22. Μείνε δίπλα μου!

670 58 10
                                    

"Γιατί κλαις Ελισάβετ μου; Αυτό είναι πολύ όμορφο που σου συμβαίνει. Είναι πολύ όμορφο που θα αποκτήσουμε ένα παιδί μαζί.

"Κλαίω γιατί φοβάμαι. Φοβάμαι μήπως μάθει Άγγελος για την εγκυμοσύνη μου. Είναι δικό σου το παιδί και δεν ξέρω τι μπορεί να σκεφτεί αυτή την φορά για να μας κάνει. Εκεί που ανησυχούσα για σένα τώρα θα ανησυχώ και γι αυτό το μικρό πλασματάκι που δεν φταίει σε τίποτα. "Του είπε και κράτησε με τα χέρια της την κοιλίτσα της. Το ίδιο έκανε και αυτός.

"Ελισάβετ τώρα εσύ δεν πρέπει να ανησυχείς για τίποτα για να μην βλάψεις το μωρό μας. Δεν θα αφήσω να πάθετε κανένα κακό από κανέναν. Εσύ τώρα πρέπει να μείνεις ψύχραιμη."

"Δεν μπορώ να το πιστέψω πως μέσα μου μεγαλώνει μια ζωή."Είπε χαμογελώντας στοργικά και κοιτάζοντας τον Αχιλλέα.

"Εδώ μέσα μεγαλώνει το μωρό μας, το παιδί μας." Της είπε και της έδωσε μερικά απαλά φιλιά. "Μου έκανες το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να μου κάνεις. Με έχεις κάνει τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο πάνω στην γη. Μου έδωσες τόσο μεγάλη χαρά με αυτό το νέο."

"Σε αγαπάω Αχιλλέα. Εσύ μου δίνεις εκτός από την αγάπη σου, σιγουριά και ασφάλεια."

"Και εγώ σε αγαπάω Ελισάβετ και μόλις βγει το διαζύγιο σου θα είμαστε επιτέλους μαζί. Έτσι δεν είναι; "

"Έτσι αγάπη μου. Μόνο μαζί σου θέλω να είμαι και με το παιδί μας. "

"Τι λες πάμε να το πούμε και στους υπόλοιπους που τους έχουμε ανησυχήσει χωρίς λόγο;" της είπε και αφού συμφώνησαν συμφώνησε και αυτή ξεκίνησαν για το δωμάτιο του πατέρα του.

Όταν έφτασαν εκεί τους είδαν όλους ανήσυχους ενώ εκείνοι είχαν έναν τεράστιο χαμόγελο στα χείλη τους. Ο Αχιλλέας την κρατούσε από την μέση και ήταν όλο χαρά.

"Θα τους το πεις εσύ ή εγώ;" την ρώτησε εκείνος με μάτια που έλαμπαν και ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

"Μπορείς να τους το πεις εσύ αγάπη μου, αφού το θες τόσο πολύ και σε κάνει τόσο χαρούμενο." Του είπε και τον φίλησε

"Θα μας πείτε επιτέλους και εμάς; έχουμε ανησυχήσει πολύ." Τους είπε η Αμαλία με αγωνία.

"Μην ανησυχείτε άλλο. Δεν έχω τίποτα το σοβαρό πάρα κάτι ευχάριστο . Αχιλλέα πες τους. " είπε η Ελισάβετ για να κάνει την αρχή.

"Μαμά ετοιμάσου να αποκτήσεις το πρώτο σου εγγόνι. Η Ελισάβετ είναι έγκυος και σε εννέα μήνες από τώρα θα με κάνει πατέρα." Είπε και όλοι ήταν έκπληκτοι, αλλά και χαρούμενοι. "Νίκο μπορείς να πάρεις την Ελισάβετ στο σπίτι της να ξεκουραστεί γιατί εγώ θα μείνω εδώ με τον μου; " του ζήτησε ως χάρη ο Αχιλλέας.

Μοιραίος έρωτας!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz