~PETER PARKER~

98 18 3
                                    

Hastaneden yaklaşık 2 hafta sonra gerekli kontrolleri yapmak kaydıyla eve gitmek için izin verildi.

Bu süre zarfında Brooke, Ryan ve Haley sürekli yanımdaydılar.

Dr. Sam yaşadığım kazadaki şoktan dolayı geçici bir hafıza kaybı olduğunu söyledi.

Eski hayatına ait hatırlatmalar olursa hafızamın daha çabuk gelebileceğinide özellikle belitti.

Hafızası kaybolmayan bir insanın hatıralarının gelmesini nasıl beklersin ki.

Haley de sürekli yaşadıkları güzel anılarını anlattı belki hatırlarım umuduyla.

"Bak bunda kesin hatırlayacaksın. İlk karşılaştığımızda beni az daha bisikletinle eziyordun.

Bil bakalım sonrasında ne oldu?"

"Sinirlenip beni düşürdün" dedim sessizce.

Haley duyduğu cümle karşısında gözleri açıldı ani çıkışla hay aksiii ağzımdan kaçırdım.

"Hatırlıyorsun.. Heyy milleettt hatırlamaya başladı"demesiyle tüm gözler üzerimdeydi.

"Haleyy"

"Bildi nasıl tanıştığımızı bildi."

"Haley sakin olur musun sadece tahmin ettim" dedim. Tabiki de tanıştıklarını çok iyi biliyorum.

O gün Emillyi'nin ödev teslimin son günüydü. Gece yetiştirebilmek için sabaha kadar çalışmıştı.

Bir hafta hasta olduğundan okula gidememişti. Arka sırada oturan çocuk da inat olsun diye son güne bir gün kala ödev olduğunu söylemişti.

İnternette araştırmalar yapmış kütüphaneden eve bir sürü kitap taşımıştı.

Neyseki bittiğinde saat 10'a gelmek üzereydi. Saat 11'de teslim etmesi gerektiğinden bir hışım evden çıkmıştı.

Haley ile ilk tanışma

Biraz daha hızlı gitmem lazım hadi Emilly ahhh Jimmy son gün mü söylenir teslimatın olduğu.

Şu önümdeki arabada kağnı gibi yavaş yavaş gidiyor. Sağa kırdım onu geçmek için ancak önümdeki çukurda birikmiş küçük göl misali son anda farkettim. Durmak için çok geçti üzerinden hızlıca geçerken çığlık sesi duydum arkamı döndüğümde çok geçti.

Kızın üzerine su fışkırtmıştım.

Özür dilerim diye bağırdım ama duyduğundan emin değilim. Kafamı önüme çevirdiğimde önüme araba çıktı ani bir fren yapıp durabilmiştim. Arabada hiç oralı olmadan yoluna devam etti sanki az önce çarpacak olan kendisi değildi.

Kırmızı ışık olayını geç anlayan şoförler yüzünden milyonlarca insan ölüyor dememe kalmadan sırt çantam hızlıca çekildi. Dengemi kayberek yere düştüm.

Kafamı kaldırdığımda üstü sırılsıklam olmuş kız bana kızgın kızgın bakıyordu.

Bu o kız üzerine su döktüğüm.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun önüne baksana be kızım" diye bağırmaya başladı.

"Özür dilerim suyu son anda farkettim duramadım" dedim ve ayağa kalktım saatime baktığımda yarım saatim kalmıştı.Gitmem gerekiyordu.

"Bak gerçekten özür dilerim gitmem gerekiyor daha sonrasında sana aynı üstünden alırım tamam mı?"

"Hey hey nereye ...".

Bisikletime binmek üzereyken birkaç erkek bizim olduğumuz yere geliyordu.Karşımdaki kızada bakıp bakıp gülüyorlardı.

"Heyy Haley üstündeki çok yakışmış özellikle beyazın içindeki kırmızı ."

HissetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin