1. Díjam *-*

846 24 17
                                    

Nemrég kaptam egy díjat bettinakuksi tól, nagyon köszönöm neki. <3

10 tény rólam:

1. Lassan egy éve vagyok ARMY, és időtlen idők óta animés.

2. Az első yaoit a 14. szülinapomon olvastam, egy barátnőm mutatta nekem. A legjobb ajándék volt, de komolyan xD

3. Borzasztóan szégyellem magam, hogy ilyen régen frissítettem ezt a könyvet, igyekszem majd visszatérni. Már tervezek is valami különlegeset.

4. Kedvenc shipem a NamJin. Ők egyszerűen... Apuci és Anyuci :3

5. A kpop előtt nagyon nagy 5 Seconds of Summer fan voltam (és lennék is, ha a srácok előállnának végre az új albummal, mert így nincs mit fanolnom... )

6. Szinte nem iszok semmi mást vizen kívül, viszont azt nagyon sokat.

7. Sok olyan filmet nem láttam, ami alapnak számít. (pl. Harry Potter, Gyűrűk Ura, Karib-tenger kalózai..) Ezzel folyton kiakasztom a barátaim, hogy lehetek ilyen "műveletlen".

8. Szeretnék legalább egyszer elutazni Japánba, de ha lehet, inkább odaköltöznék.

9. A személyiségem nagyon hasonlít Rap Monster-ére. Egyeznek a mély, filós gondolatok, a jól tanulás, de közben művészi hajlamok, az angol tudásunk, de még az is, hogy elég gyakran ejtek le/teszek véletlen tönkre dolgokat.

10. Ezt a részt a barátnőm segített megírni.



Válaszok:

1. Te is rákened a bogarat a falra, ha ott mászik?

Fúj, nem. Utána le kell mosni a falat, inkább egy zsepi segítségével kitessékelem az utcára szerencsétlent.

2.Szeretsz hülye kérdésekre válaszolni?

Attól függ, miféle hülye kérdésről van szó. De alapvetően a komoly kérdéseket jobban szeretem.

3.Hányszor mosol fogat egy nap?

Általában kétszer, de van hogy este túl álmos/lusta vagyok, így csak egyszer.

4. Ettél már ikeás nutellát?

Nem. Az Ikeás kaják finomak, de Nutellát még nem ettem.

5. Milyen színű a telód tokja?

Világos kék, és nagyon szeretem ^^

6. Ismersz olyan fiút, aki szereti a k-popot?

Távoli ismerőseim közül vannak néhányan.

7. Mit nem ettél meg kiskorodban, amit most igen?

Gomba és karalábé. Bár kaják terén még most is válogatós vagyok.

8. Csípős ketchup vagy sima?

Mindenképpen sima. Nem szeretem a csípős dolgokat.

9. Miért hívjuk vörös hagymának azt a barna hagymát? Az barna, nem vörös.

Nem tudom, nem szeretem a hagymát.

10. Mi a kedvenc felvágottad?

Sonkaaaaaaa forever <3 <3



10 kérdés:

1. Ha a kedvenc shipjeid közül csak egy lehetne valóságos, melyik lenne az?

2. A barátaid olvassák az írásaid?

3. Ha egy kpop számot feldolgozhatnál, melyik szám lenne az, és táncos vagy énekes cover lenne?

4. Komolyabb terved is van az írással, vagy csak hobbi számodra?

5. Egy tízes skálán mennyire szeretsz aludni?

6. Mi volt az első kpop szám, amit hallottál, és mi volt róla a véleményed?

7. Kpop mellett hallgatsz más műfajú zenét? Ha igen, mit?

8. Mi a kedvenc ázsiai kajád?

9. Mikor kezdted el az írást Wattpadon? Írtál már előtte máshova is?

10. Esténként téged is zavar az óra kattogása, amikor próbálsz elaludni?

Jelöltjeim:

the_fucking_seagull - Crazy life with BTS
dumbbbwhale - Virágok a tüdőmben
changeworLds - The book of Army
Kofnor - Szerepezések
tsigabiga - Bromance
Mrs_KTH095 - BTS hülyeség felső fokon mention a usermention a user


Még egyszer köszönöm szépen a díjat, és ígérem, hogy hamarosan hozok nektek rendes részt is, mert már nagyon rég volt. :)

BTS - yaoi one/two/threeshots :)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن