Η Ελισάβετ έφτασε στο σημείο όπου έπρεπε να συναντηθεί με τον Άγγελο. Ενώ φαινόταν πόσο διαλυμένη ήταν από τα μάτια της και το βλέμμα της μπροστά του ήταν τόσο δυναμική και καθόλου φοβισμένη. Έδειχνε πόσο πολύ αηδιασμένη ήταν και πόσο τον μισούσε αυτόν τον άνθρωπο.
"Εδώ είμαι λοιπόν μόνη μου" Του είπε με δυναμισμό.
Δεν θα του έλεγε πως πίσω από τα δέντρα βρίσκονται κρυμμένοι ο Αχιλλέας με τον Νίκο για να την βλέπουν και να επέμβουν την καλύτερη και την κατάλληλη στιγμή.
"Γιατί με κάλεσες αφού δεν βλέπω εδώ το παιδί μου ούτε και την Αμαλία και μάλιστα χωρίς να ζητήσεις χρήματα;"
"Δεν κατάλαβες καλά θέλω και τα χρήματα και εσένα. Όταν σε έφερα στην Αθήνα σου ξεκαθάρισα κάτι. Δεν με νοιάζει αν πουλήσεις ακόμα και τον εαυτό σου δεν θέλω να ερωτευτείς κανένα και προπάντων όχι εμείς οι δύο να χωρίσουμε."
"Ήταν αδιανόητο να ζούμε αυτό το θέατρο του παραλόγου. Δεν με αγάπησες ποτέ όπως και δεν σε αγάπησα και εγώ ποτέ. Και δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Με χτύπαγες, με βίαζες και με έβαζες να σου βρίσκω χρήματα ακόμα και με τον πιο χειρότερο τρόπο."
"Για αυτό θέλω το παιδί αυτό γιατί μπορεί και να είναι δικό μου. Εγώ σε φρόντιζα όσο καιρό ήσουν έγκυος και όχι αυτός."
"Ήξερα πόσο άθλιο υποκείμενο ήσουν και τι μου έκανες πάντα για αυτό και έπαιρνα στα κρυφά αντισυλληπτικά για να μην με αφήσεις ποτέ σου έγκυο. Το παιδί είναι καθαρά του Αχιλλέα όσο αν εσένα δεν σου αρέσει η αλήθεια. Και εκείνος θα με φρόντιζε αν εσύ δεν τον πυροβολούσες και δεν με έπαιρνες από κοντά του."
"Δεν με νοιάζει τι λες εσύ αυτό το παιδί θα το ξανά δεις μόνο όταν εσύ γυρίσεις σε εμένα, στον άντρα σου."
"Δεν είσαι ο πια ο άντρας μου. Είσαι ο πρώην άντρας μου." Του διευκρίνισε η Ελισάβετ.
"Όσο το διαζύγιο μας δεν έχει βγει είμαι ακόμα ο άντρας σου." Της είπε με έντονο τόνο στην φωνή του.
"Ναι αλλά θα βγει και όταν βγει θα παντρευτώ τον Αχιλλέα. Θα έχω το παιδί μου στην αγκαλιά μου και στο κρεβάτι μου τον Αχιλλέα. Αυτός θα με αγγίζει γιατί ξέρει πως να φέρεται σε μια γυναίκα. Αυτός θα με φιλάει, θα μου κάνει έρωτα και θα του δίνω το κορμί μου με ευχαρίστηση. Ζητάω την δική του αγκαλιά , τα δικά του χάδια και φιλιά. Εσύ το μόνο που μου προκαλείς είναι αηδία. Σκότωσες μόνος σου τα πάντα από την νύχτα του γάμου σου γιατί είσαι ένας σαδιστής. Αυτό είσαι ένας σαδιστής."
"Θα τα ξανά πούμε ομορφούλα μου. Αααα και ξεκίνα να ψάχνεις δύο εκατομμύρια για την Αμαλία γιατί μόνο αυτή θ κάνουμε ανταλλαγή. Τι παιδί σου ξεχνατο." Της είπε και έφυγε αφήνοντας την μόνη της στην ερημιά.
"Είσαι ένα κάθαρμα." Του φώναξε εκείνη με όλη την δύναμη της φωνής της και με οργή που ένιωθε.
Εκείνος γέλασε δυνατά σαν να άκουγε κομπλιμέντο από τα χείλη της και μπήκε σε ένα μαύρο αυτοκίνητο για να φύγει. Ο Νίκος έβαλε μπρος το δικό του αυτοκίνητο για να τον ακολουθήσει και να μην τον χάσει από τα μάτια του.
Ο Αχιλλέας βγήκε από το δικό του αμάξι και πήγε κοντά στην Ελισάβετ τρέχοντας στον ανώμαλο δρόμο που βρισκόταν κοντά στο σημείο που ήταν κρυμμένος. Την πήρε μια τεράστια αγκαλιά για να την καθησυχάσει.
"Ηρέμησε κορίτσι μου ήσουν αυτή την στιγμή η πιο γενναία, όμορφη και δυναμική που έχω γνωρίσει. Θα το βρούμε το παιδί μας και την Αμαλία. Μην ανησυχείς ο Νίκος δεν θα τον χάσει από τα μάτια του. Πάμε να τον προφτάσουμε και εμείς ναι ;" της είπε και αφού αυτός σκούπισε τα δάκρυα της από τα μάτια της με τους αντίχειρες του και κούνησε το κεφάλι της καταφατικά, την έπιασε από το χέρι και έφυγαν μαζί για να ακολουθήσουν τον Νίκο.
Στην διαδρομή ο Νίκος κρύφτηκε λίγο πιο πίσω από την αποθήκη που σταμάτησε ο Άγγελος. Εκείνος μπήκε μέσα όταν έφτασαν η Ελισάβετ με τον Αχιλλέα.
Έσβησαν τα φώτα για να μην τους καταλάβουν και αφού είδαν τους άντρες του Άγγελου να βγαίνουν και να πηγαίνουν σε ένα μαύρο βαν έπιασε τα δικά τους όπλα για να μπουν μέσα.
"Τι πας να κάνεις με αυτό στα χέρια σου Αχιλλέα;" του είπε τρομαγμένη η Ελισάβετ που καθόταν στο πίσω κάθισμα.
"Μην ανησυχείς δεν θα κάνω τίποτα. Εσύ μείνε εδώ κρυμμένη δεν θέλω να πάθεις και εσύ κανένα κακό."
"Πες μου πως θα προσέχεις μην σου συμβεί τίποτα; Δεν θα αντέξω αν πάθεις και εσύ κακό. Μετά θα πεθάνω και εγώ. Δεν με κρατάει τίποτα ζωντανή. "
"Μην λες τέτοια πράγματα. Εμείς αν είναι να πεθάνουμε θα πεθάνουμε μαζί. Σε αγαπάω." Της είπε και της έδωσε ένα μεγάλο φιλί.
"Και σε αγαπάω να προσέχεις αγάπη μου." Του είπε εκείνη και αυτός της χάρισε ένα χαμόγελο μεγάλο.
Ύστερα βγήκε έξω και αφού οπλίστηκε και αυτός και ο Νίκος μπήκαν στην αποθήκη να αντιμετωπίσουν τον Άγγελο στο ίδιο πεδίο μάχης που παίζει και αυτός τόσο καιρό. Και οι δύο μπήκαν από διαφορετικές μεριές της αποθήκης για να τον περικυκλώσουν.
VOUS LISEZ
Μοιραίος έρωτας!
Roman d'amourΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...