part 7

280 21 1
                                    

השיר להיום: שיר שבחיים לא יימאס עליי me, myself & i

"ימפגרת את מתה נשבע לך ש..." הוא השתתק כשראה באיזה מצב אני ומבטו העצבני התחלף לאחד אחר..  דואג "מה קרה?!" קמתי ממקומי ורצתי לאביאל מבוהלת, לא חשבתי על ההשלכות של מה שאני עושה כרגע אבל זה לא היה אכפת לי כל מה שידעתי ברגע זה זה שאני צריכה להרגיש מוגנת ומי יספק לי את זה יותר טוב מאביאל?? הוא הסתכל עלי מופתע ומהופנט, קפצתי  עליו וכרחתי את רגליי סביבו הוא החזיק  אותי חזק והצמיד אותי אליו מלטף את שערי וממלמל מילות הרגעה לצווארי, " את חייבת לי כמה הסברים" הוא לחש ואני הנהנתי מהופנטת, הוא נאנח לצווארי נושף עלי ומרעיד את גופי וגורם ללהבות אש לשרוף אותי , הוא הצמיד אותי אליו אפילו יותר ויצא מהחדר כשאני מחבקת את צווארו וראשי נח על כתפיו , אביאל נכנס לחדרי ונשכב עליה והשכיב אותי לצידו, נצמדתי אליו וחיבקתי אותו כשראשי נח על חזהו והוא מצמיד אותי אליו עם ידיו השריריות, " היילי.. איפה היית כשחזרת עם גולד?" הוא שאל לפתע נאנחתי " הייתי בק.. בקבר של אמא שלי" דמעות חדשות עלו לעיניי והוא ניגב אותם בעדינות " ממה אמא שלך נפתרה? מתי?" קמתי בעצבים ונזכרתי מי הוא, הוא כניראה הבין שזה קשור אליו אז הוא הצמיד אותי חזרה אליו " אני פה ואני שומר עליך, ספרי לי" נרגעתי טיפה אחרי הכל הוא צודק אני לא יכולה להאשים אותו על הטעויות של אביו "זה היה ביום הולדת שלי שנה שעברה , אבא שלי נתן לי ולאמא שלי כסף והלכנו לשוק לקנות לי מתנה, שם פגשנו את אבא שלך" שתקתי והבטתי בו רואה את תגובתו, ניכר על פניו שהוא נלחץ  אבל מבטו דחף אותי להמשיך "אז שם ראינו את אבא שלך והוא כשראה את אמא שלי הוא לקח אותה לשיחה בצד ואמר לה לבוא איתו, כדי... אתה יודע.. היא הסבירה לו שהיא איתי ושיש לה בעל והיא לא תבגוד בו ולקחה אותי משם ואבא שלך.. הוא ... הוא הוציא אקדח ופשוט ירה בה" פה התפרקתי ובכיתי, לאף אחד לא סיפרתי על מה שבאמת קרה שם אפילו אבא שלי לא יודע אז עכשיו הבנתי כמה טוב זה היה לשחרר את זה סוף סוף " אני מצטער , אבא שלי רשע אני יודע, גם עלי ועל אחותי הוא הרים כמה פעמים ידיים, הוא גם.. הוא גם" לפתע הוא שתק ועיניו נמלאו שינאה לאביו ראיתי שזה נושא רגיש אצלו , התרוממתי מעט אליו והסתכלתי עליו הוא טפס את מבטי והשפיל את מבטו , תפסתי בידי את לסתו הבנויה והרמתי אותו כך שיביט בי " תביט בי , תראה  אני אחת שעברה הרבה בחיים שלה, אני בחיים לא נפתחתי למישהו כמו שניפתחתי אליך , סיפרתי לך דברים שלא סיפרתי לאף אחד.. אני לא אלחץ עליך אבל אני מקווה שאולי יום אחד תרצה להגיד לי מה כל כך מציק לך ולמה אתה שונא