Λοιπόν επειδή δεν ήξερα πως να ονομάσω αυτό το Part το ονόμασα Part 1. Η πρώτη μου επαφή έγινε πριν 5 χρόνια με κάτι παραφυσικο και η αλήθεια είναι πως με έχει φρικάρει λίγο το όλο θεμα..τουλάχιστον δεν ήμουν μόνη μου εκείνη την ημέρα ήταν και μια φίλη μου μαζί μου όταν έγινε αυτό που θα σας πω!!
Ήταν θυμάμαι καλοκαίρι τώρα μετά τις εξετασεις τότε πήγαινα δευτερα γυμνασίου ήταν 2 μήνες πριν φύγω για γερμανια..τέλος παντον ήμουν σπίτι μου με την φίλη μου είχαμε πάει σπίτι μου μετά τις εξετασεις για να αραξουμε..το σπίτι μου είναι 3 οροφο και μένω κοντά στο βουνό "Πάρνηθα" αν έχετε ακουστά βασικά τι κοντά από το παράθυρο μου φαίνεται το βουνο οπότε καταλαβαινετε πόσο ψηλά μένω...τέλος παντον το σπίτι μου όπως έλεγα είναι 3 όροφο στον πρώτο όροφο έμενε η γιαγιά μου στον δεύτερο ο θείος μου και στον τρίτο εγώ με την οικογένεια μου. Εκείνη την περίοδο η μαμά μου είχε φύγει γερμανια και ήμουν μόνη σχετικά βσκ με την γιαγιά μου ήμουν αλλά συνήθως πέρναγα τον χρόνο μου στο σπίτι μου μόνη μου δλδ στον 3 οροφο!! Όταν ήρθαμε μέσα στο σπίτι με την φίλη μου ως κορίτσια και ως χαζές βασικά ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα #φαντάσματα δεν ξέρω καν πως καταληξαμε εκεί...ξεκινήσαμε να μιλάμε για τις εξετάσεις και καταληξαμε εκεί τέλος παντον λέγαμε για κάποιες ιστορίες που έχουμε ακουστά εντωμεταξυ να έχουμε χεστει πάνω μας εκείνη την ώρα αλλά ειμασταν τόσο χαζές που το συνεχίσαμε...και έτσι όπως μιλάμε ακούω από το μπάνιο να πέφτει κάτι...ξέρετε ήταν εκείνη η στιγμή που μένεις κόκκαλο και θες να φυγεις? Με κοιτάει η φίλη μου την κοιτάω και εγώ είμαστε σε φάση που λέμε -τράβα κοιτα...-όχι πήγαινε εσυ!! Τελικά σηκώθηκα και πήγα εγώ θα μου πείτε ντάξει κάτι απλά έπεσε woow..το θέμα είναι πως έπεσε κάτι έξω από το ντουλαπι..και τα παράθυρα όλα ήταν κλειστά οπότε δεν γίνεται να το έκανε ο αέρας "οπως λένε όλοι συνηθως" το κοιτάω εγώ με την φίλη μου και σκαλωνουμε εκείνη την ώρα κατευθείαν η φίλη μου βρήκε μια δικαιωλογια και καλά να το δικαιωλογησει για να μην φύγουμε τρέχοντας από το σπιτι..τέλος παντον έβαλα το πράγμα που έπεσε στην θέση του και αποφάσισαμε να κατσουμε στο δωμάτιο των γονιών μου εκεί ήταν και το μπάνιο τέλος παντον...καθόμασταν μιλάγαμε είχαμε ξεχάσει τελείως τι έγινε και σε κάποια φάση λέω στην φίλη μου φαντάζεσαι να είναι κουρτίνα ανεβασμένη πανω? Μην με ρώτησετε γιατί το είπα απλά μου ήρθε εκείνη την ώρα και το είπα...σηκώνομαι να δω και τι πιστευετε?
Έπιασα λαχειο η κουρτίνα ήταν σηκωμένη σε ένα περίεργο σχήμα δηλαδή σηκώθηκε κάπως μόνη της και πήρε ένα παράξενο σχήμα...εε εκεί είναι που τρομοκρατηθηκα..φωνάζω την φίλη μου η οποία καθόταν εκεί και τις λέω ΜΑΛΑΚΆ κοίτα...έρχεται κοιτάει σκαλώνει και αυτή και μου λέει δεν είναι αστείο αυτό ποτέ το εκανες?? Την κοιτάω με ένα βλέμμα σκαλωμενω και της απαντάω πότε λες να το έκανα αφού όλοι την ώρα ειμασταν μαζι!!! Μετά που λογικευτηκε μου λέει αα ναι σωστά
Αποφάσισαμε να φύγουμε από το δωματιο τα αφήσαμε όλα έτσι και την κουρτίνα σηκωμένη όπως την βρήκα
Βγήκαμε στο μπαλκόνι να κατσουμε και αναλυαμε το τι έγινε πριν από λίγα δευτερόλεπτα είχαμε τρομοκράτηθει...θα μου πεις γιατί δεν φευγατε? Δεν ξέρω γιατί ειλικρινά...Αφού αναλυαμε το θέμα για κάνα 10 λεπτό και η καθεμία πετάγε ότι μαλακια τςς ερχοταν..της λέω έτσι στο άκυρο τελείως φαντάζεσαι να είναι η κουρτίνα κατω? Εεε εκεί θα φρικάρω τελείως
Μου λέει πάμε να ελενξουμε και ξέρετε πως μπήκαμε μέσα ε? Ή μια πάνω στην άλλη με μαχαίρι στο χερι (δεν ξέρω γιατί ίσως για να σκωτοναμε το κακο😂)
Και όταν μπαίνουμε εκεί είναι που μένουμε και η δυο κόκαλα
Η κουρτίνα παιδιά ήταν κατεβασμένη κανονηκα δεν είχε πλέον εκεινη την παράξενη φιγουρα η πώς λέγεται και κάποιος την τράβηξε δηλαδή την έκανε κανονηκη(αν με καταλαβαινετε) εκείνη την στιγμή παίρνω το κινητό μου τα κλειδιά μου και φεύγω από το σπίτι μου τρέχοντας μαζί με την φίλη μου και κατεβαίνουμε κάτω στην γιαγιά μου! !!
Φυσικά ότι της είπαμε δεν μας πίστεψε λέει χαζομάρες λετε..το θέμα ειναι ότι το είδαμε κι η 2 δεν το είδα εγώ μόνη μου να πούμε ότι ααα οκ τρελαθηκε
Φυσικά εκείνη την ημέρα δεν πάτησα καθόλου το πόδι μου πάνω στο σπίτι μου φοβόμουν η φίλη μου από την άλλη επειδή χεστηκε πάνω της μου ειπε ότι δεν θα ξανάρθει σε μενα!!!
Πράγμα που δεν κράτησε γιατί μετά ξανά ήρθε
Και σας ρωτάω εγωω τι πιστεύετε ότι είναι αυτο? Θα μου πείτε οκ τι λες σιγά το τρομακτικό αλλά εκείνη την στιγμή παιδιά είχα καταχεστει επάνω μου γιατί ότι έλεγα έβγαινε σε φάση ότι τι???
Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με κάτι παραφυσικο που η αλήθεια είναι πως ακόμα με απασχολει!!!
➡Αληθινή ιστορια⬅
YOU ARE READING
#Storytime {TBSB17}
Paranormalσε αυτό το βιβλίο θα σας διηγουμε κάποιες μικρές παραφυσικες ιστορίες που μου έχουν συμβεί στην ζωή μου που ένας κανονηκος άνθρωπος να εξηγήσει δεν μπορει!! για αυτό αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας!! let's get started :D