WARNING! Ez egy kicsit hard lett gyerekek, szóval aki nem nagyon bírja a véres dolgokat, az hagyja ki inkább! A többieknek meg: enjoy! :3
- Jin hyuuuuung! Segíts megmosni a hátam! - rontott be az említett szobájába V, de ott csak Yoongit találta, aki épp a számítógép előtt görnyedve dolgozott valamin.
- Nincs itt - tájékoztatta a kisebbet - A szobádban van, Nam-mal együtt. - forgatta szemeit, egy pillanatra sem szakadva el a képernyőtől.
- Aishhh pedig alaposan meg kéne mosnia a hátam. Nem érem el magamnak. - nyafogott Taehyung.
- Miért olyan fontos ez? - sóhajtott Suga, morcosan amiért nem hagyják dolgozni.
- Holnap látszódni fog a felvételen, ezért szép tisztának kell lennem! Segítesz, Yoongi? - ragadta meg karját, mire az ellökte magától.
- Az kéne még! Hagyj dolgozni, és kérj meg valaki mást! - küldte el őt a rapper olyan messzire, amennyire csak lehet.
- HoSeok! Segíts megmosni a hátam! - találta meg Tae a következő áldozatát, aki szívesen segített is neki.
Végül is J-Hope segítségével megtisztulva lépett ki a fürdőből, és szobája felé vette az irányt, hogy felöltözhessen. Azonban az ajtó kulcsra volt zárva, így nem tudott bejutni.
- Jin! Nam! Nyissátok ki! - kezdett dörömbölni, hisz egy szál törölközőben, mezítláb álldogált kint, és félt attól, hogy meg fog fázni, ha nem juthat be hamar.
- Adj még... úgy fél órát! - hallatszott bentről a leader hangja, ahogy kapkodja a levegőt.
TaeTae beletörődve sorsába kullogott át a szomszéd szobába, majd SeokJin holmija között kutakodva talált magának alvóruhát. Ennyit megérdemlek, ha már nem enged be a saját szobámba. - magyarázta meg magának, miért adta lopásra a fejét. Ezután az idősebb ágyán végigdőlve kezdte bámulni a plafont, látványosan unatkozva, lábait a levegőben lóbálva.
- Már megint te? - mordult fel Suga, aki változatlanul a gépe előtt töltötte az időt, vadul püfölve a billentyűzetet. - Jinék még mindig csinálják? - vigyorodott el. Kiélvezte, hogy neki nincs ilyen problémája, ugyanis még az idősebbek is tartanak tőle annyira, hogy nem küldik ki a szobából, ahol leült dolgozni.
- Ahhha - hisztizett a kicsi szerencsétlen helyzetén. - Aludhatok itt?
- Azt felejtsd el. - válaszolt neki a rapper hihetetlen gyorsasággal. -Így is örülök, hogy egyedül vagyok és tudok végre nyugodtan dolgozni . Illetve tudnék, ha nem lógnál a nyakamon már megint.
- De hát kénytelen vagyok itt dekkolni, amíg vissza nem kapom a szobám. - kezdett egyre ingerültebbé válni, ahogy ráébredt, nem kívánatos az egyetlen helyen, ahol eltöltheti ezt a rövid időt.
- Egye fene, maradhatsz. De abban a pillanatban, hogy zavarni kezdesz, kiraklak innen! - fektette le a szabályokat az idősebb, és ismét a munkájába temetkezett.
Áldott csend telepedett a szobára, legalábbis Yoongi szerint. Vele ellentétben V kínosnak érzékelte a hirtelen beállt csendességet, és vadul agyalt egy jó témán, amit bedobhatna. Azonban mielőtt bármi is eszébe juthatott volna, éles hangok ütötték meg mindkettőjük fülét, mégpedig a szomszédból áthallatszó nyögdécselés formájában. Úgy tűnt, SeokJin és Nam méltó módon kihasználják a nekik jutott fél órát, amit a másik két tag is tisztán hallhatott a fal túloldalán. Irigylem őket - jutott el Taehyung agyáig, mit is érez a hangok hallatán - Nekik legalább van kivel csinálni, van okuk hangosnak lenni. Akaratlanul is maga elé képzelte, ami jelen pillanatban tőle nem messze zajlik, és fülig pirult a gondolattól.
YOU ARE READING
BTS - yaoi one/two/threeshots :)
Fanfiction- Te Jin, ezek dugni maradtak itthon? Szólhattál volna, én is itt maradtam volna segíteni. - vigyorgott. - Na de Yoongiiiii - sértődött meg JungKook fülig pirulva. - Féltékeny vagy, picim? - röhögött továbbra is - Legközelebb négyesben csiná...