„Pojď, Yui, vezmu tě někam, kde se ti to bude líbit!" bral Yui, Kanato, za ruku, když vyšla z koupelny. „Pojď, vezmeme sebou i Jsssiku. Teddy, bude rád, že Teddy?" Přimknul k sobě plyšáka.
„Kanato, myslíš, že je dobré, mě někam vodit? Nebo být se mnou, jsem problémový děvče. Vyhodili mě z farnosti a to je otec kněz!"
Kanato jí pohladil po vlasech:
„Jsi tak krásná, tak neobvyklá. Proč bych se měl bát! Nejsem slab!" začal zvyšovat hlas.
Yui ho pohladila po rameni:
„Jsme stejní, že? Neumíme to, těším se tam, kam mě chceš vzít. Jsi přece můj pán, takže je to na tobě," Yui, moc dobře věděla, jak mu vzít vítr, z plachet. Cestou vyzvedli jejího medvěda a Kanato ji dotáhl do kostela: „Kanato, ale já nevěřím v Boha, možná bych měla, ale nějak to ne.."
Kanato jí dal políbil. Yui jen valila oči:
„Pšt!" odtáhl se. „Je tu hezká akustika, jsem asi romantik, chci tě sice zabít, ale nějak tě chci ještě potěšit, tak poslouchej!" vtlačil jí do jedné z lavic a začal zpívat starou latinskou píseň. Celou dobu se na ní díval. Yui se červenala, tohle bylo víc intimní, než když zjistila, že má v koupelně Ayata. Pomalu se k ní blížil, klekl si k ní zvedl jí ruku a zakousl se.
„Oh, opravdu neobvyklé."
Yui jen zalapala po dechu, protože najednou se zakousl pod její klíční kost, pil víc než ostatní, bylo to i dost bolestivé, když jí najednou klesla jeho hlava do klína. Usmíval se spal jí na nohou. Přece to ona by měla ležet v mdlobách, nebo čem, Ne, mít strach o tyhle magory, jestli si nedali moc. Hlavně přemýšlela, co je s ní v nepořádku. Nikdy nebyla tak úplně svá, ale tohle bylo opravdu divný. Ani si neuvědomila, že hladí, Kanata, po vlasech.
- Edit. 18 -
ČTEŠ
Rozvoz pizzy
FanfictionShort-story Malá žena, pouze svou výškou, si to bez okolků napochoduje do sídla plného upírů, a je jí to putna. Co ji však se** je, že nedostane svůj plat.