~SEN KİMSİN ?~

242 23 16
                                    


"Beni bırakamazsın Emilly bu şekilde olmaz."

Kana bulanmış elini sevdiği adamın yanağına dokundurdu. Sakallarının yeni yeni çıkmasından dolayı eline batan sertliği bile fark etmedi. Olabildiğince uzun süre dokunmak istiyordu sevdiğine. Çünkü onu her şeyden ve herkesten çok seviyordu. Güçlükle de olsa

"Her şey için teşekkür ederim Tyler." dedi ve kendini karanlığa teslim etti.

Tyler için zaman durdu artık Emilly yoktu.

İçinde biriken nefreti, acıyı gökyüzüne kustu. Tek yaptığı sesi kısılana kadar bağırmaktı.

Sevdiği kadın kolları arasında hayata elveda dedi.

********************************

Genç kız yavaştan kitabın arka sayfasını kapattı. Siyah ve kırmızı harflerle yazılmış 'Hisset' kelimesinin üzerinde ellerini gezdirdi. Tyler'ın acısını sanki içinde yaşıyordu, kalbi Tyler için ağlıyordu.

Kitaba kendini o kadar çok kaptırıyordu ki, okuduğu zaman dilimlerinde kendi hayatından soyutlanıyor ayrı bir dünyaya yolculuk yapıyordu. Sadece o ve kitap vardı. Onlarla birlikte ağlıyor onlarla birlikte gülüyordu.

Bazen Emilly'e kızıyor, bazen de Tyler'a... Birde kendi yumruk atmak istiyordu.

Artık o dünya yoktu ilk defa böyle bir boşluğa düşüyordu.

Ne kadar yazarın hayal gücündekiler kaleme alınmış olsa da kendisi de onların bir parçasıydı.

3 gün önce kütüphanede okuyacağı kitap ararken sürekli gördüğü dövmeli kız ona bir kitap uzatmıştı.

"Aradığın kitap bu olabilir okumalısın."

Dedi ve kızın elini alıp avucunu açtı.

"Oku beğeneceksin."

Diyerek kitabı eline bıraktı.

"Ya beğenmezsem." Dedi kız.

Sonuçta karşısında her yeri dövmeli bir kız vardı. Olsa olsa biricik kedisini cinnet geçirip, onu kesmek zorunda kaldıktan sonra yaşadığı tramvayı anlatan bir kitaptan başka ne olabilir diye düşündü.

"Beğenmeme gibi seçeneğin yok tek seçenek var oda beğeneceğin." Dedi karşısındaki ismini bile bilmediği dövmeli kız.

Kızın böyle iddialı konuşması elindeki kitaba karşı merak uyandırdı. Kıza göz kırpıp gözden kayboldu dövmeli kızıl.

Şimdi düşünüyor da tek seçeneği vardı beğenmek peki ya diğer seçeneğin olmayacağını kendisine bu güveni veren neydi?

Yarın uyanır uyanmaz dövmeli kızı ziyaret edip ona bazı soruları vardı.

İlk soracağı Tyler'a ne olduğuydu?

Karşısında duran genç adam, onu bıraktığı için sitemliydi.

Gözlerindeki hüznü görebiliyordu.

Genç adamın yanağına elini koymak için ona biraz yaklaştı. Tam o güzel elmacık kemiklerine dokunacağı sırada sis şeklini alarak gözden kayboldu.

Çok uzaklardan biri mırıldanır gibi müzik sesleri duymaya başladı.

Ses daha da yaklaştı.

Görüşü bulanıklaşmaya başladı, yavaştan gözlerini araladı artık odasındaydı.

Telefonundan gelen sesi kapatmak için yatağından yere uzandı.

Ekranda 'baş ağrısı' yazısını gördükten sonra açmaya karar verdi.

HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin