18

397 46 0
                                    

EMILY POV

Hommikul ärgates ma tundsin oma linade vahel jahedust. Ma avasin silmad ja nägin, et mu kõrval oli tühjus. Mu pähe tekkisid erinevad mõtted, et äkki ma nâgin lihtsalt und. Äkki see eilne päev oli ainult uni. Ma oleksin väga õnnelik, kui see oleks uni. Ma tōusin voodist ja läksin peegli ette. Ma nägin väga väsinud välja ja vajasin ergutust. Ma läksin kylma duśši alla. Sealt väljatulles panin ma endale jalga valged teksad ja roosa pluusi selga, mis on xl suurusega. Mulle meeldivad suured ja lohvakad pluusid. Ma föönitason oma juuksed âra ja vaatasin telefoni kella. Ma pidin südamerabanduse saama, kell oli 11 ning ma oleksin pidanud koolis olema. Mul oli ju âratudkell sees, ma pole seda maha vōtnud. Ma tormasin kiiresti trpist alla, aga viimase astme peal ma komistasin ja kukkusin perse peale,
"Kurat küll" laudusin ma pahuralt ja kōrvale vaadates nägin ma Cami.
"Mis sa naerad siin? Miks sa mind üles ei ajanud, täna on ju koolipäev"
"Sulle helistati haiglast ja ma mõtlesin et lasen sul nagada ja hiljem viskan su haiglasse ära" mainis Cam elutuppa suundudes
"Hakkame siis kohe minema, mis sa ootad veel"
"Kallis Emilyke, sina pead esiteks sööma âra hommikusöögi mis ma sulle tegin, seda ei jubtu igapäev, et ma sulle syya teen" muigas Cam
Ma suundusin kööki ning ma nägin taldrikul praemuna ja peekonit. See maitses väga hästi ning taboli isegi mulle pressinud värkset apelsini mahla. Ma kugistasin oma söögi alla ja panin ennast riidesse. Paari minuti pârast jōudis Cam ka alla ja suundusime tema auto poole. Cam käivitas auto ning sōit haigla poole hakkas pihta.
"Kui sa selle haigla kõne vastu võtsid, kas nad mainisid midagi Bella seisundi kohta?"
"Ja, nad ütlesid, et ta tuli teadvusele ja ta tahtis sind näha"
Koheselt kui ma kuulsin Cami sõnu, võtsin ma telefoni taskust välja ja kirjutasin Bella emale.

To: Bella emps

Tsau, ma tahtsin teatada head uudist sulle, Bella tuli teadvusele, ma sõidan juba haigla poole. Peale haiglakäiku ma räägin arstidega ja uurin Bella seisundi ja tervisekohta ning annan sulle teada :)

"Kelle sa kirjutad nii pikka teksti? Kas oma poisile? Ahjaa mulle meenus, teda ei eksisteerigi" naeris ta ülbelt.
"Ma kirjutasin Bella emale ning pidid sa hommiku âra rikkuma oma nõmeda käitumisega, ma lootsin, et sa muutusid normaalseks üleöö, aga ma vist lootsin liiga palju"
Peale seda jōudsime haiglasse kohale, peale seda kui ma autouksest välja astusin, kihutas Cameron juba minema. Ma kōndisin Bella palatisse ja istusin tema kōrvale olevale toolile.
"Bella, kuidas sa ennast tunned?"
"Eino ma elan, mis on vägagi positiivne." lausud ta muiates.
"Kuidas sa saad selllises olukortas muiata, sa oleksid võinud ju surma saada."
"Aga seal on see sõna võinud surma saada, aga vot mina ei saanud ja proovin olla positiivsem inimene nyydsest." lausus Bella.
"Ma ei mõista sind, aga kas sa tahaksid et ma tooksin sulle midagi?" kysisin.
"Kas sa viitsid mulle tuua starbucksist karamel frapet
"Ja, ma olen umbes 15 minuti pärast tagasi, aga sina praegu puhka, jââ magama." Ma astusin palatist välja ja kōndisim lähima starbucksi juurde. Seal oli pikk järjekord, aga ma otsistasin Bella heaks seal seista.
"Tsau Emily, mis sina siin teed, miks sa koolis pole?" ma tundisn selle inimese hääle järgi ära ning temaks osutus Nash.
"Ma ostan kohvit ja kooli polnid sellepärast, et ma tulin Bellale külla"
"Mul on vâga kahju, mis Bellaga juhtus" ütles ta,
"See oli vâga suur šokk, eirit raske oli seda ta emale öelda kuna tema ema on väga tähtsal tööreisl"
Me jutistasime Nashuga pikka aega kuni jõudis minuni tellimisekord.
"Tere, kas ma saaksin ühe karamel frape  ja ühe kakao koos..." Ma ei jōudnud veel oma tellimust lõpetadagi kuna Nash segas vahele " Ja siis kaks kakaod koos vahukoorega" ta võttis oma rahakoti välja ja maksis ära jookide eest.
"Nash sa poleks pidanud maksma, ma oleksin saanud ise, aga siiski aitäh" ytlesin naeratades talle.
"Aga ma tahtsin ja palun palun, ma peaksin mainima, et sa näed väga kaunis välja." lausus Nash. Ma punastasin selle peale ja tänasin. Me saime joogid kätte ja ta tahtis mind haiglani saata. Ütlen ausalt, et Nash on väga tore poiss. Ma arvan, et ma olen armunud tema imeilustesse silmadesse âra, need on nii sinised ja hetkel on need ka nii siirad. Me olime haiglani jõudnud  ning ta võttis mu telefoni ja sisestas sinna oma numbti ja kontakti nimeks pani ta Nashy. Ta ulatas ka enda telefoni ning ma sisestasin sinna oma numbri ja kontajtinimeks panin ma Em. Me jätsime hūvastu ning ta lubas mulle, et kirjutab täna mulle. Ma suuundusin Bella palatisse ja andisn talle tema karamel frape.
"Sul läks ju mingi tund aega, aga pidi minema ainult 15minutit" lausus ta natukene solvunult.
"Seal oli nii pikk järjekord ja siis ma nägin seal veel ühte tuttavat ja jäime jutustama"
"Keda nägid siis?"
"Nashi"
Bellale tekkis suur muie suu peale ja ta vaatas mind inelikult.
"Ära vaata mind nii, meie vahel pole midagi, aga ma pean mainima, et ta silmad on nii ilusad sinised ning me vahetasime numbreid." ütlesin ma naeratades.
Me Bellaga vestlsime veel kaua ning otsustasin siis koju minna. Enne haigaldt lahkumist rääkisin ma arstiga, kes ütles, et Bellat hakatakse peale 12 väljakirjutama ning ma lubasin sinna minna. Kiju poole kõndides kirjutasin ma Bella emale

To: Bella emps

Mul on häid uudiseid, Bella kirjutatakse homme haigalast välja ja ma lähen talle vastu!

Kohe kui sõnum oli saadetid, helises mu telefon
"Tere kaunitar"
"Tere Nash" ütleisn ma naeratades.
"Mis sa teed siis kah praegu?"
"Kōnnin kodu poole, Bella saab homme haigalst välja, ma nii elevil"
"See on ju väga tore uudis, aga tahad ma viin su homme haiglasse ja siis viime Bella koju"
"Jaa, see on nii hea mõte, aga ma astun praegu tuppa, tsau"
"Tsau Emmy, ma kitjutan sulle pärast poole"
ja nii see kõne lõppeski. Mu sees olid nii segased tunded ja mul oli naeratus hetkel näkku valatud. Ma astusin uksest sisse ja mind ootas ees Cam.
"Miks siis meie Emilyke nii heas tujus on?" kysis ta.
"Kuna Bella saab haiglast välja homme" naeratasin ma ning otsistasin Nashi mainimata jätta.
"Pane ennast mugavalt riidesse ja teeme väikese filmiõhtu." tegi Cam ettepaneku, millega ma nōustusin. Camil tundub olevat hea tuju. Ma suundusin riideid vahetama ja meiki maha võtma.

CAMERONI POV

Emily läks ylesse riideid vahetama ja ma otsistasin ostsida filmid vâlja. Väljavalituks osutusid "Kurjakutse 2" ja "Haunted house"
Ma tegin popcorni ja toin mimgid pleedid kapist välja. Kui olin kõik ilusti valmjs saanid, tuli Emily trepist alla. Ta nägi võrratu välja nagu alati ning tal polnjd enam meiki peal. Ta näeb selleta nii ilus välja, et sure vōi maha. Me hakkasime filme vaatama, enne  vaatasime Kurjakutse ära ning hiljem Hounted housi. Em oli filmide lõpuks minu õla peale oma pea asetanud. Ta oli magama jäänud ning ta nohises nii armsalt. Ta lõhnas ka nii hästi, et kasvõi söö ära. ma tegin ta pea peale musi. Järgmisel hetkel kuulsin ma mingit värinat Emily kōrval, ma võtsin ta telefoni ja tal oli sõnum tulnud inimeselt nimega Nashy. Ma avasin ta telefoni, tema parool on 1234, seda tean ma juba ammu.

From: Nashy

Tsau kaunitar, ma vōtan su homme peale kell 11:45, siis saame minna Bella juurde ja kas sa viitsiksid peale seda minuga välja tulla?xxx

Kas Emilyl on tekkinud vahepeal mingi poiss??? Mis asja. Kes ta selline on, ta ei tunne ja yhtegi poissi. Ta einsuhtke ju kellegiga peale Bella. Järgmisel hetkel tuli järgmine sōnum.

From: Nashy

Head ööd kaunitar, maga hästi.xxx
Sinu Hamilton Nash Grier :)

Mu suu vajus lahti. Mis asja, mis ajast mu parim sõber semmib Emmyga?? Mulle tekkisid mitmed küsimused, ma olin segaduses, mis toimub??? Ma mōtiskleskn kysimuste yle pikka aega, ennem kuni ma magama vajusin.

Loodan, et meelids, tuli vähe pikem osa :)

Likege & Kommenteerige

- galaxymixer

Minu kiusaja (Cameron Dallas)Where stories live. Discover now