17. Η πέτρα του σκανδάλου !

665 57 2
                                    


"Τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή Ιωάννα;" Της είπε όλο ενθουσιασμό ο Αχιλλέας.

"Βρήκα ευκαιρία να ξεφύγω από την δουλειά και είπα να επισκεφτώ τον Αχιλλέα μου. " Του είπε και τον αγκάλιασε ξανά.

Το βλέμμα της έπεσε στην Ελισάβετ, η οποία τους κοιτούσε και έπαιρνε το βλέμμα της αμέσως. Φαινόταν ξεκάθαρα η ζήλια της.

"Έκανα καλά που ήρθα;" τον ρώτησε με πονηρό χαμόγελο και έριξε μια ματιά στην Ελισάβετ.

"Πολύ καλά. Ήρθες την πιο κατάλληλη στιγμή." Της είπε αφού πρώτα κοίταξε και αυτός την Ελισάβετ.

Και η Αμαλία όμως άρχισε να ζηλεύει μόλις είδε εκείνη την γυναίκα να αγκαλιάζει και τον Νίκο.

"Αχιλλέα τι είδα πριν; τα ξανά βρήκες με την Ελισάβετ;"

"Μπορεί και ναι αν δεν έμπαινες εσυ στο γραφείο μου εκείνη την ώρα."

"Η Ελισάβετ είναι εκείνη η μελαχρινή κοπέλα που σε κοιτάει ασταμάτητα;"Τον ρώτησε η Ιωάννα χαμογελαστή. "Τι παίζει με αυτήν Αχιλλέα;"

"Άσε να στα πω εγώ σε συντομία." Της είπε ο Νίκος. " λοιπόν αυτοί οι δύο είναι φουλ ερωτευμένοι, χώρισαν από μία παρεξήγηση και τώρα ζηλεύει ο ένας τον άλλον."

"Αχιλλέα αν θες εγώ στην κάνω τούρμπο αυτή την στιγμή;" Του είπε και ο Αχιλλέας άνοιξε τα χέρια του σαν να την δοκιμάζει.

Εκείνη έβαλε το ένα της χέρι πάνω στα χείλη του και το άλλο στον λαιμό του για να κάνει πώς τον φιλάει. Αμέσως μετά κοίταξαν πίσω τους , στην γραμματεία. Η Ελισάβετ έφυγε τρέχοντας προς το ασανσέρ.

Ο Αχιλλέας αγκάλιασε την Ιωάννα και έτρεξε να προλάβει την Ελισάβετ. Η πόρτες του ασανσέρ όμως άρχισαν να κλείνουν και έτσι δεν την πρόλαβε. Κατέβηκε τρέχοντας τα σκαλιά για να την προλάβει πριν βγει.

Η Ιωάννα έμεινε να μιλάει με τον Νίκο και να γελάνε με αυτό που έκαναν.

"Εσύ τι νέα; παίζει τίποτα στην ζωή σου αυτόν τον καιρό;"

"Ναι εγώ είμαι μια χαρά. Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα παρόμοιο με αυτό που έκανες με τον Αχιλλέα." Της είπε γελώντας.

"Μου έλειψε πολύ ο Αχιλλέας και εσύ πιο πολύ." Του είπε και έβαλε το χέρι της στο μάγουλό του.

Η Αμαλία το είδε και κάθισε στην καρέκλα του γραφείου της απότομα προσπαθώντας να κρύψει την θλίψη που είχαν τα μάτια της.

Μοιραίος έρωτας!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora