35.Magoři, ale moji

159 21 6
                                    

Yui, seděla v herně mezi Sakamaki. Kroutila hlavou a ťukala si v duchu na čelo. Zacházeli s ní jak s porcelánovou panenkou. Byli najednou tak uctiví, galantní, slušní. Ani jim nemohla nadávat, dokonce chodili k pokoji a klepali a ptali se, zda si můžou dát doušek její krve.

„Proč se chováte, jak by jste vypadli z jiný doby? Teda, vy jste z jiný doby, ale umíte se chovat i no prostě, tak jak jsem vás poznala." Ptala se už po několikáté.

Jen se na ní usmáli:

„Jsi naše drahocenná kořist, přece tě neohrozíme."

Vždy to bylo to samé. Když někam šla, měla galantní garde. Čím dál tím víc byla uvnitř rozmrzelá a vzteklá. Mračila se s hlavou sklopenou, ruce v pěst na kolnou. Prudce se zvedla:

„Omluvte mě, jdu do svého pokoje."

Vstal i Reiji:

„Slečno Yui, sním vás doprovodit?"

Yui, kývla. Když došli do chodby u ložnic, položil jí ruku na rameno:

„Měla by jste si vybrat."

Koukla nechápavě:

„Vybrat?"

Reiji, přikývl:

„Ano, jednoho z nás a odevzdat se mu."

Zamrkala:

„Eh, cože?!"

Reiji pokračoval dál:

„Ano, myslím, že tak to má být. Jste vlastně jistý druh upíra. Umíte se bránit, proto jsme opilí, jen prostě se ve vašem těle neprobudil démon a žízeň. Pokud to budete oddalovat, získá vás náš otec."

Yui musela zavřít ústa a oči:

„Já se nechci stát majetkem. Ani o jedno z vás nestojím, ani o toho vašeho otce, nebo ty čtyři, co mě unesli. Já nejsem upír!" zvyšovala postupně hlas a teď už řvala: „To přece není skutečné!"

„Yui, vzbuď se! Holčičko. Měla jsi zlý sen. Už je to v pořádku. Pojď musíš si sbalit, odjíždím a známí mi doporučil dům, kde bude vhodné abys na mě počkala."

Yui zamrkala, tak to bylo šílené. Ona a tvrdá a veselá? Upíři?

Už nebude mlsat před spaním!

- Edit. 18 -

Rozvoz pizzy Kde žijí příběhy. Začni objevovat