"Πήγαινε Ελισάβετ να ξαπλώσεις σε παρακαλώ." Της είπε ο Αχιλλέας την ώρα που μπήκαν μέσα στο σπίτι και την πήγε μέχρι το δωμάτιο.
"Αχιλλέα βρες το παιδί μου σε παρακαλώ βρες τον γιο μας. Δεν θέλω να ξαπλώσω, το παιδί μου θέλω. Το παιδί μας θέλω. " Έλεγε ενώ την είχε πιάσει κρίση πανικού.
"Κάλεσε Νίκο τον γιατρό." Φώναξε στον Νίκο ο Αχιλλέας αφού δεν μπορούσε να την κάνει καλά.
Ο Νίκος τηλεφώνησε στον γιατρό ενώ ο Αχιλλέας κατάφερε με τα χίλια ζόρια να πάει την Ελισάβετ στο δωμάτιό τους. Όταν ήρθε ο γιατρός της έκανε μια ηρεμιστική ένεση και εκείνη κοιμήθηκε για ώρες.
Ο Αχιλλέας καθόταν στον καναπέ, αφού είχαν ειδοποιήσει την αστυνομία πρώτα και ανάσανε βαριά. Και οι δύο τους δεν μιλούσαν κόντευαν να τρελαθούν.
Η Ελισάβετ ήταν ράκος και έλειπε ο γιος του. Αυτόν τον πόνο δεν τον άντεχε. Το ίδιο και ο Νίκος επειδή είχαν απαγάγει την Αμαλία που εκτός από την αγάπη του έχει και το παιδί τους.
"Θέλω να τον σκοτώσω αυτόν τον άνθρωπο." Είπε με οργή ο Αχιλλέας βγάζοντας το από μέσα του.
"Ηρέμησε για να σκεφτούμε τι θα κάνουμε. Έτσι και αλλιώς δεν πρέπει να ξυπνήσει η Ελισάβετ. Αφού για χρήματα δεν έκανε την απαγωγή; γιατί δεν παίρνει τηλέφωνο για λύτρα; κάτι τέλος πάντων ; δεν την αντέχω αυτήν την αγωνία."
"Και μετά λες σε εμένα ηρεμία. Πρέπει να πάρει τηλέφωνο ρε γαμώτο να δούμε τι θα κάνουμε. Λεφτά από εμένα άλλα δεν πρόκειται να δει αυτός ο άντρα. Τον γιο μου θα τον πάρω πίσω." Είπε εκείνος και έγειρε μπροστά.
Ξαφνικά ένιωσε κάποια χέρια να τον αγκαλιάζουν από την πλάτη ως το στήθος του. Εκείνος γύρισε το κεφάλι του και είδε την Ελισάβετ. Την έπιασε από το χέρι και την βοήθησε να καθίσει δίπλα του. Την πήρε αγκαλιά και της έδωσε ένα φιλί στο μέτωπό της.
"Γιατί σηκώθηκες αγάπη μου;" Την ρώτησε με λυπημένο ύφος.
"Δεν μπορούσα να μείνω άλλο ξαπλωμένη στο κρεβάτι ενώ το παιδί μου λείπει από το σπίτι. " Του είπε ενώ κοίταξε εκείνος τι κρατούσε στην αγκαλιά της.
"Μην το κάνεις αγάπη μου αυτό δεν σου κάνει καλό. Μην με στεναχωρείς και μένα και άλλο." Της είπε και πήρε τα λούτρινα αρκουδάκια που κρατούσε στην αγκαλιά της.
"Μου λείπει το παιδί μας σε παρακαλώ Αχιλλέα βρες το. Βρες τον γιο μας και την φίλη μου. Νιώθω μισή χωρίς αυτό εδώ. Θέλω να ακούσω το κλάμα του , να δω τα μάτια του , το χαμόγελο του και τα ζεστό δερματάκι του. Σε παρακαλώ Αχιλλέα." Του έλεγε εκείνη και τα λόγια της τον έκαναν να βουρκώσει και πάλι.
