Το πρωί το κουδούνι στο σπίτι του Αχιλλέα άρχισε να χτυπάει. Εκείνος άνοιξε και είδε τον Νίκο σε άσχημη κατάσταση.
"Τι συμβαίνει Νίκο και είσαι σε αυτήν την κατάσταση; Η Αμαλία που είναι;"
"Μου έφεραν κάποιοι δεν ξέρω και εγώ ποιοι αυτό το γράμμα στο σπίτι. Η Αμαλία είναι στο αυτοκίνητο και περιμένει."
"Ελάτε μέσα. Η Ελισάβετ είναι στο δωμάτιο με το μωρό και το ταΐζει."
"Όχι πρέπει να πάμε με την Αμαλία στο γιατρό για να δούμε το μωρό. Πέρασα για να σου φέρω αυτό μόνο." Του είπε και ο Αχιλλέας το άνοιξε για να το διαβάσει.
"Αυτό είναι απειλή καθαρή και δεν πηγαίνει μόνο σε εσάς αλλά και σε εμάς. Η Αμαλία τι σου είπε για αυτό το γράμμα ;"
"Δεν μιλάει. Προσποιείται πώς δεν ξέρει τίποτα. Εμένα το μυαλό μου πάει στον Άγγελο."
"Και εμένα γιατί αυτός ψάχνει να βρει ένα εκατομμύριο ευρώ και βάζει την Ελισάβετ να βρει αυτό το ποσό. Θα της μιλήσω και εγώ τώρα και θα σου πω. Κρατάμε επικοινωνία Νίκο ου είπε και αφού έκλεισε την πόρτα πήγε προς το παιδικό δωμάτιο.
"Ποιος ήταν αγάπη μου;" τον ρώτησε επειδή άκουσε το κουδούνι να χτυπάει.
"Ο Νίκος ήταν και μου έφερε αυτό. Το βρήκαν στην πόρτα του σπιτιού τους. Ξέρεις κάτι εσύ αγάπη μου;" Την ρώτησε ο Αχιλλέας.
"Θα σου πω. Θυμάσαι που έπρεπε να βρω ένα εκατομμύριο ευρώ; Δεν τα ήθελα μόνο για να σώσω τον άντρα μου αλλά και εμένα και την Αμαλία από αυτούς που χρωστάει. Και χρωστάει σε τοκογλύφους και νονούς της νύχτας. Κινδυνεύαμε και εγώ και η Αμαλία. Και τώρα τι θα κάνουμε;"
"Δεν ξέρω. Εμένα το μυαλό μου πήγαινε στον άντρα σου."
"Μπορεί και να το έστειλε και αυτός, αλλά τα χρήματα τα θέλει για αυτόν τον λόγο."
"Θα κάνουμε ότι ακριβώς μας λέει. Θα τον συναντήσουμε στο μέρος και την ώρα που θέλει. Αντί για τον Νίκο και την Αμαλία θα πάμε εμείς."
"Τι εννοείς με αυτό Αχιλλέα; δεν πιστεύω να του δώσεις εσύ τα λεφτά αυτά. Αγάπη μου δεν σε προσέγγισα ποτέ για τα λεφτά σου. Δεν θα έπαιρνα λεφτά από εσένα με τίποτα."
"Το ξέρω μωρό μου. Θα δεις τι θα κάνω. Προς το παρόν θα πάω στον δικηγόρο να δούμε τι θα κάνουμε με το διαζύγιο σου. " Της είπε και την φίλησε. "Πάω τώρα και μην φοβάσαι έχω άντρες έξω από το σπίτι μου και θα περάσει και ο Νίκος σε λίγο με την Αμαλία." Της είπε και την φίλησε ξανά πριν φύγει.
Στο σπίτι όσο έλειπε ο Αχιλλέας βρίσκονταν η Αμαλία με τον Νίκο για να κάνουν παρέα στην Ελισάβετ.
"Λοιπόν τι είπατε με τον Αχιλλέα;" ρώτησε ο Νίκος.
"Τα πάντα, του είπα όλη την αλήθεια. Για τους τοκογλύφους και όπου αλλού χρωστάει ο Άγγελος." Του απάντησε η Ελισάβετ.
"Και τι θα κάνουμε τελικά;" την ρώτησε η Αμαλία αυτή την φορά.
"Πραγματικά δεν ξέρω τι έχει βάλει στο μυαλό του ο Αχιλλέας. Το μόνο που μου είπε είναι ότι πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε κατά πρόσωπο τον Άγγελο." Τους είπε αγχωμένη εκείνη.
Ο Αχιλλέας μπήκε στο σπίτι έτοιμος να συναντήσει και να αντιμετωπίσει τον Άγγελο.
"Αγάπη μου είσαι έτοιμη να φύγουμε;" την ρώτησε εκείνος.
"Δεν νομίζω πως θα είμαι ποτέ έτοιμη για αυτό, αλλά ναι πάμε να φύγουμε για να τελειώνουμε και με αυτόν." Του είπε και σηκώθηκε παίρνοντας μόνο το κινητό της από το γυάλινο τραπεζάκι που υπήρχε μπροστά της. "Αμαλία μπορείς να κρατήσεις τον μικρό μέχρι να γυρίσουμε με τον Αχιλλέα;"
"Ναι μην ανησυχείς αγάπη μου." Της είπε και την αγκάλιασε η Αμαλία.
Εκείνοι μπήκαν στο αυτοκίνητο και η Ελισάβετ ήταν πολύ αγχωμένη. Ο Αχιλλέας την πήρε μια αγκαλιά πριν ξεκινήσουν και σε όλη την διαδρομή της κρατούσε σφιχτά το χέρι.
Όταν έφτασαν τον βρήκαν εκεί να τους περιμένει. Ο Αχιλλέας κατέβηκε από το αυτοκίνητο βγάζοντας τα γυαλιά ηλίου που φορούσε και βάζοντας τα στο κεφάλι του. Από την μεριά του συνοδηγού κατέβηκε και η Ελισάβετ δυναμική και με θάρρος κρύβοντας καλά τον φόβο και την αγωνία που ένιωθε.
Ο Αχιλλέας την κράτησε από το χέρι και τον πλησίασαν, έχοντας μία μεγάλη απόσταση.
"Το περίμενα πως θα ερχόσασταν εσύ. Είσαι τόσο προβλέψιμος Αχιλλέα." Τους είπε με ένα ειρωνικό υφάκι και με σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος του.
"Εδώ είμαστε. Τι θέλεις από εμάς; και μην μου πεις την Ελισάβετ γιατί δεν πρόκειται να συμβεί και τσάμπα χάνουμε τον χρόνο μας."
" Όχι δεν θα σου έλεγα αυτό. Θα σου έλεγα πως θέλω ένα εκατομμύριο ευρώ."
"Θα το έχεις από εμένα αυτό το ποσό. Υπό έναν όρο. Να δώσεις διαζύγιο στην Ελισάβετ."
ESTÁS LEYENDO
Μοιραίος έρωτας!
RomanceΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...