"Εσύ μου έλειπες τώρα. Μπορείς να μου πεις τι κάνεις εσύ εδώ; "Του είπε εκείνη επειδή δεν χάρηκε που τον είδε.
"Για ηρέμησε και λίγο. Μην ξεχνάς ποιος είμαι, γιατί ήρθες εδώ και το σχέδιο σου που μας βόλεψε μια χαρά. Αυτό το σχέδιο μπορεί να μας κάνει πλούσιους. "
"Μας; όχι εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση με εσένα. Άσε με ελεύθερη μόλις σου βρω τα χρήματα. Τι να με κάνεις εμένα; Αφού γυρνάς με την μία και με την άλλη. Και μην πεις πως με αγαπάς γιατί δεν θα σε πιστέψω. "
"Δεν με νοιάζει τι πιστεύεις και τι όχι. Μην με κάνεις να να αηδιάσω με τις αγάπες και τα λουλούδια. Τον έχεις ερωτευτεί; πρόσεχε γιατί στο τέλος θα γυρίσεις σε εμένα. "
"Δεν θα γυρίσω ποτέ ξανά σε εσένα. Θα σου φέρω τα λεφτά που θες μέσα στην διορία που μου έχεις βάλει μα δεν θα γυρίσω σε εσένα ξανά. Ποτέ. "Του είπε και τον εξόργισε.
Την έπιασε από το μαλλί και την κόλλησε στον τοίχο. "Δεν γεννήθηκε η γυναίκα που θα παρατήσει τον Άγγελο Διαμαντή. Το κατάλαβες; Γιατί μπορώ να στο δείξω και με άλλους τρόπους. Και τώρα θέλω να ακούσω αναλυτικά το σχέδιο. "
"Δεν μπορείς να με χτυπήσεις εδώ μέσα. Και όσον αφορά το σχέδιο πρέπει εσύ να μην ξανά έρθεις εδώ. Διότι πρέπει να τον κάνω να με ερωτευτεί για να του πάρω τα λεφτά. "του είπε εκείνη για να τον κάνει να μην ξανά πατήσει το πόδι του στην εταιρεία.
Αυτό όμως θα είχε απρόσμενα αποτελέσματα διότι έξω από την πόρτα κρυφάκουγε η Χριστίνα, η οποία δεν γνώριζε την αλήθεια και με το κινητό της ηχογράφησε την συζήτηση τους.
"Για να πάρω τα πράγματά μου ήρθα και μου έκανες το πιο πολύτιμο δώρο. Αχ Ελισάβετ να σε καλά. Δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενη με έχεις κάνει τώρα. Για να σε δω και εσένα Αχιλλέα που μου το παίζεις δύσκολος και αισθηματίας. "Σκέφτηκε εκείνη και έφυγε από εκεί γρήγορα γρήγορα με το αίσθημα της ικανοποίησης και με ένα σατανικό χαμόγελο στα χείλη της.
Η Αμαλία πήγαινε πέρα δώθε στον διάδρομο με τα χέρια σταυρωμένα στο πρόσωπό της για να δείχνει την ανησυχία της. Είχε μεταβιβάσει το άγχος και την ανησυχία της και στους άλλους δύο.
"Μα καλά πόση ώρα είναι μέσα μαζί του; τι λένε; "έλεγε ο Αχιλλέας ενώ είχε στηριχτεί στο γραφείο της Αμαλίας.
Ξαφνικά αυτός βγήκε έξω από το γραφείο της και αφού χαιρέτησε εκείνους, κυνικός όπως πάντα, άκουσαν το τηλέφωνο της Αμαλίας να χτυπάει.
Εκείνη έτρεξε να το σηκώσει γιατί περίμενε πως θα είναι η Ελισάβετ. Και όντως ήταν αυτή.
"Ελισάβετ τι έγινε; είσαι καλά; σου έκανε τίποτα;"την ρώτησε πανικόβλητη,όμως η Ελισάβετ έκλαιγε τόσο δυνατά που η Αμαλία δεν καταλάβαινε τι της έλεγε. "Πάρε μια ανάσα και μην κλαις για να καταλάβω τι μου λες. " είπε και μόλις ο Αχιλλέας άκουσε πως έκλαιγε η Ελισάβετ έτρεξε αμέσως προς το γραφείο της ενω από πίσω του ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.
Οταν μπήκε στο γραφείο της την είδε πεσμένη στο πάτωμα με τα γόνατά της λυγισμένα και να αποφεύγει να τον κοιτάξει.
"Τι σου έκανε Ελισάβετ; πες μου σε παρακαλώ." Τον ρώταγε ενώ την σήκωνε όρθια από κάτω που καθόταν.
Η Αμαλία έτρεξε κοντά της και από το την τρομάρα που είχε της ξέφυγε εν μέρη η αλήθεια. "Ελισάβετ πες μου αν σε χτύπησε;"
"Τι πράγμα;" είπε ο Αχιλλέας επειδή έμεινε έκπληκτος με αυτό που άκουσε. Τότε με το χέρι του γύρισε το πρόσωπό της και είδε μια πληγή που της άφησε στο κάτω χείλος της. "Τι είναιαυτό; Ελισάβετ σε χτυπάει αυτός ο άνθρωπος. Πρέπει να απομακρυνθείς το συντομότερο δυνατόν από αυτόν τον άνθρωπο. " της είπε και την αγκάλιασε σφιχτά.
"Θα φέρω λίγο πάγο και λίγο χαρτί για να σταματήσουμε την αιμορραγία. Είπε η Αμαλία και ο Νίκος την ακολούθησε.
"Αμαλία αυτό έκρυβε η Ελισάβετ; "
"Ναι αυτό. Σου είχα πει πως αυτός ο άνθρωπος είναι ένα τέρας. "
"Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει. Αμαλία πρέπει να κάνατε κάτι. Μην την αφήσεις άλλο να είναι κοντά του. "
"Τα ξέρω όλα αυτά. Λες να θέλω να την αφήσω στα χέρια του; Είναι πολλά που κρύβονται από πίσω. "Του είπε και πήγε προς το γραφείο της φίλης της.
"Ελισάβετ αυτός σε χτύπησε και στο μάτι και στο σώμα σωστά; "
"Ναι μας οως ξέρεις για το σώμα; "
"Επειδή δεν στο είπα εχθές τοβράδυ που ήμασταν μαζί δεν σημαίνει πως δεν το κατάλαβα. Σε άγγιξα σε αυτό το σημείο κατά λάθος και πόνεσες."
"Κάποτε μου είπες πως θα με βοηθούσες να γλυτώσω από ότι με βασανίζει και τώρα ξέρεις τι είναι αυτό. Σε χρειάζομαι όσο τίποτα άλλο αυτή την στιγμή."
"Θα είμαι πάντα δίπλα σου, σε ότι και αν χρειαστείς, σε ότι και αν συμβεί. Θα είμαι εδώ για σένα."της είπε και την αγκάλιασε.
YOU ARE READING
Μοιραίος έρωτας!
RomanceΗ Ελισάβετ Μαυρίδου είναι 25 χρονών και ζει με τον παππού της στην ακεξανδρούπολη. Μετά το θάνατό του θα πιάσει δουλειά στην Αθήνα ως αρχιτέκτονας. Είναι όμως παντρεμένη και με έναν άντρα που την κακομεταχειρίζεται και της φέρεται με πολύ άσχημο τρό...