Μάγια

156 29 6
                                    

Hey guys σημερα γραφω το τελευταίο Part από της δικές μου μεταφυσικες ιστορίες αλλά μην μου ΑΝΧΩΝΕΣΤΕ θα ανεβάζω και άλλα Parts από ιστορίες φίλων και βίντεο από το Ytube.
Σήμερα θέλω να σας πω τον λόγο που γίνονται όλα αυτα σε μένα και την οικογένειά μου  μου είπε την αλήθεια η γιαγιά μου πριν ένα χρόνο και είναι η αλήθεια πως σοκαριστικα αλλά το περίμενα πως κάτι τέτοιο θα ήταν.
Πιστεύετε στα μάγεια? Γενικά στην Μαγεία? Η γιαγιά μου μου είχε πει ότι μια φίλη της θείας μου η οποία απεβίωσε το καλοκαίρι δυστηχως μας έκανε μάγια  σε όλη την οικογένεια διάφορα μάγια δεν ξέρω ακριβώς τι και η αλήθεια είναι πως τα μάγια της έπιασαν τοπο!! Η γιαγιά μου όταν πήγαινε στον τάφο της μαμάς της έβρισκε διάφορα πράγματα και το υποψιάστηκε και αποφάσισε να πάει σε μέντιουμ και η μέντιουμ της είπε ότι κάποιος γνωστός δικός μας κάνει μαγιά εε το έψαξαν λίγο και την βρήκαν αυτήν που εκανε!!! Επίσεις η γιαγιά μου έβρισκε διάφορα πράγματα κάτω από το μαξιλάρι της που σε εμας δεν έλεγε τίποτα φυσικά αλλά μας τα είπε όλα πριν ένα χρονο!!
Η θεια μου που απεβίωσε  μου έχουν πει ότι έξετιας των μαγικών που της έκανε η φίλη της γλίστρησε στο μπάνιο και από το χτύπημα   έπαθε καρκινο!!  Τώρα δεν ξέρω αν υσχιει αυτό 100% αλλά δεν δίνω και σημασία γιατί δεν θελω!!!
Τώρα τι σχέση έχουν τα φαντάσματα με τα μάγια μην με ρωτάτε δεν ξερω!!
Παντος δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχουν αυτά τα μάγια απλά προσπαθώ να μην δίνω σημασια!!!

End of the story
➡Πείτε μου εσείς αν πιστεύετε στα μάγια και γενικά σε αυτά τα περίεργα φαινομενα
➡επίσεις πείτε μου αν θέλετε να συνεχίσω την ιστορία με ιστορίες φίλων και γνωστόν
➡Αν σας άρεσε ψηφιστε ❤

#Storytime {TBSB17} Where stories live. Discover now