Hemen itiraz etmeliyim "Hocam başka biriyle eslessem olmaz mı??" dedim.Hocada "Eger itiraza devam edersen sana not verirken yine bu itirazlara ihtiyacın olacak. "dedi.Hocanin tehditi gerçekten sertti.Maalesef.İtiraz edemezdim.Kafami yavaşça gokceye cevirdim.Gercekten çok sınırlı bakiyodu.Korkum iki kat arttı.Çıkıs zili çaldı . Ödev için gokcelere gitmek zorundaydim.
Gökçe önde ben arkada yola koyulduk.Derken telefonum çaldı.Arayan Selim'di.Telefonu açtım.
"Naber kanka"dedi Selim.Selim benim en yakın arkadasimdir.Tam bir serefsizdir kendisi ama nedense kopamiyorum ondan.Acikcasi hayatı kolpa."Efendim kanki"
"Kanki atariye gidelim mi??"
"Yok kanka şuan odev için gokcelere gidiyorum"dedim.
Allah kahretsin.Daha demin Selime gokcelere gidecegimi ağzımdan kacirdim.Simdi bu manyak herkese yalan yanlış kafasından senaryolar kura kura anlatır.Of.Hemen telefondan kulak patlatacak yükseklikte bir ses geldi.
"Ooo kanki hayırlı işler.Yengeler kategorisine yeni bir isim mi yoksa??"
"Ya sacmalama oğlum odev için"
"Tabi canım tabi biz ne odev için buluşmalar gördük"
Selimin gerizekaliligini daha fazla dinlemek istemedigim için telefonu yüzüne kapattim.Arayip durmasin diyede telefonumu komple kapattim.
***. ***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk #Wattys2017
Teen FictionBir yanda çok zengin yakışıklı Can diğer yanda hırçın ve aşık olmaktan korkan Gökçe ve ikisini buluşturan tesadüf aşk...