το δασος των Βρυκολακων

89 17 2
                                    

Υπάρχει ένα δάσος, κάπου στην Αγγλία, για το οποίο λένε πως υπάρχει ένας μύθος!! Ο μύθος λέει ότι κάθε βράδυ, και ειδικά όταν έχει πανσέληνο, συμβαίνουν πολλά και μυστήρια πράγματα εκεί!!

Λίγο πιο έξω από το δάσος, υπάρχει ένα χωριό!! Οι κάτοικοι του χωριού έλεγαν συνήθως τον μύθο στους τουρίστες για να τους τρομάξουν, αλλά ποιος ήξερε ότι ο μύθος ήταν αληθινός; Όλα άρχισαν κάπως έτσι!! Ένα νεαρό ζευγάρι, κατηφόριζε προς εκείνο το χωριό! Ρώτησαν αν άξιζε να εξερευνήσουν το δάσος! Οι κάτοικοι, για να τους τρομάξουν, τους είπαν τον μύθο! Όμως το ζευγάρι το κατάλαβαν και άρχισαν να πηγαίνουν προς το δάσος!! Ξέχασα να αναφέρω πως εκείνη την νύχτα είχε πανσέληνο!!!

Στην αρχή σκέφτονταν τον μύθο, αλλά πίστεψαν πως ήταν ψέματα! Κάποια στιγμή, είδαν κάτι να κινείται γρήγορα ανάμεσα στα δέντρα!!! Σκέφτηκαν πως ίσως ήταν της φαντασίας τους και κάθισαν στο γρασίδι! Μετά από ένα 10λεπτο απόλυτης ησυχίας, ακούστηκε ένας δυνατός κρότος πίσω από κάτι θάμνους!! Το αγόρι είπε πως πάει να δει αν ήταν κάποιος εκεί! Το κορίτσι έμεινε μόνο του!!

Το αγόρι αργούσε να έρθει και η κοπέλα άρχισε να φοβάται!!! Άρχισε να ψάχνει το αγόρι της όταν σκόνταψε πάνω σε κάτι μεγάλο! Άνοιξε τον φακό του κινητού της και είδε το σώμα του φίλου της ακρωτηριασμένο! Ξαφνικά, άρχισε να ακούει από πίσω της βήματα!! Γύρισε τον φακό της προς τα εκεί και είδε έναν άντρα ψηλό να παίζει με το κεφάλι του φίλου της!! Την κοίταξε και της είπε «Είσαι τυχερή που δεν σε σκότωσα, γιατί ο σταυρός που φοράς σε έσωσε!». Η κοπέλα ταραγμένη άρχισε να τρέχει για να φύγει! Μετά από αυτό το σοκ δεν ξαναμίλησε!

#Storytime {TBSB17} Where stories live. Discover now