Γεια σας παιδακια σημερα δεν εχει βιντεο γιατι θα σας διηγηθω 2 ιστοριες τις μαμας μου οι οποιες ιστοριες εγιναν πριν παρα πολλα χρονια οταν την μια φορα η μαμα μου ηταν 10 χρονων και την αλλη οταν ηταν 16.
Η ιστορια μας συνεβησε στην Ρωσσα πριν παρα πολλα χρονια και γιατι στην ρωσσια? Η μαμα μου γεννηθηκε και μεγαλωσε στην Ρωσσια μεχρι τα 13 μετα ηρθε ελλαδα.
Ηταν λοιπον πρωτοχρονια και η μαμα μου επρεπε να κανει babysitting σε μια φιλη της γιαγιας μου. Η γιαγια μου και η φιλη της ετοιμαζοντουσαν να πανε να γιορτασουν την πρωτοχρονια και η μαμα μου εκατσε στο σπιτι μαζι με τα παιδια της φιλης της γιαγιας μου.
Το σπιτι της φιλης της γιαγιας μου ηταν αρκετα μεγαλο απο οτι μου ειπε η μαμα μου ειχε μια μεγαλη τζαμαρια και εκει ειχε ενα πιανο. Τα 2 παιδια που προσεχε η μαμα μου ο ενας ηταν 5 χρονων και ο αλλος 2 αυτα ακομα επαιζαν δεν κοιμοντουσαν και η μαμα μου ακουγε μουσικη. Οταν τα εβαλε για υπνο καθοταν στο σαλονι και εβλεπε τηλεοραση μεχρι που σε καποια φαση ακουσε να παιζει το πιανο αλλα νομιζε οτι ηταν οι γειτονες και δεν εδωσε σημασια τοσο.
Ο ηχος δυναμωνε ολο και περισσοτερο και η μαμα μου σηκωθηκε να δει απο που ερχεται ο ηχος αυτος οταν σηκωθηκε ειδε το καπακι που εχει το πιανο ανοιχτο και τα πληκτρα να παιζουν μονα τους. Η μαμα μου κοκκαλωσε παρα πολυ εκεινη την στιγμη και ηθελε να παει να κλεισει το καπακι αλλα για να πας στην τζαμαρια αυτη πρεπει να περασεις μεσα απο την κουζινα και μετα πας εκει την ωρα που η μαμα μου ηταν ετοιμη να περασει απο την κουζινα ανοιξαν ολα τα ντουλαπια ταυτοχρονα και χτυπαγαν περα δωθε η μαμα μου απο οτι μου ειπε τρομαξε πολυ και αρχισε να κλαιει αλλα φοβηθηκε πιο πολυ γιατι ειχε και αλλα 2 παιδια μεσα στο δωματιο. Οταν ηθελε να φυγει απο την κουζινα και να παει στο δωματιο των παιδιων να δει αν ολα ειναι κλα αρχισε να ακουει το νερο απο το μπανιο να τρεχει οταν ανοιξε την πορτα ειδε ενα σκηνι δεμενο απο ψηλα ξερετε οταν θες να αυτοκτονησεις και κρεμιεσαι αλλα το καλυτερο ερχεται τωρα οταν ανοιξε την πορτα του δωματιου των 2 αγοριων να δει αν κοιμουνται ειδε μια σκια να καθεται πανω απο τον μικρο και να τον κοιταει η μαμα μου τρομαξε φοβηθηκε οταν η σκια γυρισε να κοιταξει την μαμα μου η μαμα μου εκλεισε τα ματια της και η σκια εξαφανιστηκε. Μετα ξυπνησε το παιδι το 2 χρονω και εκλαιγε σαν υστερικο η μαμα μου να το ηρεμησει δεν μπορουσε. Πηρε τα 2 παιδια και εφυγε απο το σπιτι πηγε στους γειτονες γιατι δεν ηθελε αλλο να κατσει σε εκεινο το σπιτι. Οταν γυρισε η γιαγια μου και η φιλη της η μαμα μου τα ειπε ολα φυσικα η γιαγια μου δεν τα πιστεψε καθολου αλλα η μητερα των παιδιων δεν τρομαξε και ειπε στην μαμα μου οτι το φαντασμα αυτο ηταν ο αντρας της ο οποιος ειχε αυτοκτονησει στο μπανιο για αυτο και το σκηνι και επισεις οτι και αυτος την επισκεπτεται συχνα...η μαμα μου δεν ξαπατησε το ποδι της εκει. Τωρα φανταστειτε ενα παιδακι 12 χρονων να προσεχει 2 παιδια και να γινεται κατι τετοιο εγω στην θεση της μαμας μου απο την ωρα που επαιζε το πιανο θα ειχα φυγει απο το σπιτι αυτο2η ιστορια για σημερα ειναι τα 12 βραδια δεν ξερω αμα τα ξερετε ειναι μετα την πρωτοχρονια συνηθως. Τωρα η ιστορια μας εγινε στην ελλαδα πλεον γιατι η μαμα μου εμενε ελλαδα. Ενα βραδυ λοιπον η γιαγια μου ειχε προειδοποιηση την μαμα μου και τον αδερφο της να μην παιξουν χαρτια αργα το βραδυ γιατι δεν κανει να παιζεις χαρτια τα 12 βραδα ουτε να εισαι εξω μεχρι αργα.
Η μαμα μου και ο θειος μου φυσικα δεν την ακουσαν και αρχισαν να παιζουν χαρτια ειχαν βαλει και ενα κερι επειδη δεν ειχαν φως και επαιζαν χαρτια. Τωρα το βραδυ αργα οπως επαιζαν φυσηξε ενας δυνατος αερας που ανοιξε τα παραθυρα απο το τοτε σπιτι τους και εσβησε το κερακι μετα απο οτι μου ειπε η μαμα μου σηκωθηκαν στον αερα τα χαρτια και πεταχτηκαν στον τοιχο. Ο θειος μου ως μεγαλος χεστηκε πανω του το ιδιο φυσικα και η μαμα μου παρατησαν τα χαρτια ετσι οπως ηταν και πηγαν κρυφτηκαν(ναι λες και αυτο θα τους βοηθουσε) οταν το ειπαν στην γιαγια μου η γιαγια μου τους ειχε προειδοποιησει να μην παιξουν και εκεινη δεν την ακουσαν. Απο τοτε η μαμα μου καθε φορα που εχουμε 12 βραδα δεν με αφηνει ουτε εμενα ουτε την αδερφη μου να παιζουμε χαρτια!!!Αυτες ηταν η 2 ιστοριες που μου εχει αφηγηθει η μαμα μου τωρα το να μου λεει ψεματα δεν το πιστευω γιατι η μαμα μου με τετοια πραγματα δεν παιζει. Εγω φοβηθηκα αρκετα με την πρωτη ιστορια και οχι τοσο με την δευτερη φανταστειτε την μαμα μου που το εζησε κιολας
Αν σας αρεσε η ιστορια ψηφιστε και σχολιαστε να μου πειτε αν σας εχει συμβει και σε εσας κατι τετοιο η στους δικους σας ❤
YOU ARE READING
#Storytime {TBSB17}
Paranormalσε αυτό το βιβλίο θα σας διηγουμε κάποιες μικρές παραφυσικες ιστορίες που μου έχουν συμβεί στην ζωή μου που ένας κανονηκος άνθρωπος να εξηγήσει δεν μπορει!! για αυτό αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας!! let's get started :D