Ο Άγγελος την μετέφερε στο νοσοκομείο αμέσως και εκεί την έβαλαν απευθείας στο χειρουργείο.
"Θέλετε να πω στον άντρα σας να μπει μέσα;" την ρώτησε η νοσοκόμα επειδή την είδε φοβισμένη.
"Όχι σε παρακαλώ όχι. Δεν τον θέλω δίπλα μου τουλάχιστον αυτή την στιγμή." Της είπε ενώ είχε τους πρώτους πόνους.
Η γέννα ήταν επώδυνη και δύσκολη. Εκείνη κατά την διάρκεια του τοκετού έχασε τις αισθήσεις της. Οι γιατροί έκαναν τα πάντα για να την επαναφέρουν και όταν το έκαναν συνειδητοποίησαν πώς το μωρό είχε μπλεχτεί με τον ομφάλιο λώρο και άρχιζε σιγά σιγά να μην αναπνέει. Πνιγόταν και οι γιατροί αποφάσισαν να κάνουν καισαρική.
"Κάντε τα πάντα. Σώστε το μωρό μου. Είναι ότι μου έχει απομείνει από τον Αχιλλέα. Παρακαλώ." Τους έλεγε εκείνη με λίγη δύναμη που είχε.
Δεν ήθελε να χάσει με τίποτα το παιδί του Αχιλλέα. Εκείνη τον άφησε αναίσθητο στο πάτωμα όταν την έβγαλαν σηκωτή από το σπίτι. Ήξερε πως είναι νεκρός. Ο Άγγελος δεν την άφηνε να επικοινωνεί με κανέναν. Είχε κρύψει τα τηλέφωνα από το σπίτι και εκείνη δεν τολμούσε να του πάει κόντρα για να προστατέψει το μωρό που είχε μέσα της.
Οι γιατροί προχώρησαν στην καισαρική για να μπορέσουν να σώσουν το μωρό. Τελικά τα κατάφεραν να το βγάλουν σώο και αβλαβές. Και οι δύο τους βγήκαν από το χειρουργείο ζωντανοί και υγιέστατοι.
Μετέφεραν την Ελισάβετ στο δωμάτιο του νοσοκομείου βαθιά εξαντλημένη και το μωρό σε θερμοκοιτίδα για προληπτικούς λόγους.
Εκείνη μόλις ξύπνησε είδε τον άντρα της να κάθεται δίπλα της και να παριστάνει τον ευτυχισμένο μπαμπά μπροστά στην νοσοκόμα.
Μόλις εκείνη έφυγε από το δωμάτιο εκείνος ξεδίπλωσε τον πραγματικό του εαυτό.
"Δεν ήξερα ότι είχα μια τόσο πανέξυπνη γυναίκα. Το να γεννήσεις αυτό το μπάσταρδο ήταν ότι καλύτερο. Μπορούμε να βγάλουμε πολλά χρήματα από αυτό το παιδί. Η οικογένεια του είναι πλούσια και αυτό το παιδί είναι το εγγόνι τους."
"Είσαι αδίστακτος. Το παιδί μου μπορεί να είναι του Αχιλλέα, αλλά εσύ δεν έχεις έχεις καμιά δικαιοδοσία επάνω του."
"Μην ξεχνάς ποιος είμαι και τι μπορώ να κάνω. "
"Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Τον Αχιλλέα τον σκότωσες γιατί είχες άντρες και όπλο μαζί σου. Μόνος σου δεν μπορούσες να τον κάνεις καλά."
CZYTASZ
Μοιραίος έρωτας!
RomansΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...