Part.10

60 8 0
                                    

Baek

Bol to naozaj pokludny deň. Sedel som u nás v dorme a trochi sa učil. Ostatní boli roztrusení po celom meste. Možno aj ďalej. Uz s ablizil večer keď mi zrazu zazvonil mobil.,,Ayoo Baekie nešiel by si niekam? Mám dôvod oslavovať aj keď ti ho nesmiem povedať..  a tiež potrebujem šoféra.." vychrlila namna hneď. Bol to ale celkom dobrý nápad. ,, Hneď  som pred tebou.." zložil som  to. Rýchlo som sa rozbehol k sebe do izby aby som sa pripravil. Netrvalo mi to dlho a hned som ja vyrazil k Jess. Dorazila chvilku predomnou. Nasadlasom si ku mne. ,, Ayoo." hneď ma pozdravila. ,, Ahoj.." povedal som so  smiechom. Bola tak .. Hyperaktivna ako nikdy predtym. Ale bola strasne zlatunká. ,, Tak pome niekam." široko sa na mňa usmiala.

Spoločne smw sundali tri flasky a mne už zacinalo byť blbo. .,, Baekie. pome tam.." ukázala na parket.  Nečakala ani na odpoveď a  zatiahla ma tam.  Nijak mi to ale neprekážalo Spoločne sme tancovali ako blázni. DJ nakoniec pustil pomalú pesničku. Omotala mi ruky okolo  krku a ja  presunul svoje na jej pás. Naše tváre s priblížili. Moje srdce začalo busiť ako nikdy predtym. Ani nevie čo so mnou robí jej blízkosť. Dostal som chuť na jej pery,, Jess ja.." začal som sa k nej priblizovať. Zrazu ale spravila niečo, čo osm naozaj nečakal...




















Jess

Fukla som mu do tváre a zvalila som sa na zem.  Zas mam jeden zo svojich záchvatov. Baek ma zdvihol a zobral ma k autu. Nasadli sme a ani neviem ako sme.sa objavili pred mojim domom. Baek už chcel odísť ale stiahla som ho do objatia. ,, Prosim ..zostaň tu." napzaj som nechcela byť zase sama. Rodicia su stále niekde, sestra je v nemocnici, Lin je so Srhunom, Lee je so Soom, Rin je s Yeolom a Choi Boh vie čo robí. Viem že to už nebude take ako predtym ale čo s tym narobim. Oni maju svoje polovicky tak sa budu venovať im. Pozerala som sa Baekovi priano do očí. Nedokázala som uhnuť. ,, Dobre.." vydychol nakoniec. Zatiahla som ho dnu. Teraz neviem či to bolo z toho alkoholu, alebo z toho že som bola zúfala. Zufala z toho že naozaj zostanem sama. Stiahla som ho na gauč a pobozkala ho. Pravda. Naozaj to muselo byť zo zúfalstva ,lebo sa mi spustili slzy.  Baek sa nakoniec odtiahol a zahladel sa na mňa. Palcom mi utrel slzy. Vzal ma do náruče a trochu sa so mnou pohojdaval. Bolo to neskutocne ukludňujúce. Nakoniec sme sa presunuli ku mne do izby. Polozil ma na pistel a hned na to sa zvalil vedla mňa. Objala som ho okolo pásu s rukami. ,, Prepáč.. Ten bozk som nechcela..." ,, To nič Jessie... Stáva sa.." zrazu mu pipol mobil. Vytiahol ho a pozrel. Nahliadla som mu cez rameno. Mal plný messenger snáď všetkých dievčat od nás zo školy. Je to jednoducho PlayBoy. Teda vlastnw pre nich. ,, Čo vypisujú ctitelky?" otočil sa na mňa. ,, Ta jedna jedina na ktorú čakam ale ešte stále nič nenapísala.." oci sa mu zaleskli. ,, Tp je mi naozaj luto žr to dievca je tak slepe... Ved ti si mudry, krásny, dokonalý a hlavne poctivý chalan." presne to je. A ja som naozaj rada že ho mám za kamaráta. ,, Ďakujem ti Jess.." objali sme sa a nakoniec tak zaspali...

Rano som sa pebudila a zistila som že nemusim do školy. Dnes mame DOD a tak nemusime podaktori ani chodiť. Drbla som sa naspäť do postele k Baekovi. Ďalšiu polhodinu som sa snažila zaspať ale bolo mi to na dve veci. Zas som sa doplazila ku chladnicke. Otvorila som ju a v tom na mňa vypadlo snáď všetko. Mlieko, vajcia, kinder penguin, mlične rezy ,droždie, slanina a na záver polievka v umelohmotnej miske. ,, DO PIČE TAM! TOTO SA MÔŽE STAŤ LEN MNE! KURVA ZAS!"  to by som nebola ja. Zas to museli počuť susedia. Do kuchyne zbehol Baek. Len co ma uvidel zklatil sa na zem. ,, Hej hej.. Rob si piču... Karma ti to vráti... A rovno trojnásobne..V tomto mi ver..."  Nejako osm sa dopratala do kupelne a veškere svimstvo zo seba umyla. Ked s zliezla dole kuchyňa bola perfektne uprataná. ,, Čomu vďačim za toto všetko?" ,, Povedzme že za to že ťa mám rád.." usmiala som sa naňho a kamaratsky ho objala.  ,, Luv ya hyung.." zasmiala som sa a vlepila mu bozrek na líčko. Dvere od domj sa zrazu rozrazili. Stál v nich kto iný ako...
















Baek

V dverach stal celkom namakaný chalan. Vôbec, ale že vôbec sa netváril. Jeho tvár bola ako kameň. ,, Leyyyškuuuu." zašušlala Jess. Musel som sa nad tym usmiať. Hodila sa mu okolo krku. Trochu som žiarlil. Podišla ku mne.,, Baekie toto je moja životna láska, človek ktorý stal vždy pri mne.. Moj bláška Riley skrátene Ley.. Najstarši z nás všetkých." žiarlivosť zrazi zmyzla. ,, Leyšku toto je môj kamarát , najväčší playboy na kšole, celkom múdry ale hlavne podctivý a milý Baekie... V poslednej dobe mi naozaj pohol." Ley ku mne naciahol ruku. Prijal som ju a potriasol mu s ňou. ,, Ja vás tu na chvilku nechám.. Idem spraviť papať.." usmiala sa od ucha k uchu Jess. Ley si so mnou sadol do obyvacky, na gauč. ,, Takže tebe sa Jess páči?" trochu som stuhol. ,, Ja..".

Tak čo si myslitvo Čo mu Baek odpovie?? Vidime sa vo šrvrtok pri novej časti..  A špecialne pridame aj v piatok.. Kvoli mojim imatrikulačkám! XD aspon na niečo budu dobré xD luv ya vaša Nyki..

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora