Jimin x Rap Monster threeshot 3. rész

3.3K 173 48
                                    

Rap Monster elégedetten tért haza, egy zacskót szorongatva kezében. Mindent beszerzett, amire csak szükségük lehet majd. Felejthetetlen első alkalmat akart varázsolni a kicsinek.

Az ajtóban 5 társával találkozott, akik indulni készültek.

- Hyung! Képzeld, Jin vidámparkba visz minket! – urgált Taehyung, és Kook is vele örült.

- Érezzétek jól magatokat. – mosolygott a leader.

- Nekem miért kell mennem? – hisztizett Yoongi – Nam és Jimin persze itthon maradhatnak – hallotta a lépcsőházból.

Jimin az előszobában várta, és egyből a nyakába ugrott.

- Mit hoztál nekem? – pillantott a nejlonra kíváncsian.

- Majd meglátod. – kacsintott a rapper, és puszit nyomott a fiatalabb homlokára. – Menjünk a szobába.

- Máris? – lepődött meg, szeme ijedtségét tükrözte.

- Nyugodj meg, nincs mitől félned. Vigyázni fogok rád, szerelmem. – kapta karjaiba NamJoon gyengéden. Igazi hercegnőnek járó bánásmódban részesült a kisebb, ahogy leterítette őt az ágyra, és fölé mászott. Előtte ledobta pólóját az idősebb, láttatva ezzel, hogy megérte annyi időt tölteni mostanában az edzőteremben Jimin mellett.

- Szép lett a tested, NamJoon. – dicsérte Jimin mosolyogva, holott az ő egyelőre póló által fedett izmai sokkal látványosabbak voltak. Ő mégis gyönyörűnek látta a másikat, aki visszatérve hozzá őt is vetkőztetni kezdte.

- Hadd lássam a tiédet, édes – húzta le a felsőt kedveséről. Végignyalta ajkait, amint meglátta párja kockáit. Vad csókot kezdeményezett, kezét a másik övére simítva, lassan kioldotta azt, mire Jimin megemelte csípőjét, így lekerült róla a nadrág. RapMon kezébe fogta tökéletes fenekét, ujjaival simogatva a formás félgömböket. ChimChim ugyanígy tett, közben halkan sóhajtozni kezdett partnere kezétől, aki boxerén keresztül fogott rá merevedésére. Lassan elmúlt idegessége, és már az élvezettől vonaglott, ahogy egyre keményebbé vált odalent. Azonban kezdte zavarni, hogy szerelmén még annyi ruha van, így gyorsan megfosztotta őt is kényelmetlen nadrágjától. Boxeren keresztül izgatta Nam péniszét, aki egyre sűrűbben kapkodta a levegőt, majd levette a zavaró ruhadarabokat mindkettőjükről, és feltápászkodott.

- Rajtad maradt a zokni. – vigyorgott Jimin, miközben izgatottan várta, mi következik.

Nam lekapta azokat is, majd a boltból szerzett zacskóhoz sietett, és tejszínhabot vett elő.

- Az mire kell? – pislogott meglepetten, hisz nem erre számított.

- Majd meglátod. Élvezni fogod, hidd el. – közeledett RapMon, visszadöntve párját az ágyra, megrázta a tejszínhabot, és lassan fújt egy adagot Jimin mellkasára. Folyamatos csíkot húzott egészen annak V-vonaláig, majd pénisze hegyére tett egy picit. Végezetül combja belső felére is jutott a fehér habból. A kicsinek kezdett világos lenni, mit csinálnak vele, és izgatottan várta a folytatást. Azonban Rap Monster ismételten otthagyta az ágyon, és újabb dolog után nyúlt. Szerelme kissé megemelkedve nézte, mi jöhet még. Elkapta a nevetés, ahogy meglátta, mi került elő a zacskó rejtekéből.

- Ez komoly? Jam? – vihogott megállás nélkül, partnere szájára is mosolyt csalva kacagásával.

- Beause I said that You got no jams. – csavarta le a kupakot, majd mutatóujját belemártotta az édes lébe, úgy kezdett körözni Jimin mellbimbói körül.

- Ahhh imádom az angolod. – hízelgett a vokál, majd eltüntette NamJoon megédesített ujját ajkai közt. A leader lassan kezdte lenyalni társa mellbimbójáról az édes lét, aki a meleg ujjat kiengedve szájából, hangos nyögésbe kezdett.

BTS - yaoi one/two/threeshots :)Where stories live. Discover now