Po tom co bratři zamkli tu drzou holku v jejím pokoji se dohadovali kdo bude první. Bylo to poprvé, co odmítly následnické právo Ayata.
„Teddy, myslíš, že tahání slámek je dobrý nápad?" Ostatní přikývli. Nejdelší slámku si vytáhl Laito. Celý se rozzářil.
Zaťukal a vešel do pokoje:
„Dobrý večer Bitch-chan." Usmál se na Yui, která seděla před zrcadlem. Ignorovala ho a česala se. Rychle byl u ní: „Ty mi ani neodpovíš?" Zas nic. Začal jí jezdit rukama po ramenou, cítil, že nepatrně ztuhla, ale pokračovala ve své činnosti.
„Laito, že? Takže ty si jdeš cucnout? OK, sedni si na postel!" Laito, byl poněkud překvapen a poslechl. Yui, se posadila vedle něj: „Hele nevím, co si od toho slibuješ, ale já si nepustila žádnýho mužskýho k tělu a teď to mám udělat dobrovolně? Budeš mě muset přeprat!" a flákla, Laita, polštářem přes hlavu. Stála s rošťáckým výrazem u dveří, k každé ruce polštář.
„Ty si chceš hrát?" vyvalil na ní oči a prameny vlasů mu padaly do očí,viděl jak jen pokrčila rameny a hodila po něm další polštář, neminula. Začal se smát a hodil ho po ní zpět, když se ohýbala po další munici přišpendlil ji čelem ke zdi:
„Jsi opravdu divná, tak si to vychutnám, docela jsi mě pobavila, tak tě nechám si to užít." Olíznu jí šíji. Jeho zuby prokously tenkou bariéru mezi ním a tou dobrotou, co skrývá v žilách. „Hmmm, tak vynikající!" huhlal jí do ouška. Yui, strnule stála a čekala až tahle šílenost skončí.
„Lai-to..." zašeptala.
Podíval se do její zčervenalé tváře:
„Ještě?" vyvalil oči.
„Ano," polkla.
- Edit. 18 -
ČTEŠ
Rozvoz pizzy
FanfictionShort-story Malá žena, pouze svou výškou, si to bez okolků napochoduje do sídla plného upírů, a je jí to putna. Co ji však se** je, že nedostane svůj plat.