Jin x Rap Monster OneShot

2.8K 131 12
                                    

Rap Monstert felkérték, hogy egy társszerzővel közösen írjon meg és énekeljen fel egy dalt a legújabb Fantastic 4 (Fantasztikus Négyes) filmhez. Ez hatalmas megtiszteltetés idol körökben, és természetesen  meghívták őt és az egész csapatot a film koreai premierére.

A srácok - főleg a fiatalabb tagok - lelkesen várták a bemutatás napját, hisz nem minden nap mehettek el egy Hollywoodi film premierére, ráadásul VIP jeggyel.  Az egyetlen kivétel SeokJin volt. Ő nem szerette az akciófilmeket, legalább annyira nem, mint a horrorfilmeket. Az érzékeny lelkéhez nem passzoltak a hasonló történetek, sokkal szívesebben nézett volna egy vígjátékot. RapMon az egyetlen oka, amiért mégis elment a fiúkkal megnézni. Ugyan nem mondták még ki, nem tud róla a többi tag sem, a média meg pláné nem, de egy ideje alakulgat közöttük valami NamJoon-nal. És mivel tudja, hogy Nam milyen hatásosan el tudja hihetni a környezetével, hogy nem érdekli őt mások véleménye, annak ellenére mindenkinél jobban izgult a filmzene miatt, és hogy mit fog szólni hozzá a közönség. Így hát igyekezett társa mellett állni, és támogatni őt.

Szombat este egy kisebb tömegen kellett átverekedniük magukat hét, külön a számukra odarendelt biztonsági őr társaságában, mire bejutottak a szinte teljesen a filmen dolgozó szakemberekkel és sajtósokkal teli terembe. Persze egy vagonnyi nasit is vásároltak, amiket szétosztottak egymás között, míg az előzetesek mentek. RapMon nagyon izgulhatott, mert a mellette ülő Jin is érezte, ahogy székeiknek közös karfája remeg könyöke alatt. Ujjait a másik karjára simította, ezzel kicsit megnyugtatva őt.

A film el is kezdődött lassan, így senki nem vehette észre a jótékony sötétségben, hogy a csapat anyukája és apukája egymás kezét szorongatja. Jint nem igazán kötötte le a film, annál inkább a nassolás és a leader kezének masszírozása. Végül is nem érzem magamat olyan rosszul, mint amire számítottam. - mosolyodott el székében feljebb csúszva.

Kellemesen érezte magát NamJoon társaságában. Ő volt az egyetlen a csapatban, aki előtt mert teljesen önmaga lenni, hisz olyan tökéletesen kiegészítették egymást. Mi több, RapMon soha semmiért nem nézett rá furcsán vagy kételkedve, inkább tisztelettel és csodálattal. Kellően érett is volt, ezért bátran megoszthatta vele minden gondját, baját. Nem is csoda, hogy lassan, de biztosan elszakíthatatlan kötelék szövődött közöttük, amit talán hamarosan hivatalosabban is megerősítenek majd. Legalábbis SeokJin reménykedett benne, hogy társa kimondja majd azt a bűvös szót, amin nem is sejti tán, mennyi minden múlik.

Ilyeneken elmélkedett a moziteremben, amikor egy jelenetre felkapta a fejét. Feszült, ijesztő akciójelenet volt, ami kizökkentette eddigi gondolatmenetéből. Tudta, hogy gyerekes dolog félni az ijesztő részektől, hiszen már felnőtt férfi. Ám a kemény képsorok pont érzékeny hangulatában találták meg, amivel nem tudott mit kezdeni. Kisebb pánikba esett, hisz most nem tudott elmenekülni, be volt zárva egy sötét terembe, idegen emberek közé, nem tudott egyszerűen kimenni és becsukni maga mögött az ajtót, mint otthon, ha a fiúk ilyesmit néztek.

A vásznon felrobbant valami, mire Jin ijedtében NamJoon térdéhez kapott, és megszorította. Társa csak megsimogatta a görcsösen kapaszkodó ujjakat, majd tovább nézte a filmet, remélve, hogy az idősebb hamarosan enged a kissé fájdalmas szorításból. Annak ujjai néhány perc elteltével el is lazultak, és lágy simogatásba kezdtek RapMon combján. Moni elmosolyodott, de nem mert a mellette ülőre pillantani, nehogy az abbahagyja zavarában. Jól esett neki a finom kényeztetés, és segített, hogy apránként teljesen elmúljon korábbi idegessége.

Ellazulva lejjebb csúszott székében, mire Jin keze feljebb vándorolt combján, véletlenül vagy szándékosan, azt nem tudta. Ezen meglepődött a leader, de nem szólt semmit, azonban lassan nem tudott teljes mértékben a filmre összpontosítani. SeokJin keze érzékeny területre tévedt, ez elvette eszét. Ugyan nem azt a bizonyost simogatta, de közel járt hozzá, és ez talán még őrjítőbb volt annál. 

BTS - yaoi one/two/threeshots :)Where stories live. Discover now