Rap Monster x JungKook twoshot 1. rész

2.9K 127 1
                                    

Jeon JungKook-ot úgy ismeri a világ, mint a Bangtan Boys aranyos, ártatlan maknae-ját. Azonban mikor épp nem készül róla se interjú, se kép, se videó, előbújik igazi személyisége, amiről nagyon kevesen tudnak. Kookie vérbeli pasivadász, akinek még csapattársai sem tudnak ellenállni.  Kivéve a leadert, aki ezidáig tudomást sem vett a legkisebb vonzerejéről. Ám a maknae elhatározta: tenni fog azért, hogy Rap Monster is felkerüljön listájára.



A ma esti fellépéshez együtt melegítették be hangszálaikat a vocal line tagjai az öltözőben. Ám ez egy idő után átcsapott egy versenybe Jimin és JungKook között, akik azon versengtek, melyikük tud magasabb hangot kiénekelni. Ugyan a nagyobb éles hangja mellett már-már a női énekesek is elbújhattak, a golden maknae még ezt is képes volt felülmúlni egy hajszállal.

Jin és RapMon léptek be a helyiségbe, de egyből szívesen vissza is fordultak volna, mivel a lehetetlenül magas hang zavarta erre érzékeny fülüket. Jin azonnal érzékszervéhez kapott, és segítségkérően nézett a rapper-re.

- JungKook, azonnal fejezd be! - szólt rá a leader, hisz látta SeokJin arcán, hogy fájdalmasan hatnak rá a hanghatások.

- Mit kapok cserébe? - érdeklődött a legkisebb, reménykedve, hogy NamJoon ajánlata kedvező lesz számára.

- Egy taslit, ha nem hagyod abba nagyon gyorsan.

- Az ARMY-k nem láthatják, hogy bántalmaztál engem, hyung. Tehát muszáj lesz olyan helyre ütnöd, ahol senki nem láthatja... - pillantott rá huncutul csillogó szemekkel.

Válaszul csak egy szemforgatást kapott a rappertől, de azért teljesítette annak kérését. Jobb a békesség, egyelőre. - gondolta Kook, és nem piszkálta tovább az idősebbet. Agya azonban megállás nélkül pörgött, még a színpadon is. Olyankor, amikor körbevették a rajongók, nekik énekelhetett és táncolhatott, szeretett gondolataiba mélyedni. Ilyenkor az adrenalin dolgozott benne, ezért mindig a színpadon támadtak a legjobb ötletei. Ez most sem történt másképp.

"Nam máshogy működik, mint a többiek. Őt nehezebb lesz ágyba vinni, de nem lehetetlen. Rá kell ébresztenem, hogy szüksége van a szolgálataimra. Hihi... megkérhetném a többieket, hogy bátorítsák, meséljék el neki, milyen volt velem. De ha nagyon hajthatatlan lesz, majd kikötözöm, amíg alszik." - támadt szerinte "remek" ötlete, de utána ráébredt, nem kéne ilyenekre gondolnia egy koncerten, ahol több ezer sikoltozó lány veszi körül. "Aiiish, már megint áll. Tuti ki fogják szúrni az ARMY-k. Hülye stylist-ok, miért adnak ránk ilyen feszes nadrágokat??" - bosszankodott, ám a közönség ebből semmit sem vehetett észre, mert JungKook olyan édesen mosolygott, hogy szinte megolvasztotta a szerencsés rajongók szívét. Sem a táncot, sem az éneket nem rontotta el, a golden maknae névhez méltóan dolgozott ma is, hiába jártak gondolatai teljesen máshol.

Fülig érő szájjal, szűnni nem akaró tapsvihar kíséretében sétáltak le a színpadról a koncert végén. Hamar össze is szedelőzködtek és elindultak kifelé az épület szűk, csak a stáb és a fellépők számára járható folyosóján, egyesével, hogy elférjenek. A maknae természetesen RapMon mögött haladt, és ahogy lehetősége adódott, hatalmasat csapott annak hátsójára. A csattanásra felfigyeltek a többiek is, különösen J-Hope, aki rémülten ugrott az előtte haladó V nyakába.

- Nyugi hyung, csak Kookie szórakozik. - magyarázta a leader, majd hátranézve unott pillantást vetett a kicsire, aki ártatlan arccal nézett vissza rá.

Szinte elaludtak a kocsiban hazafele, mindenki csukott szemmel pihente ki a nap fáradalmait. Hopi még "horkolt" is, a maga sajátos módján, ami leginkább egy ló nyerítésére hasonlított. De a többi tagot ez sem zavarta, csak a mindig hiperaktív maknae nem tudott mit kezdeni magával. Ismét úgy ügyeskedett, hogy Rap Monster mellé kerüljön, ám most ez sem volt túl érdekes, mert a rapper üveges szemmel meredt ki a párás ablakon, amin keresztül semmit nem láthatott. Bár valószínűleg neki már tök mindegy volt, hisz gyakorlatilag nyitott szemmel aludt.

Ezt észrevéve Kook-nak támadt is egy ötlete. Közelebb hajolt a párával borított üveghez, majd ujjával írni kezdett rá. I WANT YOU - olvasta le RapMon, és elkerekedett szemmel törölte le gyorsan a feliratot, mielőtt észreveszi valaki. Végre megértette, miért viselkedik vele így a kisebb. Ugyan tudott róla, hogy társai már egytől egyig voltak vele, legjobban mégis azon lepődött meg, amikor nem is olyan régen felhívta régi munkatársát és barátját, Zico-t, az pedig hosszasan áradozott neki a JungKook-kal töltött éjszakájáról. Kookie bárkit megkaphatott volna, éppen ezért lepte meg a leadert, hogy a kicsi most rá vágyik.  Miért nem Jimin-t akarja másodszor is? - gondolkozott - Hiszen ő sokkal szexibb, mindenki őt szereti.

Hiába a sok rajongó, soha nem tartotta magát jó pasinak, és kevés az önbizalma. Képtelen volt felfogni, hogy JungKook kívánja őt, így inkább igyekezett tudomást sem venni a dologról. Elnyomta magában furcsa gondolatait, meghagyva őket azokra a percekre, amikor lesz ideje átgondolni helyzetét.

Kookie ezalatt is társa reakcióját leste, ám hozzá hasonlóan NamJoon is az évek alatt tökéletesre fejlesztett pókerarcát vette fel. Válaszra sem méltatta a legkisebbet, aki nagyon zabos volt emiatt. Hozzászokott már ahhoz, hogy minden férfit és nőt le tud venni a lábáról, nincs is más dolga, mint hanyatt vágódni, és megkapja, amit akar. Ám Rap Monsterrel nem ilyen egyszerű a helyzet. Keményen tepernie kell, hogy elérje célját, de mivel a kialakult helyzet bántotta büszkeségét, úgy érezte, muszáj megkapnia őt. Nehogy már NamJoon legyen az egyetlen, aki nem volt meg! - ezzel a gondolattal ösztönözte magát, nem is törődve azzal, mennyire sértő ez a másik számára.

Ugyanakkor az is izgatta a másikkal kapcsolatban, hogy tudta, az még valószínűleg nem volt férfival előtte.  Az első akar neki lenni. A furcsa, kitekert logikájával úgy vélte, ezt RapMon érdekében teszi, hiszen a leader első alkalommal profi bánásmódot érdemel, már pedig ő erre nagyon is felkészültnek és elég tapasztaltnak érzi magát. 

Na várj csak, NamJoon! Úgy fogok veled bánni, hogy utána könyörögni fogsz egy második menetért. - lelkesedett magában, és büszke mosollyal ajkán hajtotta le fejét a rapper vállára, aki mindebből már csak a rá nehezedő súlyt érezte, ugyanis hangos hortyogásba kezdett.

BTS - yaoi one/two/threeshots :)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant