Jimin x Rap Monster threeshot 2. rész

3K 169 23
                                    

- Nam, ébredj! – kiabálta kora reggel az említett arcába Jimin, mire az nagy nehezen felült az ágyában. Örült annak, hogy kedvese ébreszti, ugyanakkor meg is ijedt kicsit, mert szerelme térde ijesztően közel támaszkodott reggeli merevedéséhez. Odébb tolta a fiatalabbat, és az ágy széléhez mászott.

Jimin már készült kilépni az ajtón, amikor utánaszólt:

- Jimin! – fordult meg az említett – ráérsz most?

- Nem érek rá, fél óra múlva indulunk a táncterembe, és még reggelizni szeretnék. Mellesleg neked is készülődnöd kellene. – Tudta, miért beszél ilyen hangnemben a másik. Tökéletes robot módjára közölte mondandóját, de arca a paradicsom színében égett, tekintete RapMon ágyékára tapadt. Mint aki észre sem veszi, mi történik épp, hasonló stílusban válaszolt a kicsinek:

- Igazad van, köszi, hogy szóltál. Ha kettesben leszünk, szeretnék beszélni veled.

Jimin csak bólintott, majd kiment a szobából. Ahogy tudatosult benne, mint mondott a másik, elöntötte a kíváncsiság. Ami mondott, tipikus szakítós szöveg a gyenge romantikus sztorikból – agyalt – De lehet, hogy csak én reagálom túl. Biztosan valami jó hírt akar közölni. – vigyorodott el, amint kiért a konyhába.

- Jó reggelt! – köszönt 5 csapattársának, akik már az asztal körül ültek. – Mit keres itt Yoongi ilyenkor? – lepődött meg, mert szokatlan látvány volt Suga reggeli idején.

- Kösz a kérdést. – fintorgott – Kook felkeltett. – nézett rá szúrós szemmel. De ő csak elvigyorodott, és karjait Yoongi nyakába fonta.

- Ne ölelgess! – lökte el magától a maknae-t. Bár nem ismerte el, egy ideje együtt voltak JungKook-kal. A legfiatalabb persze nem tudta tartani a száját, így az egész csapat tudott róla.

- Na és NamJoon hol van? – kérdezte Jin, akinek feltűnt az egyetlen gazdátlan tányér reggeli.

- Épp a fürdőben veri ki magának. – válaszolt J-Hope, beszólását röhögés kísérte. Azt senki nem tudta, hogy a fiú ezt nem viccből mondta. Amikor a mosdó előtt haladt el nemrég, félreérthetetlen hangokat hallott.

Csak ChimChim nem nevetett velük. Egy álom kínozta tegnap éjjel is, mint mostanság annyiszor. Az álom szereplői voltak szerelme, ő és egy ágy. Szerette volna, ha minél előbb valóra válik. De túlságosan félt attól, hogy RapMon ezt gusztustalannak tartaná. Mielőtt Jiminnnel egymásra találtak, gyakran viccelődött ezzel, gúnyolta a melegeket. Továbbra is úgy gondolt magára, mint hetero fiúra, aki csak és kizárólag Jimint szereti. Ezért az joggal hihette, hogy elutasítaná az ötletet.

Végre megjelent az említett, szeme alatt lila karikák látszottak. A csapat anyukája ezt látva szó nélkül kezdett kávét főzni neki.

A szótlan rapper kíváncsi pillantások kereszttüzébe került, de ő csak lehajtott fejjel ülő szerelmét látta.

- Minden rendben, drága? – kérdezett rá, mert kezdett felébredni az aggódó, védelmező énje.

- Mondd el, miről akarsz beszélni velem. – nézett végre rá Jimin, amitől a másik döbbenten pislogott rá. Csapattársai úgy szintén, hisz ők még annyit sem tudtak, mint ChimChim.

- Majd ha csak ketten leszünk, kicsim. – becézgette a leader, ám ezzel kicsit sem sikerült lenyugtatnia párját.



