieť aké má šťastie. " pravda on je. Ale hlavne je dokonalý. ,, No poď ideme si trochu zachytať." vytiahla som ho na nohy..
Boli sme tam až doobeda. Potom nás generál mamka stiahla na jedlo. A generál sa vždy počuvať musí. Mali sme dobrú mäsovú polievu a tým moje jedlo končilo. Normálne toho zjem ovela viac ale teraz. Sama som prekvapená. Sadla som si na celkom veľký balkón. Zababušila som sa do deky a sledovala som okolitý svet. Aj keď som tu bola už veľakrát tak ma vždy dokázal ten pohlad fascinovať. Zrazu som sa rozkašlala. Srdce mi bilo rýchlejšie ako zvyčajne. Nevedela som sa poriadne nadýchnuť. Zas je t jeden z mojích záchvatov. Sažila som sa upokojiť ale vôbec sa mi to nedarilo. Zatvorila som oči snažiac si predstaviť niečo pekné. Na mojom chrbte osm zacítila teplo. Okolo môjho pasu sa omotali dve silné, krásne ruky. POdla vône som spoznala že to je Baek. Chcelo sa mi plakať. Vždy je pri mne eď to potrebujem a ja niesomschopná sa mu odvďačiť. Celé moje telo sa upokojilo.,, Ďakujem.." pozrela som sa na neho. ,, Nemáš zač..." bože ten jeho úsmev . Asi sa po nim roztopím. Až terazsom si ale uvedomila, mne dosť známu, pachuť krvi. Rýchlo som vbehla do kúpelne. Moje ruky boli od krvi. Ako inam. Nemávla som tieto záchvaty často ale vždy to dopadlo rovnako...
Až do rána ďalšieho dňa som zostala zavretá v izbe. Rano somdole zliezla aj so svojím ruksakom. ,, Jessie menme zostavu. Teraz idu s tebou Baek, Sehun, Chanyeol a D.O.." oznamila mi mama. Ja som bez odpovede nasadla do auta a počkala na tych spomalencov. Celá cesta prebehla v poriadku. Mala som v jednom uchu slúchadlo a počúvala som si tam svoje. Cesta ubehla ae naozaj rýchlo. Auto sme dali do garáže čo bola na lodi. Čakali sme tam ešte na chalanov. Zrazu mi niekto zakryl oči. ,, Hadaj kto som.." ozvalm sa mne až moc známi hlas. Bolato mja jediná žijúca láska...
Hoyaaa čo hovoríte na diel? všimla som si že v poslednom čase su neni skoro žiade komentáre tak ma napadlo že či je niečo zle :(... za piatok sa ospravedlňujem ale prišla som vysilená a hneď som zaspala....
KAMU SEDANG MEMBACA
School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]
Acak„Škola môže spôsobiť veľa problémov. Môže nám, ale priniesť aj lásku. Na túto školu som chodila už od začiatku, no po štyroch rokoch mi niekto skrížil cestu. Dopadlo to však na moje prekvapenie inak ako som si myslela. Život by bol nuda ak by sa nie...