Ayrılık

121 26 0
                                    

Aptal alarmımın ötmesiyle ve benim onu yere fırlatmamla yeni bir güne merhaba.Yerlere dolaşmış çamaşırlarımın arasından ölüm kalım savaşı vererekten banyoya ulaştım.Elimi yüzümü yıkadım.Aynaya baktım ve "Allah kahretsin bugünde çok yakışıklıyım"diye bir cümle geçirdim içimden.Ardından hemen hazırlandım ve okulun yolunu tuttum.Kendimi tanıtayım size.Ben Can.16 yaşındayım.varlıklı bir ailenin tek ferdiyim.Aslında tam aile değil.Babam ben küçükken ölmüş.O yüzden hep annem babalık yapmış bana.Ondan sadece anılar var elimde.Neyse okula vardım.Karşıdan gelen kişiyi görünce bütün modum düştü açıkçası.Kim olucak.Buse.Of bu kızdan ayrılacağımı söylememişmiydim ben.Gerçekten cok standart bir model.Diğerleri gibi yani.Karşıma dikildi ve fazlasıyla ağır tonlu rujlu dudağıyla yanağıma bir öpücük kondurdu. "Günaydın aşkım naber ?" dedi ilgimi çekemeyecek bir tonla. "İyi iyi" dedim suratsız bi ifadeyle.Ya ben bu kızdan nasıl ayrılcam simdi???. "Ya Buse ben sana birşey demek istiyorum." "Tabi soyle aşkım" dedi.En iyisi herşeyi soylemekti. "Buse ben senden ayrilmak istiyorum" dedim.Hemen modu düştü. "Neden???" diye sordu mutsuz bi ifadeyle. "Yanlış birşey mi yaptim yoksa.Ya yaptıysam hemen özür dilerim." dedi."Çünkü sende diğerleri gibi standartsin.Senden çok sıkıldım" diye ağzımdan kaciriverdim. "tamam herşeyi açıkça söyleyecektim de dozu fazla kaciriverdin be can" diye içimden geçirdim.Ama hangi ara geçirdim bilmiyorum.Çunku benim cümleyi bitirmemle Busenin bana tokat atmasi bir oldu. "Pis sapık!!!ayrıldık ama senden intikamimi çok kötü olacak Can bey!!!!"

Tesadüf Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin