Çaresiz

44 11 3
                                    

     Buse'yi kolundan çektim.Issız bir yere götürdüm.Her şeyi anlamış gibiydi

"Öğrenmişsin bakıyorum.Onun için geldin dimi."

"Buse bak yapma.Kızın hayatını karartacaksın.Gökçe çok pişman zaten.Şikayetini geri çek nolur.Ya o senin eski arkadaşın.Hiç mi vicdanın sızlamıyor.?

    Sence bakışı attı bana.Konuşacaktım ki söze girdi.

"Aslında birazcık sızlıyor.Ama benimde kendimi düşünmem gerekiyor dimi? Eğer talimatlarımı yerine getirirsen şikayetimi geri çekebilirim."

"Tamam söyle hadi dinliyorum."

"Öncelikle Gökçe'yle kavga edeceksin.Aranız açılacak iyice."

"Ne diyosun sen Buse! Bunun neresi senin kârına."

"Kârım olan kısım burası değil zaten.Sonra benimle sevgili olacaksın.Gökçe'nin gözüne gözüne sokmam lazım ilişkimizi.Sonrada şikayetimi geri çekerim."

"Sen hayatımda gördüğüm en iğrenç insansın.Asla kabul etmem"dedim ve arkama dönüp bahçeye doğru yürüdüm.Allah kahretsin ya! Kabul etmek zorumdayım.Yoksa Gökçe hapisten çıkamayacak.Geri döndüm.Buse olduğu yerde duruyordu.Biliyordu döneceğimi.

"Kabul ediyorum Allah'ın cezası!"

"Okey.O zaman şimdi Gökçe'yi bul ve onunla kavga et.Ha bu arada kalbini kırmayı unutma."

   Gökçe kantinde arkadaşıyla oturuyordu.Beni görünce arkadaşından müsade istedi ve yanıma geldi.

"Selam moruk naber"dedi.Aslında bu söylediği şeye bile tepki göstermek zorundaydım.

"Benimle düzgün konuş Gökçe

"Tamam ben şaka yaptım"

"Bana şaka yapma Gökçe"

"Can bana bağırma.Şimdi mi alınasın geldi? Tersinden mi uyandın sen bugün"

"Çekemiyorum ben senin bu hallerini Gökçe"

"Çekme o zaman Can.Ben mi zorladım seni?"

"Gökçe ileri gidiyorsun.Sen nerden çıktın benim karşıma ya".Bu laf çok ağır oldu.Gökçe buna alınmıştır şimdi.Ama her şeyi onun için yaptığımı bilse keşke.Yanağımdaki sızı Gökçe'nin gözlerindeki öfke bütün okulun üzerimdeki gözleri hepsi skandaldı.

"Sen hep aynıymışsın Can.Bende değiştin sanıyorum.Ne kadar aptalım ben ya"

      Buse fırsatı değerlendirip koluma girdi.Gökçe yıkıldı manzarayı görünce.

"Hadi sınıfa gidelim aşkım"

"Allah belanı versin Can"deyip ağlayarak çıktı yanımızdan.Buse'nin kulağına Allah belanı versin dedikten sonra benden uzaklaştım kantinden.Selim arkamdan bağırıyor ben ise sesi umursamadan okulun çıkış kapısına doğru yürüyordum.Selim beni omzumdan yakaladı.

"Can noluyor? Daha demin sen değildin kantindeki.Neyse gel ben seni nereye götüreceğimi biliyorum."

           ***           ***            ***

  Can'ların evindeydik.Kum torbasından iyice hırsımı almıştım.Selimin odasındaydık ve Selim benden bir açıklama bekliyordu.

"Can birbirimize mal gibi bakmaya devam edecekmiyiz? Açıklama bekliyorum senden."

"Gökçe şimdi çok üzgündür dimi?"

"Abi sen mal mısın? Hem kızı üzüyorsun sonrada düşünüyorsun.Burnuma kötü kokular geliyor."

"Ya ben isteyerek yapmadım ki.Buse şart koştu bana.Bunları yapmasaydım Gökçe'ye olan şikayetini geri çekmeyecekti.Gökçe'de hapse girecekti"

"Gökçe için yaptın demek?"

"Evet.Onun için yaptım."

"Gökçe'yi neden bu kadar önemsiyorsun Can? Ona karşı bir şeyler hissediyorum galiba Selim"

VOTE BIRAKMAYI UNUTMAYIN    


Tesadüf Aşk #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin