3. Αναζήτηση σπιτιού!

1.1K 84 8
                                    

"Ελισάβετ είσαι καλά; Δεν έχεις βγάλει λέξη σε όλη την διαδρομή." Της είπε την ώρα που έφτασαν έξω από το σπίτι της Αμαλίας.

Της κράτησε το χέρι και εκείνη το τράβηξε πίσω αμέσως. "Καλύτερα να πηγαίνω και να μην σας καθυστερώ άλλο. Σας ευχαριστώ που με φέρατε. Καλό σας βράδυ." Του είπε και του μίλησε στον πληθυντικό.

Αποφάσισε να τον απομακρύνει από κοντά της για να μην ερωτευτούν και πληγωθούν και οι δύο.

Μπήκε τρέχοντας στο σπίτι της φίλης της και την αγκάλιασε.

"Γιατί δεν μου είπες να περάσω να σε πάρω εγώ;"

"Γιατί με έφερε ο Αχιλλέας εδώ."

"Εντάξει και γιατί κανείς ετσι; Δεν είναι κάτι κακό κορίτσι μου. Εσύ έχεις χλωμιάσει."

"Κάθισε και θα σου εξηγήσω γιατί έχω χλωμιάσει." Της είπε και κάθισαν στον καναπέ. " Ο Αχιλλέας μου κράτησε το χέρι και έχεις δίκιο ενδιαφέρεται πολύ για εμένα."

"Και εσύ τι έκανες;"

"Δεν ξέρω καν γιατί το έκανε και που βρήκα τόση δύναμη για να το κάνω αλλά απομακρύνθηκα και του μίλησα στο πληθυντικό."

"Περίμενα να ακούσω για κανένα φιλί βασικά.  Για αυτό μου είπες να κάτσω κάτω;"

"Όχι για το άλλο που θέλω να σου πω. Δεν ενδιαφέρεται μόνο αυτός, ενδιαφέρομαι αίτηση εγώ για αυτόν. Και είναι πολύ δύσκολο αυτό που αποφάσισα να το κάνω, αλλά πρέπει να το κάνω για το καλό του και το καλό όλων μας. Θα απομακρυνθώ από αυτόν."

"Έτσι όπως το θέτεις αυτό είναι το σωστό και εγώ στην θέση σου αυτό θα έκανα. Την καρδιά σου την ρώτησες αν είναι αυτό που θέλει; αν το αντέχει; " την ρώτησε και την άφησε να το σκεφτεί.

Η Ελισάβετ δεν έκλεισε μάτι όλη νύχτα γιατί σκεφτόταν αυτά που της είπε η φίλη της και την στιγμή που της κράτησε το χέρι ο Αχιλλέας.

"Αν ήμουν ερωτευμένη με τον άντρα μου τώρα δεν θα τα σκεφτόμουν αυτά. Δεν πρέπει να τον ερωτευτώ, δεν πρέπει. Ελισάβετ συνήλθε ήρθες για να βρεις τα χρήματα που χρειάζεσαι όχι για έρωτες. Εσύ είσαι απαγορευμένη γυναίκα για τον οποιοδήποτε άντρα. "Έλεγε ενώ ήταν ξαπλωμένη.

Γύριζε πλευρό στο κρεβάτι ενώ είχε κλειστά τα μάτια αίτηση το πρόσωπο του Αχιλλέα δεν έλεγε να φύγει από το μυαλό της.

Την ίδια στιγμή ο Αχιλλέας βρισκόταν στο μπαρ με τον φίλο του τον Νίκο, τον οικονομικό σύμβουλο της εταιρείας.

Μοιραίος έρωτας!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang