part 14

180 13 2
                                    

נק מבט אבישג
קמתי מתיקתוק על דלתו של אביאל, זרועותיו היו כרוחות סביבי וראשו בחקי, כל כך חמוד, חשבתי וחייכתי לעצמי.

"רק רגע" עניתי לדלת והרמתי ממני את אביאל שהסתובב אל צידו השני והתחפר בשמיכה, פתחתי את הדלת וראיתי את אם הבית הזקנה אזמרגדה, כמעט דפקתי לעצמי יד בראש מולה כשנזכרתי שאני לא אמורה להיות בכזאת אינטימיות עם בנו של המלך "אמ..ממ" גמגמתי מנסה לחשוב על תשובה הולמת שתוציא אותי מהתסבוכת היום, היא סימנה לי עם ידה לבוא איתה למסדרון, נאנחתי מנסה להרגיע את רוחי המתוחה וצעדתי איתה כמה צעדים מדלת חדרו של אביאל.

"את אוהבת אותו?" היא שאלה אחרי שתיקה מביכה של דקה-שתיים, נחנקתי מעצם שאלתה, אפילו אני עוד לא יודעת.. "אני לא בטוחה.. אני עדיין לא יודעת" עניתי בקצרה מסרבת למסור מידע שלא לצורך, היא הנהנה קלות, לא מסירה עיניים נוקבות מעיני.

"את מודעת לסכנות?" הו בהחלט, אך העדפתי לשתוק, היא פירשה זאת כאי הסכמה ופתחה את פיה "את מודעת לזה שאם המלך יגלה על ה'רומן' שלכם הוא יעשה.. דברים..." היא רמזה, הצורה שבה אמרה 'רומן' עיצבנה אותי מעט, היא רומזת שאנחנו סתם משחקים?, "אני יודעת שזה מסוכן, היחסים שלי עם בנו של המלך, למען האמת זה היתה אחת הסיבות למה לא רציתי להיכנע ללב שלי אבל אהי הולכת איתו באש ובמים ואני מאמינה שאנחנו זה משהו יוצא דופן מכדי שהעובדה שהוא בן מלך ואני בת איכר תעצור את אהבתנו" הבטתי בעינייה באומץ, מבטה לא השתנה מחודר ואדיש "את יכולה ללכת להלשין אם את רוצה אני יודעת שאנחנו עושים מעשה אסור" עניתי למרות הקשיים ופניתי לשוב לחדרו אכולת פחד שאכן היא תישה כדבריי ותלשין.

"רגע" קולה עצב אותי והסתובבתי בחדות "אני לא יגיד למלך, אני לא יעצור אהבת אמת אחרי מה שקרה לי" היא חייכה אליי והתקדמה לחדרי המשרתות, מבט משתהה עלה לפניי "רגע.. אזמרגדה" התקרבתי אליה "מה זאת אומרת, מה קרה לך?" לא שאלתי כדי להתחנף אלה שבאמת ותמים עיניין אותי איך אישה כל כך טובה נפגעה בעבר מאהבה,"הו,ילדתי זהו סיפור לפעם אחרת" חייכה אליי וירדה במדרגות בזריזות.

בדרך לחדרו של אביאל העלתי.כמה אפשריות לנושא אך שחכתי מזהכשנכנסתי לחדרו וראיתי את חזהו של אביאל עולה ויורד בקצב שהמיס אותי, התקרבתי אלי ונפלתי על המיטה לצידו, אביאל שחש בשינוי על מיטתו הצמיד אותי אליו וכיסה חזרה את שנינו, חייכתי לעצמי כשעיניי נעצמו.

נק מבט יואב
"לא לא לא" אבישג ממשיכה להתעקש "אני לא רוצה גלידה אני רוצה פיצה!" היא רקעה ברגלה כמו ילדה קטנה וגלגלתי עיניים בחיוך, אני ואבישג החלטנו שלמרות התנגדותו העתידית  של אחי אביאל לקשר שלנו נצטרך לצאת מדי פעם כמו זוג ולא להיתנהל בתוך חדרי חדרים נעולים, אז יצאנו לקנות אוכל "נו אבישג די כבר זה כולה אוכל מה זה משנה?" גיחחתי נהנה לראות את התנהגותה הילדותית, מה שמזכיר לי שהיא בעצם ילדה, מה שגורם לי להתבייש בעצמי אבל אז אני רואה את חיוכה עולה ושוכח מכל דאגותיי "מה עכשיו?" אני שואל ספק בחיוך ספק בייאוש "בוא להמבורגרים" היא אמרה נרגשת ומיהרה לצעוד בהמשך הרחוב לכיוון החנות לפני שאני אספיק להגיד את דעתי בנושא, למרות שלא התכוונתי להיתנגד, אני אומנם לא מעריץ גדול של המבורגרים אבל לראות את עיניה מנצנצות ופניה הדחוסות על זכוכית הראווה מביטות בתאווה בהמבורגרים.. טוב נראה מישהו מצליח לסרב לחברה היפה שלי.

