Η Annabelle

150 25 3
                                    

Γειά σας παιδιά Νενα έδω σήμερα κανονηκα θα σας έλεγα μια δικιά μου ιστορία αλλά επειδή δεν μου έχουν συμβεί πολλά μόνο αυτά που έχω γράψει αποφάσισα σήμερα να γράψω την ιστορία της Melina20024 φυσικά την ρώτησα άμα μπορώ να γράψω την ιστορία της στο βιβλίο μου και δέχτηκε!!! Σε περίπτωση που κάποια στιγμή μου συμβεί ξανά κάτι μεταφυσικό φυσικά θα το γράψω στο βιβλίο  μου μέχρι τότε όμως θα γράφω ιστορίες φίλων της μαμάς μου και πολλών παιδιών από το Wattpad οποίος θέλει βασικά να μοιραστεί κάτι τετοιο!!!
Αν σας αρέσει η ιστορία της Μελίνας  ψηφιστε!! Και φυσικά ακολουθήστε την γιατί γράφει ένα  ωραίο βιβλιο!!
Η ιστορία είναι αληθινή οπότε πάμε να την διαβάσουμε

Μια φορά πριν πολύ καιρό η Μελίνα είχε βάλει να δει την ταινία "Annabelle" όταν είχε τελειώσει η ταινία επειδή είχε τρομάξει πολύ την Μελίνα η Μελίνα ακουγε την μελωδία της ταινίας. Στην αρχή νόμιζε ότι έκανε παιχνίδια το μυαλό της ή ότι ήταν στην φαντασία της επειδή το άκουσε αμέσως μετά μόλις τελείωσε η ταινια!! Μια μέρα λοιπόν που πήρε το μετρό η Μελίνα μαζί με μια φίλη της πήγαν έκατσαν στις πίσω θέσεις ήταν και μόνες ήθελαν την ήσυχια τους  για να μπορούν να μιλήσουν ή και για να μην της ενοχλεί κάνεις. Έτσι όπως καθόταν η Μελίνα στην διπλανή θέση είχε δει χαρακιές  και μερικά σημαδία όπως στην ταινία annabelle και της φάνηκε παράξενο αλλά δεν το έδειξε στην φίλη της..μετά ακριβώς ξανά άκουσε την ίδια μελωδία που είχε ακούσει τότε από την ταινία ρώτησε την φίλη της αν ακούει και εκείνη τν μελωδία αλλά η φίλη της της είπε ότι δεν ακούει τιποτα!! Η Μελίνα φοβήθηκε αλλά δεν ήθελε να πει η να κάνει κτ άλλο και είπε καλύτερα αας το αφήσει ετσι!! Μετά όταν έφτασαν σε μια στάση μέσα στο μετρό μπήκε μια κοπέλα εξωτερικά φαινόταν πολύ κομπλέ δεν είχε κάτι παράξενο πάνω της. Αφού έκατσε απέναντι από την Μελινα την κοίταγε πολύ περίεργα και τις χαμόγελουσε επίσεις πολύ παράξενα η Μελίνα φοβήθηκε και εγώ θα φοβομουνα στην θέση της!! Ακριβώς στην επόμενη στάση η κοπέλα ευτιχως κατέβηκε και επειδή η Μελίνα ήθελε να δει που θα πάει η κοπέλα επειδή της φάνηκε πολύ παραξενη μόλις γύρισε να κοιτάξει η κοπέλα είχε εξαφανιστεί τελείως δηλαδή δεν την έβλεπες πουθενα!! Την  μελωδία όμως  την ξαναακουσε Εκείνη την στιγμή  η Μελίνα φοβήθηκε πιο πολύ και όταν έφτασε η δικιά τς στάση κατέβηκε γρήγορα και πήγε σπίτι της!!!

Αυτό ήταν το μόνο παράξενο γεγονός που έπαθε η μελινα!! Αν σας άρεσε η ιστορία της ψηφίστε 
-Αν θέλετε και η δικιά σας μεταφυσική ιστορία να ανέβει στο βιβλίο μου φυσικά στείλτε μου μυνημα και πείτε την μου την ιστορία σας

Σας ευχαριστώ πολυ❤❤

#Storytime {TBSB17} Where stories live. Discover now