כל כך את אביך" דיברתי מהלב "הוא רצח את אמא שלי, מ.. מול העיניים שלי" פערתי את עיניי " אני מצטערת, אני.." הוא פתאום התרומם והסתכל עלי במבט מאשים. "לא צריך את הרחמים שלך!, לא הייתי צריך לספר לך.." אמר בעצבים , בבת אחת עלה לי העצבים, רחמים?! הידיוט! "מפגר אחד זה לא רחמים זה הבנה, לידעתך אתה לא היחיד שרצחו את אמא שלו מול העיניים שלו" לאט לאט קולי נחלש עד שנדם ועיניי שוב נמלאו דמעות , הוא הביט בי כמה שניות ואז פשוט חיבק אותי חזק, כמעט חנק אותי, חייכתי לעצמי כשהמערבולות שבזמן האחרון בבטן שלי כשאני איתו החלו להתעצם "למה חזרת בוכה ? מה קרה לך?" גמעתי את רוקי בפחד " אביאל, א..אני רצתי מפוחדת ממך ונתקלתי במישהו שמסתבר ששמו אריאל.." אביאל קפץ במקומו " אריאל?! הוא עשה לך משהו?" השפלתי מבטי " הוא טפס אותי והכריח אותי לבוא איתו בשביל.. טוב אתה יודע.. ואז מישהו צעק לו לעזוב אותי והוא לחש לי באוזן שהוא יתפוס אותי ושאני שלו ואז הוא שיחרר אותי וברח" הרמתי את מבטי אל אביאל וראיתי מבט כועס " זה הוא עשה לך את זה?!" והרים את ידיי הכחולות, נאנחתי " כן.. אבל זה בסדר כבר לא כואב לי כמעט" " מה אכפת לי?! אף אחד לא יפגע בך כל עוד אני חי!!" פערתי את עיניי, הוא דואג לי!! "תודה זה לא מובן מאליו שתהיה פה כדי לשמור עלי ולא זה שאתה דואג לי ככה" הוא חייך אליי והצמיד אותי אליו "הכל בשבילך" אחרי כמה דקות של שקט הוא הרים את מבטי אליו "היילי?" הוא שאל בהיסוס "מה?"
" למה חזרת לפה ולמה קפצת עלי אם ידעת שאני עצבני ורוצה להרוג אותך?" הוא שאל בעדינות אבל ראו שזה עיניין אותו, גיחחתי " באתי לפה כי העדפתי להתמודד עם העצבים שלך מאשר עם אריאל הסוטה הזה, וקפצתי עליך כי רציתי להרגיש מוגנת ואיתך אני מרגישה הכי מוגנת משום מה ולא יודעת פשוט הרגשתי בתוכי שלא תעשה לי כלום " משכתי בכתפיי, הוא הביט בי בחיוך זוהר , ואני בו , ככה ישבנו שעות ובהינו אחד בשניה בחיוך עד שהוא קירב אותי מעט אליו ואני אליו ושניה לפני ששפתיינו נפגשו גולד קפץ עלינו כמזכיר לנו שהוא חי, צחקתי מבוהלת ממה שכמעט קרה פה הרגע ואביאל הביט בי נבוך והצמיד אותי חזרה אליו ואת גולד השכיב בינינו ונרדמנו ככה, פעם ראשונה מאז שהכרתי את אביאל ואני לא רבה איתו, להפך כמעט התנשקנו...

הנה עוד פרק אחרי החג מקווה שנהניתם אני נהנתי ומחר יש הופעה של סטטיק ובן אל אני מתרגשתתתתת!!
אז תהנו בשבוע שנשאר לחופש וכן גם אני בוכה כשאני נזכרת שצריך לחזור עוד שבוע😭
אזזז אני מקווה שהפרק יעודד אתכם💖💖
אה ואני באמת מבקשת שתגיבו זה באמת יותר חשוב לי מהצבעות אני ממש מקבלת השראה מתגובות 💖💖 love you guy's

The thin borderWhere stories live. Discover now