מחיתי את פניה בעדינות כשמלא קטשופ מרוח מסביב פינות פיה וצחקקתי איתה, פנינו היו קרובות וחייכתי חיוך כובש, היא אוטומטית הסמיקה והסיטה את עינייה היפות ממני "אבישג" אמרתי רציני והיא הרימה מבטה בבילבול כשחשה בשינוי בגוון קולי "בחיים שלך אל תסתירי את העיניים האלה ממני" אמרתי בלחש היא הופתעה וחייכה בביישנות.

התקרבתי לנשקה כשבמזל הצצתי מאחוריה וראיתי בחלון הראווה את לא אחרים מאביאל והיילי מטיילים בידיים שלובות, מיהרתי להתרחק מאבישג במיידיות והיא נעצה בי מבט לא מבין, הנדתי בראשי מאחוריה גורם לה לסובב את ראשה ולהבחין בהם.

נק מבט היילי
"וואו אני רעבה" אני אומרת ואביאל מביט בי באימה "מה את רצינית?! אכלת עכשיו מנה שוורמה" גיחחתי "אז מה" אמרתי וגררתי אותו לרחוב עם חנויות הבשר בעוד הוא ממלמל משהו על זה שאני שמנה ובסוף אני יגמור לו את כל הכסף " אתה מת על השמנה הזאת" אמרתי בגאווה מצפה לאישורו שומעת אותו צוחק וחיוכי מיד נמחק, מה הוא צוחק, לפתע הוא תפס במותניי והצמיד את גבי אליו מדביק לי נשיקה רטובה על הצוואר "אין לך מושג כמה את צודקת" הוא מלמל לצווארי והמשיך לנשק ולנשוך, חיוכי עלה מעונג אבל העונג של המבורגרים יותר טוב אז משכתי את ידו לעבר החנויות והוא נאנח במירמור.

עברנו ליד ההמבורגרים מתכוונים להיכנס כשפתאום אני קולטת את אבישג ויואב כמעט מתנשקים.
עיני נפערו באימה ופי עוד יותר כאשר הבנתי שאביאל לצידי, יואב קלט אותי וגרם לאבישג להסתובב ולהביט בי באימה מבקשת עזרה במבטה בלבד, נאנחתי חושבת מה לעשות כשאני שמה לב שאביאל שם לב שהקשבתי לא נתונה לו בלבד וניסה לסובב את ראשו כדי לראות על מה אני מסתכלת אז תפסתי בראשו ונשקתי לו בעוצמה ואביאל הופתע אבל כמובן המשיך לנשק אותי באהבה, כמעט טבעתי בתוך הנשיקה אבל קודם נתתי את מבטי לאבישג ויואב המתגנבים בשקט מהמסעדה, נאנחתי בהקלה והתמסרתי לנשיקה.

נק מבט אבישג
יצאנו מהמסעדה בזריזות כשדמעות עומדות בעיני , יואב מאחורי מנסה להדביק את הקצב שלי אבל אני לא נותנת לו.
"רגע שוג חכי רגע" הוא אמר ותפס בכתפיי מביט בי בדאגה "מה רגע מה" אמרתי ופרץ הדמעות נפרץ ודמעותיי נשפכו בגלים חמים על לחיי וקברתי את פניי בחזהו מכה בו בתסכול "אני לא יכולה יותר, אני מרגישה כמו םושעת ש,אני צריכה להתגנב ככה, אני כבר לא יכולה לשקר לאחי ועוד לגרור את היילי לזה! ישלך מושג כמה הוא יכעס? ועל היילי בכלל אני יהרוס את הקשר שלהם!" אמרתי בקול שבור וידיו של יואב פשוט חיבקו אותי וליטפו, הוא לא דיבר רק ליטף, הוא יודע בדיוק איך להרגיע אותי.

                 |   LIKES |COMMENTS |
        | ADD TO YOUR READING LIST|

אוהבת בננות😍
מי שיש לו שאלות לגבי הדמויות מוזמן לשאול לא להתבייש❤

The thin borderWhere stories live. Discover now