Kapıyı açtım ve ses kontrol yaptım.
"Anne!! Ben geldim."
"Hoşgeldin oğlum aç mısın??"
"Boşver yemeği seninle özel bir şey konuşacağım."
"Tamam oğlum konuşalım"
Annemin koluna girip içeriye doğru yol aldım.Karşıdaki kanepeye oturttum.
"Anne ben senden bir şey isteyeceğim"
"İste tabiki buyur"
"Anne benim paraya ihtiyacım var."
Annemin bir an yüz ifadesi değişti.
"Oğlum senin tahtaların mı eksik?? Bunun için mi bu kadar ciddiyete bağladın???"
"Ya hayır anne benim yüklü bir miktarda paraya ihtiyacım var"
Annemin yüzü resmen whatsapp' taki endişe emojisine döndü.
"Oğlum napacaksın sen o kadar parayı.Ay yoksa kötü kötü şeylere mi başladın Can?!?"
"Ya hayır anne.Benim bir arkadaşım var Gökçe.Annesi kanser hastası.Tedavisi için paraya ihtiyacı var.Kız bizim okulda burslu okuyor.Çalışarakta biriktiremezde hem."
"Ne kadar peki bu para??"
Gerçekten bu para ne kadardı?
"Onu bilmiyorum.Peki miktarını öğrenirsem verir misin o parayı??"
"Karşılayabileceğim bir paraysa olur.Ben bir genç kızın annesinin ölmesine razı kalamam."
"Şey bir sorunumuz daha var.Gökçe'nin bunu öğrenmemesi gerekiyor."
"Peki bunları Gökçe 'den öğrenebilecek biri var mı??" demesiyle benim bütün düşüncelerim etkisiz hale geldi.Çünkü Gökçe'nin en yakın arkadaşı Buse' ydi.
"Tamam ben yarın halledeceğim anne seni haberdar ederim." dedim ve dondurması yere düşmüş çocuk moduyla odama yöneldim.
*** *** ***
Gözüm heryerde Buse' yi arıyordu.Ve gördüm.Benden sonra çoktan sulanacak başka bir erkek bulmuştu.İçimden Gökçe'ye sövmek geldi.Buse'den başka yakın olacak biri yoktu sanki.Buse'nin yanına doğru yol aldım.Söze girdim.
"Buse bir dakika konuşabilirmiyiz??"
"Noldu,çok mu pişmansın beni terkettiğin için??"
"Çook" diye bir cümle geçirerekten dalga geçtim Buse'yle.Normalde olsa dışa vururdum ama şuan Buse'ye ihtiyacım vardı.Dolayısıyla zevzekliğimi yarıda kesip söze devam ettim.
"Gökçe ile ilgili Buse.Annesi hasta.Tedavisi için paraya ihtiyacı var.Ama Gökçe'yi biliyorsun.Gururlu.Dolayısıyla senden annesinin doktorunun ismini ve paranın miktarını öğrenmeni isteyeceğim ama benim istediğimi bilmeyecek.Anlaştık mı???"
"Sırf Gökçe için yoksa avcunu yalardın.Peki tam olarak nasıl olacak bu??"
Planı anlatmaya başladım...
*** *** ***
Buse Gökçe ile kantinde başbaşalardı.Telefonum Buse'nin telefonuyla mürettebattaydı.Konuştukları her şeyi duyabiliyordum.Konuşmaya başladılar
"..."
"..."
"...
Şimdi beni ilgilendiren kısma gelindi."Hadi ya çok üzüldüm şuan ne kadar istiyorlar peki??"
"100 bin tl istiyorlar.Ya nerden bulcam bu parayı bilmiyorum."
"Hangi doktor peki??.Ya hani annem hemşire ya belki aynı hastanedelerdir."
"..........."
Telefondan "Ben kazandım Can Güngör" diye bir ses geldi Buse'den.Aklına kesin sinsi bir şeyler gelmişti.Of Can of.Buse gibi bir insandan nasıl böyle bir şey istemeyi aklının ucundan geçirmiştin.Kafamı Buse'ye çevirdim.Piç gülüşü sergiledi ve telefonu kapattı.Artık ne konuştuklarınıda duyamayacaktım.Zaten aradan 10 saniye geçti ve Gökçe üzerime doğru yürümeye başladı.Aramızda az mesafe kala bana bir tokat patlattı.Kafamı kaldırdığımda herkes bana bakıyordu.Gökçe'nin sesi kulağımı inletecek kadar yüksek voldeydi.
"Dinledin dimi her şeyi Can.Ya sen ne yaptığını sanıyorsun.Gururumu ayaklar altına aldın sen benim."
"Gökçe ben.."
"Sus konuşma Can"dedi ve kantinden uzaklaştı.Peşinden gidecektim ki
"Sakın peşimden gelme" dedi çok yüksek bir sesle.
Kafamı Buse'ye çevirdim.
"İntikamım çok kötü olacaktı demiştim Can bey"dedi.Pis bir şekilde sırıttı.Orta parmağını gösterip yanımdan uzaklaştı.
Bir sonraki bölüm:Bu olaydan sonra Gökçe'nin ağzı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk #Wattys2017
Teen FictionBir yanda çok zengin yakışıklı Can diğer yanda hırçın ve aşık olmaktan korkan Gökçe ve ikisini buluşturan tesadüf aşk...