1. Nowy początek

962 37 0
                                    

Taehyung

Całą noc nie mogłem zasnąć, dlaczego? ponieważ mój tata dostał awans i jutro sie wyprowadzam z Daegu do Busan. Dobra rozumiem to lepsze zarobki, wyższe stanowisko itp. , ale strace wszystko co tu mam to znaczy mam tu tylko mojego Baekhyuna. Jest moim najlepszym przyjacielem znam go od gimnazjum. Jedyna pocieszająca mnie rzecz to taka, że odnowie mój kontakt z Jiminem. Wyjechał w 1 klasie gimnazjum zostawiając mnie samego na pastwę losu a wtedy poznałem Baek'a. I teraz nagle ja go zostawię, ale nie mam innego wyjścia. Powiedział, że mam jechać a on i Luhan sobie poradzą. Kochana z niego klusia. Jimin juz do mnie pisał kiedy będę, bo chce mnie zobaczyć. Nie dziwię sie poniewaz nie widział mnie 5 lat. Aktualnie jestem w 2 liceum i mam 17 lat.

~^^~
Nie wiem jakim cudem zasnąłem, ale jest 9:00 rano. Chciałem sobie jeszcze pospać, ale niestety ktoś postanowił to zmienić:
-Taehyung wstawaj na śniadanie za godzine wyjeżdżamy.- zawołała mnie mama z dołu. W międzyczasie kiedy cały czas narzekałem na to, że ktoś  postanowił mnie ubudzić ubrałem sie i poszłem do kuchni.
- no wreszcie ile można sie ubierać?- zapytał mnie tata dzisaj miał dobry humor tak jak mama, ale nie ja ta przeprowadzka nie jest mi na rękę.
- nie wiem tato- odpowiedziałem a mama podsunęła mi talerz z kanapkami i herbatę pod nos. Zacząłem powoli sporzywać moje śniadanie. A chwilę potem już siedziałem w aucie no to Dowidzenia Daegu i Witaj Busan.

New Beginning °• K.th + J.jk •°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz