27. Μόνο μαζί σου μπορώ!

648 58 5
                                    

"Μα σε είχα για νεκρό τόσο καιρό, μα πώς , δηλαδή θέλω να πω...." Έλεγε εκείνη μπερδεμένη μέχρι που την διέκοψε εκείνος.

"Ήμουν σε κώμα όλον αυτόν τον καιρό. Ξύπνησα πριν τρεις μέρες, την μέρα που τηλεφώνησες στην Αμαλία. Θα ερχόμουν από την στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου, αλλά τα πόδια μου ήταν παράλυτα και έπρεπε να σταθώ στα πόδια μου πρώτα για να πάρω την ζωή μου πίσω, εσένα και τον γιο μας. "

"Ευτυχώς τα είσαι ζωντανός. Τόσο καιρό δεν μπορούσα ούτε να φάω ούτε να μιλήσω. Δεν με ενδιέφερε τίποτα. Το μόνο που με κράταγε στην ζωή ήταν ο γιος μας. Ήταν ότι μου είχε απομείνει από εσένα. Όταν κόντεψα να τον χάσω και αυτόν νόμιζα πως θα πέθαινα και εγώ."

"Δεν ξέρεις πόσο πονάω που έχασα τα πάντα. Την εγκυμοσύνη σου, την γέννα του παιδιού μας. Αγάπη μου όπως λες είχες μια άσχημη εγκυμοσύνη και δεν μπορούσα να είμαι δίπλα σου."

"Ήσουν δίπλα μου, πάντα είσαι μαζί μου. Είσαι στην καρδιά και στο μυαλό μου. Ένιωθα πως είσαι εκεί μαζί μου, αλλά τώρα που σε βλέπω μπροστά μου νομίζω πως και εγώ συνήλθα από κώμα. "

"Μου έλειψες τόσο πολύ Ελισάβετ. Η αγκαλιά σου, τα πράσινα μάτια σου και τα χείλη σου. "

"Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρεύομαι καρδιά μου. Δεν έχω ζωή αν δεν σε έχω. " Του είπε και τον φίλησε."

"Έχω πολύ καιρό να νιώσω τα φιλιά σου. Τώρα νιώθω και εγώ πως έχω επανέλθει πλήρως από το κώμα. Της είπε και την αγκάλιασε.

"Δεν θα έφευγα ποτέ από δίπλα σου. Όταν δε είδα τραυματισμένο και αναίσθητο στο πάτωμα, έτρεξα κοντά σου αψηφώντας τα πάντα. Αν δεν με έπαιρνε σηκωτή ο Άγγελος θα ήμουν δίπλα σου όλον αυτόν τον καιρό."

"Τι ξέρω μωρό μου ότι αψηφάς τον οποιονδήποτε κίνδυνο για μένα και για μας. Ακόμα και από το καρτελάκι στο χέρι του μωρού μας. Προτίμησες να του δώσεις το πραγματικό όνομά του παρά του άντρα σου."

"Είναι ο γιος σου Αχιλλέα. Τι όνομα περίμενες να του δώσω; Ακόμα και αν δεν επέστρεφες ποτέ για μας το παιδί θα μάθαινε πως εσύ είσαι ο πατέρας του και θα του έλεγα όλα όσα αγάπησα σε εσένα." Του είπε ενώ κοίταζαν μαζί το παιδί τους.

Ξαφνικά πέρασε η νοσοκόμα που είχε γίνει πλέον φίλη με την Ελισάβετ και την είχε βοηθήσει αρκετά με το πρόβλημά της. Ο Αχιλλέας την είδε και αμέσως φόρεσε το καπέλο και τα γυαλιά του.

"Μην ανησυχείς είναι αυτή που με βοήθησε να επικοινωνήσω με την Αμαλία."

"Ελισάβετ ήρθα να σου πω πως ο άντρας σου κανόνισε το εξιτήριο σου και πρέπει να σου ετοιμάσω το μωρό για να φύγετε."

"Μπορείτε να κάνετε γρήγορα σας παρακαλώ. Θα σε πάρω από εδώ στα κρυφά." Είπε ο Αχιλλέας και η νοσοκόμα της έφερε το μωρό μέσα σε δύο λεπτά.

"Μην βγείτε από την μπροστινή είσοδο γιατί εκεί περιμένει αυτός την Ελισάβετ. Θα σας βγάλω από την πόρτα που οδηγεί στο πάρκινγκ." Τους είπε η νοσοκόμα και μπήκε μπροστά για να τους οδηγήσει προς τα εκεί.

"Είσαι σίγουρη πως δεν θα βρεις μπελά που βοήθησες; Δεν θέλω να σου συμβεί τίποτα εξαιτίας μου. Εσύ με βοήθησες και θα είναι άδικο για σένα."  Της είπε η Ελισάβετ λίγο πριν βγουν έξω.

"Μην ανησυχείς για μένα, ξέρω εγώ τι θα του πω. Άντε βιαστείτε πριν σας πάρει είδηση." Τους είπε και τους έβγαλε έξω.

"Σε ευχαριστούμε. Δεν θα ξεχάσουμε αυτό που έκανες για εμάς." Της είπε ο Αχιλλέας και βγήκαν έξω σχεδόν τρέχοντας.

Μόλις βγήκαν από το νοσοκομείο μπήκαν σε ένα ταξί που υπήρχε απέξω και πήγαν κατευθείαν προς το αεροδρόμιο. Έκλεισαν τα εισιτήριά τους με προορισμό για την Αθήνα ακριβώς την ίδια στιγμή που ανακάλυψε ο Άγγελος την απουσία της Ελισάβετ από το νοσοκομείο. Ο Αχιλλέας ειδοποίησε τον Νίκο για να μην ανησυχούν άδικα αυτός και η Αμαλία.

Ο Άγγελος βρήκε την νοσοκόμα για αν μάθει που πήγε η Ελισάβετ.

"Που είναι η γυναίκα μου;" ρώτησε με άγριο τρόπο την νοσοκόμα.

"Δεν είναι στο δωμάτιο της; εγώ της έφερα το μωρό πριν δύο λεπτά και μετά πήγα σε άλλους ασθενείς του νοσοκομείου." Του είπε εκείνη και τον άφησε μόνο του στον διάδρομο.

Ο Αχιλλέας με την  Ελισάβετ επιβιβάστικαν στο αεροπλάνο και εκείνο απογειώθηκε εγκαίρως.  Και οι δύο τους κοίταγαν τον γιο τους και έπαιζαν μαζί του.

"Σε ευχαριστώ που με πήρες από εκεί Αχιλλέα και μου ξανά έδωσες ζωή. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να αντέξω άλλο μαζί του." Του είπε και έγειρε το κεφάλι της στον ώμο του.

"Εγώ σε ευχαριστώ που μου χάρισες αυτό το μικρό πλασματάκι και που με αγαπάς." Της είπε και την φίλησε.

Μοιραίος έρωτας!Where stories live. Discover now