"Θα τους βρω στο υπόσχομαι αυτό. Μιλάμε για το παιδί μας και την Αμαλία."
"Ελισάβετ περιμένουμε κάποιο τηλεφώνημα κάποιο μήνυμα. Δεν μπορεί να τους απήγαγε χωρίς λόγο. Θέλει χρήματα αυτός ο άντρας." Είπε ο Νίκος με την σειρά του.
Και ο Νίκος και ο Αχιλλέας κοίταξαν τς κινητά τους μα κανείς δεν είχε καμία κλήση ούτε μήνυμα.
Ξαφνικά ήρθε μήνυμα στο κινητό της Ελισάβετ.
"Έχω μήνυμα εγώ και είναι από τον Άγγελο." Είπε καθώς το άνοιξε για να το διαβάσει.
"Τι σου λέει αγάπη μου;" Την ρώτησε ο Αχιλλέας.
"Τι σου λέει Ελισάβετ;" την ρώτησε και ο Νίκος με τον πανικό να τον διακατέχει.
"Θέλει να τον συναντήσω το βράδυ στις 9:00, στο σημείο που τον συναντήσαμε και το πρωί. Έστειλε και δεύτερο μήνυμα. Θέλει να πάω μόνη μου. Αν υποψιαστεί ότι κάποιος με ακολούθησε ή την αστυνομία θα κάνει κακό στον Δημήτρη και την Αμαλία." Τους μεταβίβασε εκείνη το μήνυμα που της έστειλε ο πρώην άντρας της διαβάζοντας το.
"Δεν πρόκειται αγάπη μου να πας μόνη σου. Θα πεθάνω χωρίς εσένα. Δεν πρέπει να σε ξανά χάσω. Είναι επικίνδυνος αυτός ο άνθρωπος."
"Δεν άκουσες τι έλεγε αυτός ο άντρας στο μήνυμα;"
"Άκουσα Ελισάβετ, άκουσα."
"Ωραία αφού άκουσες τι έλεγε γιατί μου λες να μην πάω μόνη μου. Μιλάμε για το παιδί μου και δεν θέλω να του συμβεί τίποτα. Όπως δεν θέλω να πάθει κανένα κακό και η Αμαλία εξαιτίας μου. Αρκετά υπέφερε στην ζωή της. Την έχω σαν αδερφή μου. Είναι στο χέρι μου να τους φέρω πίσω και τους δύο σώους και αβλαβής."
"Ελισάβετ έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Δεν θέλω όμως να σε χάσω. Να χάσω την γυναίκα μου, την γυναίκα της ζωής μου και το παιδί μου. Κατάλαβε με και εμένα. Φοβάμαι μην πάθεις τίποτα."
"Ελισάβετ άκου τον Αχιλλέα. Σε αυτό που λέει έχει δίκιο. Θέλει να επιστρέψει το παιδί σας σε εσάς όπως και εγώ θέλω να επιστρέψει η γυναίκα της ζωής μου μαζί με το παιδί που κουβαλάει στα σπλάχνα της. Πρέπει όντως εσύ να εμφανιστείς , αλλά να το σκεφτούμε πριν κάνουμε κάποιο βιαστικό βήμα." Της είπε ο Νίκος παίρνοντας το μέρος αυτού που είχε το δίκιο περισσότερο.
"Θα πας Ελισάβετ." Της είπε μόλις το ξανά σκέφτηκε ο Αχιλλέας. "Θα πας με τον όρο να έρθω και εγώ μαζί σου. Θα είμαι κάπου κρυμμένος καλά ώστε να μην με καταλάβουν.Αλλά θα είμαι εκεί." Της είπε ξεκάθαρος πλέον. "Και δεν θέλω καμιά αντίρρηση από εσένα. Κάνεις μας δεν θέλει να πάθουν κακό εκείνοι." Της είπε αφού την είδε έτοιμη να αρνηθεί.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μοιραίος έρωτας!
RomansaΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...