A Bangtan Boys keményen gyakorolt a közelgő BTS Day Party-ra. Ismételten nehéz koreográfiát tanulnak be, így mindenki igyekezett segíteni a táncban nem jeleskedő tagoknak.
- Hyung, nem kell annyira erőteljesen csinálnod ezt a részt. Finom mozdulatokkal, csak apró lépésekben haladj, oké? – tanácsolta Jimin Rap Monster-nek, akivel néhány hónapja alkotnak egy párt. Nagyon igyekezett, hogy lemásolja társa mozgását, de látszott, hogy még gyakorlásra van szüksége.
- És ennyi, elég a felvétel egy újabb Bomb-hoz. Köszönöm a munkátokat. – hajolt meg az operatőr, és leállította a felvételt.
- Szegénykém, hogy megizzadtál. Menj és zuhanyozz le. – nyomott puszit Jimin NamJoon arcára, ő pedig megfogadta tanácsát, hisz pólójából szinte csavarni lehetett a vizet.
Alaposan megtisztította magát, felfrissülve lépett ki a zuhany alól, és a nagy lendülettel beleütközött imádottjába. Jimin, mielőtt még kínossá vált volna a helyzet, átkarolta Monit, így elrejtette vöröslő arcát. Egész testükkel simultak egymáshoz, amikor a leader társának lábait megemelte, csípője köré csavarta, és elindult vele az öltözőbe. Lehuppanva a padra egymás ajkaira tapadtak. Csókjuknak JungKook vetett véget, aki futólépésben rohant a vécé felé, észre se véve a két idősebbet, akik ködös tekintetüket egyesítették ajkaik helyett.
- Nem bántó neked, hogy felvétel készül a táncodról, és nevetünk rajta? – kérdezte Jimin, miközben kikászálódott RapMon öléből, és öltözni kezdett.
- Nem esik túl jól, de az ARMY-k is biztosan nevetnek. Amíg tudom, hogy feldobom vele a napjukat, nem zavar. – mosolygott cipőjét kötve kedvesére.
Hamarosan a többiek is megjelentek, és utcai ruhára cserélték az izzadt anyagokat. A menedzser már várt rájuk az épület előtt, hogy minél hamarabb hazajussanak, és kipihenjék magukat, hisz másnap fellépésük lesz.
Későn értek haza, a próbák minden tagot kifárasztottak. Mégis, szinte tudat alatt kedvezni szerettek volna a hamarosan szülinapos Jiminnek, ezért engedték, hogy először ő zuhanyozzon.
Fáradtan szedte össze pizsamáját párjával közös szobájukból, majd indult is esti rutinját végezni. Nem időzött bent sokat, hisz már aludni szeretett volna. A szobájába érve még nyomott egy gyors csókot kedvese szájára, azután nagy lendülettel végigdőlt az ágyán. Néhány perccel később már édesen szuszogott a párnák közt. Nam mosolyogva nézte, majd ő is a fürdő felé vette az irányt. Másodszor nem zuhanyozott le, csak fogat akart mosni, így bekéredzkedett a tusoló Yoongi mellé, aki rövid morgást követően beengedte.
De a leader ezután sem pihent, hanem ajándék után kutatott Jimin számára. Meg is találta, amit keresett. Egy műanyag figura ChimChim kedvenc animéjéből. Holnap megkérdezem a többieket, mit szólnak hozzá – gondolta, majd a lámpa felé lépkedett, hogy sötétet teremtsen a szobában. Az alvó tag megmoccant a hirtelen fényváltozástól, így vészesen közel került az ágy széléhez. RapMon félelmetes sebességgel mellette termett és megállította a kisebbet, mielőtt az legurult volna.
Visszafektette, majd simogatni kezdte selymes haját, vigyázva, nehogy megzavarja szerelme álmát. Jimin ajkai elnyíltak és egy vékony nyögést hallatott.
Erre nagyon meglepődött, és hátrált néhány lépést, onnan figyelte a másikat, aki továbbra is mélyen aludt, ennek ellenére nem maradt csendben.
- Ahhh ez az – nyögött kéjesen, amitől Rap Monster szívverése felgyorsult. – Ne hagyd abbah. Mé-égh NamJoon! - hangoskodott Jimin. Mit tegyek?- jutott a leader eszébe. Ha nem hagyja abba, meghallhatják a többiek, és még félreértenék. Nem mellesleg pedig ha egész éjjel ezt kell majd hallgatnia, egy szemhunyásnyit sem fog tudni aludni.
Kicsit megrázta a kisebb vállát, mire egy utolsó hangos nyögés után végre elhallgatott. Moni tehát visszafeküdt az ágyába, de nem tudott olyan könnyen álomba merülni, mint párja a szomszéd ágyban. A gondolatai csakis szerelme előbbi akciója körül forogtak. Mit álmodhatott vajon? – tette fel a költői kérdést. Még nem jutottak el a szexig, holott nagyon úgy tűnik, hogy Jiminnek nem lenne ellenére. Magáról nem is beszélve. Már így is szűkösen fér el alsójában a magas hangoktól, amiket kiadott. Mindenképp hallani szeretné még őket.
Itt az ideje, hogy komolyan elbeszélgessenek.
YOU ARE READING
BTS - yaoi one/two/threeshots :)
Fanfiction- Te Jin, ezek dugni maradtak itthon? Szólhattál volna, én is itt maradtam volna segíteni. - vigyorgott. - Na de Yoongiiiii - sértődött meg JungKook fülig pirulva. - Féltékeny vagy, picim? - röhögött továbbra is - Legközelebb négyesben csiná...