Jess
,, Jessieee???" už od dverí bolo počúť to stádo. Ak dnes môj dom zostane stáť, tak poďakujem každému jednému bohovi, ktorého poznám. Všetci sa usadili v obývačke kde sa celý večer mal konať. Zapla som Naruta. Nikto našťastie neprotestoval, tak som nemusela spáchať vraždu. Nasadila som si okuliare. Bohužial bez nich alebo šošoviek vidím maximálne siluety ludí alebo šmuhy. Chalani na mňa stále pozerali. ,, Nejaký problém??" už ma s tým vážne srali. ,, Len to že s okuliarmi si zlatá.." ,, Jasnee.. musim ich nosiť..bez nich som ako zváračov pes." už nič ďalej našťastie z ich papuliek nevypustili. Po asi štyroch dieloch som išla do kuchyne pripraviť papať. Nenachám ích tu snáď ohlade. Ja som si spravila postrúhané jabĺčko. Im som pripravila všetko možné. Začlo to s praženicou až po zákusky čo sme mali v chladničke. Doniesla som to do obývačky. Tie supy sa hneď namňa vrhli.
Po asi dvoch hodinách sledovania som musela ale fakt súrne na wc. Ouliare som si položila na stôl. Dotacaal som sa hore do svojej úpelne. Strašne nerada chodím dole. Príde mi to tam strašidelné. Práve som sa išla zamknnúť keď do mňa niekto vrazil. Potom už bolo počuť len cvaknutie zámku. A to ako niekto zhasol svetlo.
Baek
Na tu prespávačku sami moc ani nechcelo. Nakoniec ma ale chalani ukecali. Prave som sedel na gauči, keď sizrazu Jess dalaokuliare.Bola strašne zlatunká. Muselsom sa nad ňou chvílku rozplvať. No chvílku. Prestal som keď sa postavila a niekam odišla. Keď sa opäť vrátila mala so sebou veľkú tácu plnú jedla. Všetci sme si niečo z toho zobrali. Ja som pokračovalvo svojej predošlej činnosti.Čas som ale ževôbec nevnímal. Po nejakej dobe ale na mňa dolahlo to že som vypil vela vody. Rýchlo som utekal do kúpelne. Keď som si konečne ulavil, niečo ma chytilo zozadu. Mal som zakrytéoči takže som nevedel kam ma to berie. Zrazu som do niečoho narazil. Potom bolo počuť len cvaknutie zámku. Svetlo zrazu zhaslo.
Pohlad 3- tejosoby
Chanyeol spokojný so svojou prácou sa vrátil do obývačky. Telka už bola vypnutá a lampa zapnutá. Všetci sa na neho pozerali s očakávaim ako dopadol ich prvý bod v pláne. Chanyeol sa od ucha k uchu usmial. ,, Sú v hornej kúpelni. Tu je klúč." povedal a klúč podal Lin. Tá ho odložila pri bar. ,, Len ako vieme že sa tam nezabijú?" zrazu prehovoril Suho. ,, Jessminie by toho nebola schopná. Poznám ju dosť dlho láska. Ver mi." Suho na to Rii len prikývol. Všetci sa na seba pozreli tým spikleneckým pohladom. Vedeli že po dnešnej noci sa niečo zmení...
Jess
Tá osoba mi prišla strašne povedomá. ,,Kto si..." povedala som šeptom. ,, Jess?" ten hlas. O môj Bože zo všetkýc ľudí som tu práve skončila s ním. ,, Baek?" po slepu som sa snažila nahmatať svetlo pri zrkadle. Nakoniec ho aj tak zapol on. ,,Vyzerá to že tý pakoni majú niečo zalubom. " len som mu na to prikývla. Zrazu praskla žiarovka. Ja som zapišťala tak vysoko, žo som ani nevedela , že som toho schopná. Rukami som pevne objala Baeka. Chrbtom ruky mi utrel slzy čo sa dostali na povrch. Moje srdce bilo strašne rýchlo. Bodaj by to bolo strachom. Uplne som sa upokojila až po hodnej dobe. Bola som naňho strašne natisnutá. ,, V pohode?" spýtal sama a ja som mu len nemo prikývla. ,, Jess ja.." uprel na mňa jeho pohlad. ,, Ja sa ti moc.. moc naozaj od srdca a úprimne ospravedlňujem za to čo som spravil." Oči samu trochu zaleskli. to som dokonca spozorovala aj s mojím zrakom. ,, No neplač Baekie.. ničs anestalo .. odpúšťam ti to."Zrazusom niečo pocítila na tváry. Až po chvílke mi došla žesú to jeho pery. Prave mi dal malu pusu na líčko. Hlavu som oprelaoňho. ,, Čo budeme robiť? Ako sa odtialto dostaneme?" spýtala som sa ho s nádejou. ,, Nemám tušenia... túto noc musíme nejako prežiť tu.." nie nie a ešte raz nie. Však sa dovtedy aj zbláznim.. ,, Dobre.." ja som ale piča. Načo s ním súhlasím? Pozrela som sa smerom kde by mal mať hlavua snažila som sa zaostriť. Keď sa mi to konečne podario, v tom momentesa naše pery spojili....
YOU ARE READING
School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]
Random„Škola môže spôsobiť veľa problémov. Môže nám, ale priniesť aj lásku. Na túto školu som chodila už od začiatku, no po štyroch rokoch mi niekto skrížil cestu. Dopadlo to však na moje prekvapenie inak ako som si myslela. Život by bol nuda ak by sa nie...