השיר להיום: cold water של בעלי ג'ס
נק מבט יואב(החבר הכי טוב של אביאלי למי שלא זוכרת):
חזרתי כרגע מהחופשה עם ההורים ונכנסתי לטירה של אביאל , ראיתי בזוית עיניי את אבישג אחותו וניגשתי אליה היא כמו תמיד התחמקה ממני, כי נישקתי אותה לפני שיצאתי לחופשה, "אבישג" קראתי לה והיא נעצרה כנטפסה על חם "יואב בבקשה די בבקשה אין לי רגשות אליך!" ניגשתי אליה והצמדתי אותה אליי , העברתי את ידי על פניה ונישקתי את צווארה "את בטוחה?" מלמלתי והיא פשוט הנהנה ונשכה את שפתייה כשעינייה עצומות. חייכתי "אני לא חושב" עניתי ונישקתי אותה, היא לא התנגדה ונישקה אותי חזרה, חייכתי לתוך הנשיקה, ידעתי! אני אוהב את אבישג וכשיצאתי לחופשה הספקתי רק לנשק אותה היא עוד לא יודעת.. ואביאל?.. אם הוא ידע הוא יהרוג אותי ואותה , אבל אני לא מסוגל להיות רחוק מהילדה הזאת , ניתקתי את שפתיינו והצמדתי את מיצחינו "אני אוהב אותך" הבטתי בה מצפה "יואב.. אם אביאל ידע.." " הוא לא ידע! לפחות לא לבינתיים" אמרתי ונישקתי אותה שוב, היא קטעה את הנשיקה "רגע.." היא הנחיתה עוד נשיקה קטנה על שפתיי "אני אוהבת אותך" היא מלמלה והסמיקה " יפה לך עגבניה" חייכתי חיוך רחב והיא הכתה אותי בכתפי "דיי" היא התחפרה בחזי מבושה , צחקתי ונישקתי אותה "WTF?!!" התנתקנו בבהלה וראינו איזה נערה עומדת ומביטה בנו בפה פעור, אבישג החווירה "אבישג מה נראה לך שאת עושה?!" אני רק עמדתי מבולבל וצפיתי באבישג מחליפה צבעים מלבן לאדום ובחזרה "מה נראלך שאת לא סיפרת לי?!" וקפצה על אבישג מהתרגשות, "ביי ביי ילד יפה תואר אני ואבישג צריכות לעשות שיחה צפופה" אבישג חייכה בביישנות "ביי מאמי אני ידבר איתך,היילי בואי" היא נישקה אותי וצעדה עם היילי הזאת לחדרה, אין לי מושג מי היא אבל היא חמודה.
נק מבט אבישג:
לקחתי את היילי לחדרי כולי סמוקה ,היא הסתכלה עלי בחיוך מתוח "נווו ספרי כבר!!!" האיצה בי לספר ,הסמקתי "אין מה לספר.. פשוט התנשקנו?" שאלתי אותה יותר מאמרתי לה , היא הרימה גבה "טוב בסדר עכשיו את האמת בבקשה" לא יכולתי להחזיק את זה יותר בפנים, בכל זאת היא החברה הכי טובה שלי, קפצתי עליה בהתרגשות וסיפרתי הכלל מההתחלה ועד הסוף, היא התרגשה בשבילי, אין עליה אני חולה עליה "פעם הבאה שקורה דבר כזה ואת לא מספרת לי את מתה מובן?!" ביא שאלה אותי באיום " מה את משחקת אותה?, שמעתי שאת ואחי.." חייכתי חיוך פלרטטן וכיווצתי את גבותיי, היילי השפילה מבט והסמיקה " את אוהבת את אחי?" שאלתי והשענתי את ראשי בין ידיי " אוו אבישג" היא פרצה בבכי, מיהרתי לחבק אותה " זה נכון... יש לי רגשות לאביאל ואני מפחדת מזה בחיים לא התאהבתי ופתאום מה שקורה לי עם אביאל אני לא יודעת איך להתמודד עם זה , חוץ מזה לא נראלי שהוא מרגיש כמוני" היא מלמלה, לא היא מפגרת מה יש לא לאהוב בה?! " אל תדאגי את תראי שהכל בסדר ואת סתם לחוצה ולפי מה שראיתי כשאחי ראה אותך הוא מאוהב בך אז אל תחיי בסרט " היא הביטה בי מנוחמת מעט "את חושבת?" " אני לא חושבת אני בטוחה"
😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
פרק קצת משעמם וקצר כי זה פרק ביניים
YOU ARE READING
The thin border
Romanceמסופר על היילי - נערה רגילה בת 17 וחצי והיא בת לאיכר עני, אבא שלה יוגב מאוד אוהב את ביתו ואת אחיה הקטן ניתאי (הוא בן 4 וחצי) אימם ליאל נפטרה לפני כשנה בגלל המלך האכזר ששלט בארצם, מאז היילי נשבעה שתמיד תשנא את כל מי שיש לן קשר משפחתי למלך. למלך יש...