Part.16

48 8 0
                                    

Jess

Neviem prečo, ale spolupracovala som.  Odtiahli sme sa od seba po hodnej chvili. ,,Jess ja.." podla jeho hlasu som vedela že má niečo na srdci. Aj ja som mala toho velaa už som to nevedela udžať. ,, Milujem ťa Baekie.." povedala som a hneď na to sklopila hlavu. 

Baek

Bol som rozhodnutý jej to povedať hneď teraz. Ona saale ozvala. ,, Milujem ťa Baekie.." Zo začiatku som to moc nepobral. Hneď ale ako mi to došlo sa mi na tvári usadil spokojný úsmev. Nahol somsak jej ušku. ,, Aj ja ťa milujem Jessminie.." vedel som že to oslovenie nemá rada. Zdvyhla ku mne pohlad. Tentokrát to bola ona, ktorá  spojila naše pery.  Ihneď som začal spolupracovať. Tie jej nádherné, mäkké a hlavne už  iba moje pery. Boli dokonalé. Skusolsom jej spodnú peru a na to po nej prešiel jazykom. Pootvorila ústa a ja som do nich vnikol mojím jazykom. Začal som skúmať prostredie, kde som už sice raz bol, ale len na chvílku. Najviac som sa zdržal pri jej vyhryzenom líci. Odtiahli sme sa od seba. Na perách jej hral úsmev. Aj mne. Komu by vlastne nehral keď sa dal dokopi s takýmto dievčaťom?  Vtiahol som ju k sebe do objatia. ,, Budeš moje dievča?" musel som si to potvrdiť. ,, Porozmýšlam.."Otočila sa mi chrbtom.  Rukou som sa dostal až k jej zadku .  Trochu silnejšie som ho stlačil. Z úst jej unikol stén. ,, Budeš ma provokovať?" ,, Možno.." Aj napriek tomu, v akej situácii bola ma škádlila. Perami som sa presunul na jej krk. Len čo som sa ho jemne dotkol, ťažko vydýchla. To znamená len jedno.  Našiel som jej slabé miesto. ,, Tak budeš moje dievča..?" otočil som si ju k sebe a pokračoval som ďalej v okupácii jej krku. ,,  Akú odpoveď odomňa čakáš?" prestal som a zadíval som sa jej do očí. ,, Kladnú samozrejme.." chvílku sa tvárila že rozmýšla. Nakoniec omotala ruky okolo môjho krku. ,, Tak ju máš mať.." Jednu ruku som presunul pod jej tričko. Putovala ďalej až narazila na jej podprsenku.  Ona mi zatial dala dole tričko. Nejakým spôsobom ma dostala pod seba. Perami putovala od môjho krku až k bruchu. Jazykom mi prešla po celom mojom vypracovanom brušku. Obe ruky som presunul na jej zadok a posunul som si ju vyššie.  Naše pery sa stretli v polovičke cesty. Bol to krátky bozk, ale napriek tomu krásny. Jej tričko sa ocitlo dakde za mnou. Posadila sa mi na TO a začala hýbať bokmi.  Keď k tomu započítame jej zadok v kurevsky úzkych kraťasoch, výde nám,  že sa mi skoro hneď postavil. Chytil som ju za boky. Ona mňa zas za lem gatí.  Jedným ťahom sa ich zbavila. Bol som celkom v nevýhode, keďže ona bolo skoro celá oblečená a ja som bol podňou len v boxerkách a s tvrdým údom. Dostal som ju pod seba a roztiahol som jej nôžky. Rukami som prešiel po vnútornej strane jej  stehien. Dal som jej dole kraťase. Oprel som sa o jej vchod. Najviac mi na tom vadila látka, ktorá nás od seba delila.Spravil som si mokrú cestičku od lemu jej nohavičiek až k jej  krku. Medzi tým som sa zbavil jej podprsenky.  Začal somsa hrať s jej prsami. Láskal som jej bradavky, jednu som následne chytil medzi zuby. Okamžite ztvrdla. Jemne som ju hryzkal. Jej stny boli pre mňa ako tá najkrajšia  hudba, úplná eufónia pre moje uši. Chcel som sa nadvahnúť a pozrieť sa na ňu, aká rásna je. Bola však rýchlejšia. Obmotala okolo mňa jej ruky ,, Nepozeraj sa prosím.." zašepkala mi do ucha. ,, Nie bae.. chcem ťa vidieť." nakoniec stisk povolila. Aj keď bola tma, videl som. Bola.. nádherná. Stiahol som z oseba moje superman boxerky. Stiahol som jej nohavičky. Sklonil som sa k nej. Začal som ju tam dole dráždiť jazykom. Bolo od nej zlaté, ako sa snažila stény tlmiť rukou. jemne som jej pohrýzol klitoris a vnikol som do nej jedným prstom. Po chvílke aj druhým. Musím si ju predsa pripraviť. Nechcem aby ju to moc bolelo. Pridal som aj tretí prst. Perami som sa zatial posunul k tým jej a pobozkal som ju. Usúdil som že je dostatočne pripravená a prsty som vytiahol. Svojm údom som sa optieral o jej vchod. Pomaly som ho začal do nej dávať.  Tvár sa jej dala do bolestnej grimasi. Na chvlku som postál. Perami som začal znova okupovať jej krk. Sem tam som zanechal nejakú tú značku. Rukou mi vošla do vlasov a začala ich jemne ťahať. Pokračoval som až po koreň. Zase som jej nechal chvílku. Pozrel som sa na ňu a ona mi kývla. Prirazil som do nej prvýkrat. Bola strašne úzka. Nakoniec som nahodil na normálne tempo. Chválku z Jess išli len bolestné stény. Nakoniecich ale nahradili tie slastné. Nohy omotala okolo môjho pásu.  Tento okamih som si užíval asi najviac na vete. Bolo to ovela krajšie ako keď som to robil ja prvýkrát. A dokonca  odosť krajšie ako všetky súlože čo som doteraz mal. Jess sami presunula na krk. Nasávala mi tam pokožku. Určite mi tam zanechala veľa značiek. dúfam že sa budú dať zakryť, predsa že zajtra máme koncert. Tak nech fans nebudú vymýšlať. Začal som prirážať čoraz rýchlejšie až som sa dostal na svoje maximum. Obaja sme sa spravili naraz. Jess mi krásne zavzdychala do ucha moje meno keď vyvrcholila. Presunul som sak jej perám ,,Milujem ťa.." pošepkal som. ,, Aj ja teba.." Napustil som nám vaňu. baja sme sav nej usadili. Jess bola opretá o moju hruď. ,, Tak čo povieš?" ,, Hmm... bolo to úžasné.. ty si bol úžasný.." To sa tak krásne počúvalo. ,, Len mám pocit..žesa zajtra tak ľahko nepostavím.." dodala. ,, To si počkaj keď zažiješ so mnou anál.. nebudeš si vedieťsadnúť dobe dlho láska.."priam som jej zavrčal do ucha. ,, Dnes už ale nie... možno zajtra Baekie.." ,, Tak zajtra niečo bude??" pozrela sa na mňa. ,, Uvidíme... Keď budeš dobrý.." usmiala sa na mňa. Keď sme  sa osušili a obliekli, dveresa zrazu otvorili. ,, Tak čo vy dve naše hrdličky??"v dverách sa obajvila....

School Life {Exo FF}[Prebieha uprava]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang