1. Η δική μου ζωή!

2.3K 111 10
                                    

Το κουδούνι στο σπίτι της Αμαλίας άρχισε να χτυπάει και εκείνη άνοιξε την πόρτα.

Είδε μια γυναίκα να κρατάει την βαλίτσα της. Τα μαλλιά της ήταν ίσια και κάπως αχτένιστα. Όταν σήκωσε το πρόσωπό της η Αμαλία έμεινε άναυδη.

"Ελισάβετ! Τι σου συνέβη; ποιος χτύπησε;" την ρώτησε η Αμαλία που είδε μία μεγάλη μελανιά που είχε στο μάτι της.

"Θα σου πω μετά. Τώρα δεν μπορώ να μιλήσω." Της είπε με πολύ χαμηλή φωνή για να μην την ακούσει ο άντρας της που ερχόταν από πίσω της.

Η Ελισάβετ έφερνε τις βαλίτσες της από το αυτοκίνητο της με την βοήθεια της φίλης της, της Αμαλίας.

"Και όπως  σου είπα θα κάνεις τα πάντα για να βρεις αυτό που σου ζήτησα. Ακόμα και να πουλήσεις το εαυτό σου. Με κατάλαβες;" της είπε και την κράτησε από τον λαιμό πριν φύγει και γυρίσει στην αλεξανδρούπολη.

Όταν μπήκαν μέσα, η Ελισάβετ έβαλε τα κλάματα και η Αμαλία την πήρε αγκαλιά για να την παρηγορήσει. Όμως όπως την πήρε αγκαλιά την πόνεσε γιατί είχε μελανιές και σε άλλα σημεία στο σώμα της. Σηκώσε την μπλούζα της και της έδειξε τα χτυπήματα που είχε δεχθεί.

Η Αμαλία είχε τρομάξει καο είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό. "Χριστέ μου ποιοςώσπου το έκανε αυτό;"

"Ο Άγγελος. Όταν πίνει γίνεται ανεξέλεγκτος."

"Ο άντρας σου; καλά και τώρα που τον είδα πως σου φέρθηκε, δεν ήταν πιωμένος."

"Για αυτό σου είπα να τα πούμε μόλις φύγει. Τον φοβάμαι δεν μπορώ να τον χωρίσω."

"Τι εννοούσε με το να κάνεις ότι σου ζήτησε;"

"Βάλε καφέ και θα στα πω όλα." Της είπε και κάθισαν στην κουζίνα. "Θα μείνω λίγο καιρό μαζί σου γιατί δεν θέλω να σε μπλέξω και να σε βάλω σε κίνδυνο."

"Ξέρεις ότι μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου για ότι χρειαστείς. Τι κίνδυνος μου λες; Σκότωσε τον άντρα μου και πλήρωσε για να μην μπει φυλακή."

"Θα σου ζητάω για μια ζωή συγνώμη για αυτό και πάλι δεν φτάνει."

"Δεν φταις εσύ και το ξέρω και το ξέρεις καλά αυτό. " Της είπε και της κράτησε το χέρι. " τώρα γιατί ήρθες εδώ ; τι θα κάνεις;"

"Θα βρω δουλειά. Οποιαδήποτε δουλειά και αν χρειαστεί θα κάνω. Χρειάζομαι χρήματα για να μπορέσω να βρω σπίτι. Ο Άγγελος δεν θα ξανά έρθει να με βρει μέχρις ότου βρω ένα εκατομμύριο ευρώ."

Μοιραίος έρωτας!Where stories live. Discover now