- Mondd el! – kérte, amikor menedzserük autójában ültek, a próbaterem felé tartva.

- Ez nem olyan téma, amit a többiek előtt kéne megbeszélnünk.



- Tudni akarom! – pattogott, amikor a fellépésükhöz készültek.

- Majd ha hazaértünk, elmondom. Most koncentrálj inkább a koncertre. – súgta Rap Monster, és mikor senki nem látta, finoman rácsapott Jimin fenekére.



A kis vokál tűkön ülve várta, miről lesz szó köztük, így amint beléptek a dormba, szobájuk felé kezdte húzni a rappert. NamJoon becsapta maguk mögött az ajtót, ezzel adva társaik tudtára, ne zavarják őket.

- Na mondd el végre, mit akarsz, már naggggyon kíváncsi vagyok! – türelmetlenkedett a kicsi.

- Nyugi – nevette el magát RapMon, és belekezdett mondandójába.

- Tegnap este nagyon hangosan... beszéltél álmodban. Miről álmodtál? – érezte, hogy egész arca lángba borul, de tekintetét mégsem szakította el kedvesétől, aki szintén kipirult erotikus álmának említésétől. Remélte, hogy Nam nem hallott mindent.

- Hát.... ha hallottad, szerintem egyértelmű. – már egyikük sem bírta tartani a szemkontaktust. Végül Rap Monster összeszedte minden bátorságát, és kimondta:

- Én is akarom.

- Mi??? – lepődött meg Jimin – Én azt hittem, szerinted ez gusztustalan dolog.

- Miért lenne gusztustalan szeretkeznem a párommal? – tette fel a kérdést, ám nem kapott választ. – Tudod, mi a különbség a szex és a szeretkezés között? Szexelni akárkivel lehet, érzelmek nélkül, önző érdekből. De az ember csak olyannal szeretkezik, akit szeret, közös érdekből. És az nem gusztustalan.

Válaszul Jimintől egy forró csókot kapott. A kisebbet meghatotta, amit NamJoon mondott, ezért hosszú percekig csókolta szenvedélyesen. Amint elengedték egymást, szoros ölelésbe fonódtak. Fejükben kérdések százai halmozódtak fel, így végül Jimin megtörte a csendet.

- És mikor csináljuk? Egyáltalán hol? Itt vannak a többiek, meg fognak hallani...

- Ne aggódj – szakította félbe az idősebb – Ha szeretnéd, megbeszélem velük, hogy kicsit menjenek el itthonról. Úgyis hamarosan szabadnapunk lesz.

- Rendben. - nyugodott le végül – Ki lesz felül?

- Legyen úgy, ahogy te szeretnéd.

- Hát... én nem voltam még se fiúval, se lánnyal, szóval legyél te.

- Megegyeztünk. – simogatta meg szerelme hátát, majd tüzes csókba hívta. Kezei Jimin hátáról fenekére csúsztak, erősen belemarkolva a kisebb formás részébe. Az hangot adott meglepettségének, válaszul Nam férfiasságát ragadta meg.

Játékuknak JungKook vetett véget, de amint meglátta, mit zavart meg, ki is rohant onnan. Pillanatokkal később egy dühös Jin lépett be.

- Kész a vacsora. Kérlek, fogjátok vissza magatokat a kicsi előtt. Nem szabadna ilyet látnia.

- Úgy lesz. Igaz is, Jin. A szabadnapunkon elviszed valahova a többieket? Szeretnénk... kettesben lenni aznap. – pirult bele mondandójába RapMon.

- Szívesen, ha ettől lenyugszotok egy kicsit. Na gyertek vacsizni, galambocskáim – öltött rájuk nyelvet a legidősebb.

A két szerelmes összevigyorgott Jin háta mögött. Végre semmi nem áll az útjukba.

BTS - yaoi one/two/threeshots :)Where stories live. Discover now