Εκείνος είχε εκπλαγεί με την επίσκεψη της που δεν την περίμενε και δεν είχε λόγια για να μιλήσει.
"Κατάλαβα Νίκο άργησα πολύ για μας." Του είπε και πήγε να φύγει, όμως εκείνος την έπιασε από το μπράτσο και την γύρισε πίσω.
"Ποτέ δεν είναι αργά για μας." Της είπε και την φίλησε ενώ την κόλλησε πάνω στο σώμα του.
Με τα χέρια της τον αγκάλιαζε και τον τράβαγε στην αγκαλιά της και αυτή.
"Συγνώμη για την ώρα. Θα πήγαινα με στην Ελισάβετ, αλλά μπορεί να είναι με τον Αχιλλέα και δεν ήθελα να της το χαλάσω."
"Έλα πέρνα μέσα." Της είπε και έκλεισε την πόρτα. "γιατί κρατάς βαλίτσα στο χέρι σου. Τι συμβαίνει;"
"Χώρισα με τον άντρα μου και μάζεψα τα πράγματα μου. Αυτός έβαλε το μικροφωνάκι για να με παρακολουθεί."
"Ο άντρας σου που είναι νεκρός;"
"Ξέρω θα περνάς για τρελή, αλλά δεν ξέρεις όλη την αλήθεια. Ο άντρας μου ζει και βασιλεύει, δεν ήταν ποτέ νεκρός. Σκηνοθέτησε τον θάνατό του για να ζήσει μία διπλή ζωή. Μόλις τον παράτησε η γκόμενα ήρθε πάλι σε εμένα και με φλόμωσε στο ψέμα."
"Για αυτό με απέφευγες στην εταιρεία όλες αυτές τις μέρες;"
"Νίκο δεν θέλω να νομίζεις λάθος πράγματα για μένα, δηλαδή ότι μόλις μου την έκανε ο άντρας μου ψάχνω να βρω άλλη παρηγοριά. Δεν είναι καθόλου έτσι. Σε απέφευγα στην εταιρεία γιατί ήμουν μπερδεμένη. Δεν ήξερα αν ο Δημήτρης μου έλεγε αλήθεια ή ψέματα. Θα του ζήταγα διαζύγιο έτσι και αλλιώς."
"Ωραίο άντρα διάλεξες και εσύ και η Ελισάβετ. Αμαλία ποτέ δεν θα σε έκρινα έτσι. Σε ξέρω πολύ καλά και θα ήμουν πολύ βλ*κα* αν σκεφτόμουν έτσι." Είπε και κάθισε δίπλα της.
Εκείνη έβγαλε την βέρα της και την έβαλε στην τσάντα της. "Ναι, αλλά ήρθαν δύο πολλοί όμορφοι πρίγκιπες στην ζωή μας που θα μας σώσουν για να είμαστε ευτυχισμένες μαζί τους. "Του είπε εκείνη και άρχισε να τον φιλάει.
"Δεν μου είπες γιατί θέλεις να πάρεις διαζύγιο από άντρα σου; Αφού μου είχες πει πως τον αγαπάς."
"Εδώ κάνεις λάθος. Νόμιζα πως τον αγαπάω, αλλά δεν μπορώ να ζήσω μαζί του να τα την προδοσία του."
"Μόνο για αυτό;" της είπε γελώντας σαν να περίμενε να ακούσει κάτι άλλο και την έριξε στον καναπέ με αυτόν από πάνω της.
"Καλά όχι μόνο για αυτόν τον λόγο, αλλά γιατί για πρώτη φορά στην ζωή μου είμαι ερωτευμένη με κάποιον και θέλω να το ζήσω μαζί του." Του είπε εκείνη και αυτός σηκώθηκε από άνω της.
YOU ARE READING
Μοιραίος έρωτας!
RomanceΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...