Part.9

48 6 0
                                    

Jess

Konečne sme sa dohodli s Yeolom ako dáme jeho a Rin dokopi. Naplánovali sme to až na večer. Dnes je utorok a ja sa mám stretnúť s Luhanom. Som naňho naozaj  zvedavá. Bude to prvýkrat čo sa uvidíme. Som naňho naozaj zvedavá. Školu som nejako pretrpela. Prišla som domova hneď som zaplula do skrine. Len čo osm spozorovala moje gate zo včerajšku, musela som sa zasmiať. Včera ako sme boli vonku s Soom a Kaiom mi ich omylom obliali s horúcou kávou. Musím ich hodiť do prania. Vytiahla som si úzka čierne , dotrhané rifle a k tomu obyčajný biely top. Na nohy som si dala čierne vansky. Okolo pásu som si zaviazala mikynu. Do baťohu som si hodila peňaženku, mobil, klúče, nožík a okuliare keby zas na mňa dolahla moja slepota. Mali sme sa stretnúť neďaleko v kaviarni. Už som meškala. Vlasy som si ešte rychlo prečesala a už som naozaj vyrazila. Len čo som vyšla ma ovanul studenčí vánok.  Trochu som pobehlaa ado troch minút som bola na mieste kde sme sa mali stretnúť. Musela som si navliecť miynu lebo mi bola zima. Otvorila som dvere od kaviarne a hneď som uvidela Luhana. Celkom ma prekvapilo s kým sedel. Podišla som k nim. ,, Ahoj Lulu..Ahoj Ley..." Ley na mňa vykulil oči. ,, Toto je to dievča s ktorým si sa mal stretnúť?" spýtal sa Luhana ktorý mu na to odkývol. ,, POď sem ty buzerantu maximus nech ťa môžem objať." Ley sa postavil a objal ma. Luhan sa na nás prekvapene pozeral. ,, Luhan chcem ti predstaviť moju mladšiu sestričku Jess.... ukazoval som ti ju na fotkách keď bola mladšia." Leyov úsmev trochu poklesol. ,, Aleno bráško usmej sa... máš byť šťastný nevideli sme sa.." už aj mne poklesol úsmev, ,, sedem rokov.." on musel odísť ešte počas toho ako som bola v štádiu zomierania.  Luhan sa postavil a silno ma objal. ,, Konečne ťa vidím naživo.." povedal plný elánu. ,, Aj ja teba Lulu.." Poriadne sme sa zakecali a ja som skoro meškala na našu menšiu akciu. Presne som vedela kedy a kde chodí Rin..

Rin

Práve som sa vracala z obchodu keď ma začal niekto prenásledovať. Zozačiatku som si myslela že si to len namýšlam. Ale nakoniec je to pravda. Pridala som do kroku. Nakoniec som sa rozutekala. To by som nebola ale ja keby som do niekoho nenarazila. svôj pohlad som zdvyhla a uvidela Chanyho. Tuho som ho objala a spustila sa mi aj jedna či dve slzičky.,, Niekto ma sleduje.." dostala som zo seba a Chan ma pevno objal. Cítilasom sa konečne v bezpeč. V normálnej situácii by som bola červená až na prdeli. ,Poď ideme k tebe.. pekne ťa odprevadím.." ovinula som sa mu okolo ruky a vydali sme sa ku mne. Už sme boli pri mojích dverách. ,, Ja ďakujemti za to že si ma vyprevadil.." naše tváre sa začali približovať. ,, Pre teba všetko." boli jeho posledné slova než sa naše pery spojili.

Jess

Ihneď som vypískla na celú ulicu. Ono to fakt vyšlo. Už mám tri páriky. Vytiahla som mobil. ,, Ayoo Baekie nešiel by si niekam? Mám dôvod oslavovať aj keď ti ho nesmiem povedať..  a tiež potrebujem šoféra.." vychrlila som naňho. ,, Hneď  som pred tebou.." zložil to. Rýchlo soosm sa rozbehla k sebe. Dorazila som chvílku pred Baekom. Nasadlasom si k nemu. ,, Ayoo." hneď som ho pozdravila. ,, Ahoj.." povedal so smiechom. ,, Tak pome niekam." široko som sa n aneho usmiala.

Povedala som si že piť nebudem. Bohužial som ale odmietnuť nemohla. dokonca aj Baek pil. A  keby sme aspoň pili málo nič nepoviem. Už teraz padli tri flašky.,, Baekie. pome tam.." ukázala som na parket. Nečakala som ani na odpoveď a  zatiahla som ho tam. Spoločn esme tancovali kao blázni. DJ nakoniec pustil pomalú pesničku. Omotalasom ruky okolo jeho krku a on presunul svoje na môj pás. Naše tváre s priblížili. ,, Jess ja.."

Hoyaaaaaaa.. som tu zas.. ludia rozhodla som sa rozpisať si ďalšiu poviedku ale tentokrát to bude na Got7 ..  Prečítali by ste si to? Nezabudnitesi prečítať aj kapitolky od Lili-enie, ktoré nájdete na jej účte..

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora