***. ***
Gökçenin o öfkeli halleri bir turlu gözlerimin önünden gitmiyor.Nedense icimde bir utanç duygusu var.Ben okulda en yakışıklı,en populer sayılan Can Güngör şuan bi kızı öpmeye kalktığı için utanacagim.Nedeni bile saçma benim duzeyimdem.Gokceyle konusmam olur biter.Ama olmuyor diye bi ses geçti icimden.Neyse yarın okula giderim ufak bir özür dilerim olur biter.İcimdeki dusunceyide s*kt*r et.
***. ***
Sinifa girdim.Gozlerim direk Gokceyi aradı ve buldu.Arkadasiyla komedi filmi izlercesine guluyordu.Hemen yanina gittim.
"Gökçe konuşabilir miyiz???"
"Konuşacak bi sey yok defol git yanimdan."diye sert bir cevapla çıkıştı.Öfkesi hala dinmemişti.
"Gökçe ben çok özür dilerim.Bak ne istersen yaparım bilirsin affet beni"dedim büyük oyunculuk yeteneğimi ortaya koyarak.
Öfkesi bi an dindi.
" Tamam o zaman bu okuldaki bütün kızların yanina git ve ben odunum de" demesiyle bunu dersem kariyerimin nasıl sarsilacagi aklımın ucundan geçti.Yapmalisin Can.Proje yapman gerekiyor bu kizla.Bu sene kırık karne goturursen Validenin sana nasıl işkenceler yapacağını dusun dedi içimdeki ses.Ve annemin iskencelerinin uygulanmaması benim kızlarla olan kariyerinden daha önemli olduğu için kabul etmek zorunda kaldim.
"Çıkışta direk bizim eve.Öpüsmemek şartıyla" diyerek bana lafı yapıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşk #Wattys2017
Teen FictionBir yanda çok zengin yakışıklı Can diğer yanda hırçın ve aşık olmaktan korkan Gökçe ve ikisini buluşturan tesadüf aşk...