" Ben..."
Birden ateş edilmiş gibi ses yükseldi. Sesin geldiği yere, gökyüzüne baktığımda etrafı aydınlatan havai fişekleri gördüm. Ardından bir tane daha... Bir tane daha... İster istemez yüzümde gülümseme oluştu. Ryan'a baktığımda oda benim gibi gökyüzüne, bakıp gülümsüyordu. Gökyüzü rengârenk karahindiba çiçeği gibiydi. Biri onlara üflüyor sonrasında ise mutluluktan olsa gerek özgürlüğüne kavuşan tüyler birden renklerini ortaya çıkartıyorlardı. Ardından buna pişman olurcasına aynı hızla ortadan kaybolmaları hem hüzün hem de sevinç barındırıyordu. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel gösteri diyebilirim.
"Biliyorum hatırlamıyorsun ama bir keresinde birbirimizi çok fena halde kırmıştık. Senden ilk kez bir tokat yemiştim. Umarımda son olur" deyip insana huzur veren gösteri sonrası mavi gözleri kahverengi gözlerime bakıyordu.
Bu olay ona bazı anılarını hatırlatmıştı. Bir dakika Emilly, Ryan'a tokat mı atmıştı. Ama neden? Onların kavgaları böyle ciddi boyuta hiçbir zaman gelmemişti. Ya da en azından ben öyle biliyordum. Aynı Tyler anısından bahsettiği anlarda olduğu gibi. Bu konuyla ilgilide herhangi bir ipucu verecek sayfa okumamıştım. Merakıma yenik düşerek.
" Nasıl oldu peki ?"
" Yanlış zamanda yanlış yerde olman. Üstüne birde ani çıkışların eklenince ortaya bir kaosun çıkması kaçınılmaz oldu. " Sabırsızlıkla devam etmesini bekliyor, öylece suratına bakıyordum.
"Gerçekten, bu kadar. Merak mı ediyorsun ?"
Emilly'i kızdıracak ne yapmış olabilirsin.
"Evet." Dedim kısa ve öz olarak.
"Peki öyleyse. Okulun anonim sitesinde bir dedikodu yayılmaya başlamıştı. Fakat o kişinin kim olduğu bilinmiyordu. Zamanla o kişi hakkında ipucular verilmeye başlandı. Anlatılan ayrıntılar sayesinde o kişiye karşı okuldaki öğrencilerin bakışları ve tavırları değişmeye başlamıştı. "
"O kişi Emilly miydi yoksa? "
"Sen olsaydın bu kadar ileriye gitme cesareti bulamazlardı. Fakat bu olaylar karşısında sessiz kalamadığından seninle de ilgili dedikodularda yayılmaya başlamıştı."
" Ne tür dedikodu ?"
" Dedikoduluktan çıkmaya başlayan söylentiler desem daha doğru olur."
Kendim ile ilgili söylenenleri öğrenince üzüleceğimi düşündüğünden açıklama yapmak istemediğini anlamıştım.
" Tüm bunlara bir son vermek için. Anonim sitesinde kendime bir Nick açtım. Yorumların altına, cevaplar yazdım. Böylelikle insanlar benim kim olduğumu merak etmeye başladılar. Çünkü söylenenleri doğruluyordum. Üstelik ilave birkaç yalanda ekliyordum."
Yalan kelimesini kullandıktan sonra tepkimin nasıl olacağını merak etmiş olacak ki birden duraksadı. Bende bir değişim olmadığını hissedince konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hisset
FantasiKapalı olan gözlerinizi açtığınızda, beğenerek okuduğunuz kitabın içinde hapsolduğunuzu düşünün. Ailenizden, arkadaşlarınızdan uzak ve bir daha geri dönemeyeceğinizi düşünün ne yapardınız? Şuan bunları okuduğunuzda belki yeni bir macera biti...