Gökçe(Hapis)

74 21 7
                                    

    Girdiğim koğuş iğrenç  ve ötesiydi.Duvarların rutubeti etrafımdaki tipinde meymenet olmayan kızlar beni benden alıyordu.Onlar bi suçluydu fakat benim bir suçum yoktu.Dayak atmaktan hapse mi girilir ya.Amerikan filmi çekiyoruz sanki.Burda bir hafta nasıl kalacağım bilmiyorum.Kapının kafesi açıldı ve bekçi anons yaptı.,

"Gökçe Yıldız.Ziyaretçin var."

     Kesin Can gelmişti.Koşar adımlarla koğuştan çıktım.Görüş giderken adı yerindeyse Usain Bolt'a bağlamıştım.Çünkü Can'dan bir gelişme bekliyor ve buradan çıkmak istiyordum artık. Fakat karşımdaki Can değildi.Annem gelmişti.Bana doğru yürüdü ve sarıldı.

"Kızım senin ne işin var buralarda.Neden bilmiyorum ben??"

"Evet.O haber verdi."

"Anne önemli bir şey değil.Sadece bir hafta tamam mı?? Hem senin bugün kemoterapinin yok muydu??"

"Sen hapisteyken ne tedavisi Gökçe?"

"Anne saçmalama.Bu yaptığın çok tehlikeli. Tedavine düzenli olarak gideceksin benimde aklım sende kalmayacak tamam mı??"

"Tamam kızım peki.Karnın aç mı? Güzel yapıyorlar mı size burada yemek?"

"Merak etme anne sen beni.Yemekleri güzel. Karnımda tok.Aklın bende kalmasın."

    Oysa ki karnım kurt gibi açtı.Bir lokma girmemişti ağzıma burada.

                   ***                    ***                 ***

     Yatağımın kenarına kıvrılmış,kaderime ana baba sövüyordum.Yanıma bir kız geldi.

"Geldiğinden beri hiçbir şey yemedin.Al bunu ye.Böyle devam edersen çok zor geçer burada günlerin"

     Ekmeğin içinde ne olduğuna bakmadan yemeye başladım.Gerçekten çok açtım çünkü.

"Tanışalımmı ben Dilek."

"Bende Gökçe.Bu meymenetsizlerin suratına bakarken seni es geçmişim herhalde.Yoksa çok tatlı biriymişsin."

      Arkadan gelen ani ve yüksek sesle irkildik.

"Hadi kalk kız!! Temizle şuraları!! Sonrada yemek yap."

   Hemen onayladı.Nasıl yani? Onlar yatacak, bu kızda temizlik ve bide yemek mi yapacaktı? Ayağa kalktım

"Babanızın uşağı var burda be! Kalkın kendi ihtiyacınızı karşılayın"

   Dilek bana döndü ve benim duyabileceğim bir tonda "Yapma" dedi.Ama ben onun gibi boyun eğmeyecektim tabi ki.Tayfa başkanı ayağa kalktı ve

"Bana mı dedin sen?"

"Evet sana dedim kese kağıdı suratlı."

"Bana bak senin kafanı parçalarım! Akıllı ol. "

"Dikkat etde kafası parçalanan sen olma bebeğim"

    Kavgaya başlayacaktık ki bekçi kafesi açıp anons yaptı

"Teneffüs"

    Yanıma yaklaştı ve

"Arka Bahçedeki duvar kenarı. Anladın sen"

   Kavgaya çağırıyordu işte.Salak! Başına geleceklerden haberi yoktu.Dileğe döndüm

"Neresi burası??"

"Gökçe yapma"

"Sen söyle bebeğim.Bu kavgadan sonra bu koğuşta çok şey değişecek."

            ***          ***        ***

      Tek başınaydı.Kafasını uçuracaktım.

"Kankilerinide getirseydin keşke.Anca yetersiniz bana."

"Sen önce kendini bir ispatlada bebeğim" dedi.Üzerime doğru yürümeye başladı.Yumruk atacaktı ki kolunu tuttum ters çevirdim.Büyük ihtimalle kırılmıştı.İnlerken şaçını tuttum ve duvara yasladım.

"Bana bak senin bu çakma sertliğin benim tırnağıma bile işlemez."

"Tamam.Özür dilerim.Bırak beni canım çok acıyor."

"Bir şartla.Dilek ve ben bundan sonra hiçbir şey yapmayacağız.Her şeyi sen ve tayfan yapacak.Kabul et serbest bırakayım seni."

"Tamam kabul"

           ***          ***        ***

   Heryeri temizliyorlardı.Dilek biraz çekinerek yapsada ben çok rahat davranıyordum.Kapı açıldı ve içeriye girdi.Kolu alçıya alınmıştı.Revir sorduğunda düştüğünü söylemişti.

"Ne hale getirmişsin kızı.Bari kafasını kanatmasaydın."

"Yok, işte o olmaz.Kavgamda tuz baharattır benim için o"

    Gülmeye başladım.Hiçbir şey anlamadı  fakat ben gülmeye devam ettim.Sonra oda kahkahalarıma eşlik etti sonra.

MAHKEME GÜNÜ

   Can benden daha çok heyecanlıydı.Avukat açıklamayı yapıyor hakimde onu dinliyordu. Hakim başladı.

"Yaz kızım.Sanığın Avukatı' nın açıklaması ve delil yetersizliği göz önünde bulundurularak sanığın serbest bırakılması ve davanın 6 ay sonrasına ertelenmesine karar verildi."

   Duyduklarım          gerçekti.Özgürdüm

VOTE BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

Tesadüf Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin