Jin x Jimin oneshot

3.1K 104 9
                                    

A Bangtan Boys sikeresen megnyert egy projektet, amiért jutalmuk az volt, hogy eltölthettek egy hetet kamerák nélkül, a média bármiféle figyelme nélkül. Minden tag máshogy használta ki ezt a néhány napot, de a többség tervbe vette a szülői ház meglátogatását.

A harmadik napon SeokJin visszatért rendbe tenni kicsit a dormot, ám senkit nem talált ott. Ez nem is volt baj, néha szeretett egyedül lenni, mert ilyenkor nem zavarta fiatalabb társainak nyüzsgése. De azért hiányoztak neki a fiúk, különösen Jimin, akivel az elmúlt hónapokban különleges kapcsolatot alakított ki. Eldöntötte, felhívja párját, így lekapcsolta a porszívót, és tárcsázta a számot, amit szinte fejből is tudott mostanra. Néhány csörgés után a fiatalabb vidám hangján szólt bele a telefonba:

- Szia Jin!

- Szia édes. Hogy vagy?

- Nagyon jól, imádok végre itthon is lenni kicsit. De egy-két nap, és megyek vissza. - mosolygott a vonal másik végén.

- Ennek örülök.

- És veled mi újsi?

- Semmi, takarítom a dormot, elképesztő mocsok van. Ha ezt az ARMY-k látnák, mind kiábrándulnának.... - viccelt Jin.

- Az biztos - nevetett Jimin - De nem is baj az, belőlem nyugodtan kiábrándulhatnak a kis szerelmes fanok, mert én csak a tiéd vagyok.

- Édes vagy - mosolyodott el SeokJin.

- Alig várom már, hogy hazaérjek hozzád, és újra veled aludhassak. - kezdett lassan, fokozatosan kilépni ártatlan stílusából a kisebb. - Már érzem is, ahogy a nagy kezeiddel mindenhol végigsimítasz rajtam... - belekezdett játékába, amit tervezgetett pár napja. Bezárkózott régi gyerekszobájába, ami az elmúlt napokban ismét az ő illatával volt tele, akárcsak régen.

- Mmmm - nyelt nagyot a legidősebb - Mire készülsz?

- Majd levetkőztetlek, szép lassan, hogy beleőrülj, mire végre a meztelen testedet érinthetem.

- Én is megfosztanálak az összes ruhádtól, és gyönyörködnék a hihetetlen izmaidban, de legfőképpen a büszkén álló farkadban. - kapta el a fonalat SeokJin is, és végigdőlve a kanapén, lehúzta sliccét.

- Uhh Jin - borzongott meg ChimChim, ahogy már őt sem zavarta semmilyen ruhadarab, és rámarkolt péniszére. - Végignyalogatnálak, mindenhol nyomot hagynék a testeden, ami csak az enyém. Megmarkolnálak odalent, és úgy dolgoznék rajtad, hogy könyörögnél, hogy keményen dugjalak meg. - mozgatta kezét saját hosszán, maga elé képzelve mindezt, és egyre keményebb lett. Ám SeokJin is rendesen foglalkozott magával, miközben folytatta a történetet. Meglepte társa telefonszex ötlete, ám izgatta is a helyzet, ez elfújta gátlásait.

- De nem engedném egyből, hanem előtte leszopnálak. Nyelvemmel kényeztetném a makkodat, mert attól olyan édesen nyögsz. Mélyen a torkomra vennélek, hogy már szinte a számba élvezz, de abbahagynám az utolsó pillanatban.

- Szeretsz kínozni - mordult fel a kisebb, ahogy gyorsított keze munkáján, immáron a határaira lépve. - Ahhh Jin!

- Imádom a hangodat, ahogy betöltik a szobát a nyögéseid. - remegett meg a hangoktól és persze saját kezétől. - És a tekintetedet, amikor magamat ujjazom előtted, a szemedbe nézve.

- Uhhh soha nem bírom ki, hogy ne segítsek neked akkor. De a legjobb, amikor a nyelvemet használom ilyenkor, és mindig ellenkezel. Olyankor vagy a legizgatóbb, amikor remegsz a bejáratodnál körző nyelvemtől.

BTS - yaoi one/two/threeshots :)Where stories live. Discover now