Υπνοβασια

205 35 13
                                    

HEY GUYS
Λοιπον για αυτο το Part δεν βρήκα μια φώτογραφια που να έχει σχέση με τον τίτλο μου οπότε θα το αφήσω ετσι
Λοιπόν ήταν το 2010 κάποια μέρα δεν θυμάμαι ακριβώς η αδερφή μου συνηθηζε να κοιμάται δίπλα μου συνέχεια φοβόταν μόνη της οπότε κοιμόμασταν μαζί. Η αδερφή μου είχε την συνήθεια όταν ήταν μικρή να υπνοβατει  και το έκανε και όταν είχαμε έρθει Γερμανία αρκετές φορές τέλος παντον όσο ειμασταν Αθήνα ήταν μια μέρα λοιπόν βράδυ τώρα αργά το βράδυ κάπου στις 3 η 4 δεν θυμάμαι κοιμόμουν εγώ και δεν κατάλαβα ότι η αδερφή μου είχε σηκωθεί ξέρετε εγώ κοιμάμαι βαριά πολύ βαριά  είχε σηκωθεί τέλος παντον η αδερφή μου και είχε πάει στο δωμάτιο των γονιών μου..επειδή ο μπαμπάς μου την είδε επειδή τον ξύπνησε την έστειλε πίσω στο δωμάτιο να κοιμηθεί μαζί μου δηλαδη...ή αδερφή μου όμως δεν ηρθε να κοιμηθει....το βράδυ τώρα σε κάποια φάση ο μπαμπάς μου σηκώθηκε για να δει αν όλα είναι καλά κάτι ένιωθε ότι δεν πάει καλά και έρχεται προς το δωμάτιο μου είδε ότι στο κρεβάτι ήμουν μόνο εγώ αλλά η αδερφή μου εξαφανισμενη  την έψαξε σε όλο το σπίτι δεν την βρήκε πουθενά..βγήκε στο μπαλκόνι να δει μήπως είναι εκεί ούτε εκεί σε κάποια φάση έτσι όπως πέρναγε από το δωμάτιο μου πάλι είδε ένα κεφάλι να κάθεται στην καρέκλα (είχα την περιστρεφομενη καρέκλα αυτές που γυρνανε) εκεί λοιπόν καθόταν η αδερφή μου αλλά επειδή ήταν κοντούλα φαινόταν μόνο το κεφάλι της ο μπαμπας μου τρόμαξε φοβόταν να πάει κοντά να την ξυπνήσει η να γυρίσει την καρέκλα γιατί δεν ήξερε τι θα δει...πήρε το θάρρος τελικά και κατευθυνθηκε προς την καρέκλα. Η αδερφή μου καθόταν οκλαδον και κοιτούσε εμένα όλο το βράδυ μέχρι να έρθει ο  μπαμπάς μου και να την ξυπνήσει. Αφού γύρισε την καρέκλα και είδε την αδερφή μου να  με κοιτάει πορομενη της κάνει "αγάπη πήγαινε κοιμησου" εκείνη την ώρα πετάχτηκε η αδερφή μου ήταν λες και ξύπνησε και ρώτησε τον μπαμπά μου τι κάνει εκεί στην καρέκλα τέλος παντον την έστειλε για ύπνο και ήρθε ξάπλωσε δίπλα μου και κοιμηθηκε!! Εγώ επειδή κοιμόμουν δεν είχα καταλάβει τίποτα και έρχεται το πρωί ο μπαμπάς μου και μου λέει η αδερφή σου εκανε αυτο και αυτο..σοκ έπαθε η ποπη σοοκ φανταστείτε να ξυπναγα το βράδυ και να την έβλεπα καθισμένη στην καρέκλα να με κοιταει...όσο το σκέφτομαι μου σηκώνεται η τριχαα...
Και ένα άλλο περιστατικο που είχε γίνει ήταν στην Γερμανία αυτή την φορά ΠΆΛΙ κοιμόμουν με την αδερφή μου και σε κάποια φάση το βράδυ που ξύπνησα την είδα όρθια δίπλα μου και να κάθεται να με κοιταει πορομενη..επειδή ήμουν από τον ύπνο δεν τρόμαξα και της είπα τράβα για ύπνο και της γύρισα την πλάτη..τώρα δεν ξέρω αν πήγε αμέσως για υπνο η αν έκατσε και άλλο εκει..μετά το πρωί όταν σηκώθηκα επειδή θυμόμουν τι έγινε την ρώτησα αν θυμόταν κάτι και μου είπε οχι...εγώ εκεί πάλι φρίκαρα γιατί θυμάμαι ακόμα πώς με κοιταγε και ετσι..και αυτό το έκανε και στην μαμά μου πήγαινε στην μαμά μου δίπλα στο κρεβάτι και την κοίταγε για ώρες όρθια και μετά έρχοταν πάλι για υπνο!!!

Εγώ το βρήκα λίγο τρομακτικό  και δεν ξέρω το βρήκα κάπως creepy ευτιχως πλέον δεν το κάνει έτσι θέλω να πιστευω..εγώ δεν έχω δει κάτι μέχρι στιγμής

Αυτή ήταν η ιστοριούλα μου ελπίζω να σας άρεσε
Vote if you like my story
❤❤
Μέχρι το επόμενο Part να είστε καλααααα

#Storytime {TBSB17} Where stories live. Discover now